hallo Allemaal, Even een vraagje. Ik zit nu in mijn tweede ronde na het stoppen met de nuvaring. Na 30 dagen kreeg ik mijn eerste ring-loze ongi. Die was 2 dagen normaal en de 3e dag hoefde ik al geen tampons meer te gebruiken, was het meer bruine afscheiding. Nu zit ik op mijn 7e dag van mijn cyclus en heb ik sinds gister aan mijn rechterkant onderrugpijn en onder in mijn buik (vrij rechts) ook steeds krampen. Soms doen ze echt zeer en moet ik even stil blijven staan of zitten. Kan dit met het onringen te maken hebben, of zou het eventueel al mijn ei-sprong kunnen zijn. (ik heb wel het idee dat mijn eisprong meestal anders aanvoelt). Herkennen jullie dit? Groet Snoozie
Hoi Snoozi, Ik heb iets vergelijkbaars: sinds vandaag kramp in mijn buik alsof ik ongesteld zou moeten worden. Ik loop (nog steeds) één dag achter op jou en er zit voorlopig dus nog niets aan te komen. Misschien is het toch een eisprong? Ik dacht dat die later zou komen, maar als ik iets leer hier, is het wel dat je lichaam totaal onberekenbaar is en zich niets aantrekt van hoe het officieel hoort. Inmiddels neem ik gemakshalve maar de hele maand vanaf de laatste dag ongesteld zijn tot de volgende keer als vruchtbare periode. Er is volgens mij toch geen pijl op te trekken als je alleen maar aan het rekenen slaat. Ik heb een cyclus van 24 tot 27 dagen en de eisprong zit altijd 11 tot 18 dagen voor de volgende menstruatie. Dan kom ik, als ik zeker in de goede dagen wil vrijen uit op dag 6 tot dag 16. En met wat speling kom ik dan een heel eind in mijn cyclus... Gezellig Sterkte met de pijn en ik hoop voor je dat het lukt deze ronde! Groetjes, Esther
Hey Konijn, bedankt voor je reactie. Jij hebt het nu dus ook alweer. Ja, weet zelf niet zo goed of dit dan eventueel mijn ei is. We hebben niet geklust, dus het zou wel jammer zijn als dit het nu al was. Maar als het mijn ei is, zou dit denk ik ook betekenen dat mijn cyclus deze maand korter zou zijn. We zullen zien. Heb vandaag nog steeds wel wat last van mijn buik, wel minder dan gister, maar heb er echt tot in de nacht last van gehad en pijnstillers geslikt. En sprak mijn zus hierover en zij vertelde dat het bij haar wel een jaar duurde voordat haar cyclus regelmatig was...zucht...hoop dat het bij mij sneller gaat! Groet Snoozie
Hey Konijn, bedankt voor je reactie. Jij hebt het nu dus ook alweer. Ja, weet zelf niet zo goed of dit dan eventueel mijn ei is. We hebben niet geklust, dus het zou wel jammer zijn als dit het nu al was. Maar als het mijn ei is, zou dit denk ik ook betekenen dat mijn cyclus deze maand korter zou zijn. We zullen zien. Heb vandaag nog steeds wel wat last van mijn buik, wel minder dan gister, maar heb er echt tot in de nacht last van gehad en pijnstillers geslikt. En sprak mijn zus hierover en zij vertelde dat het bij haar wel een jaar duurde voordat haar cyclus regelmatig was...zucht...hoop dat het bij mij sneller gaat! Groet Snoozie