Nou volgens mij overdrijf je echt niet hoor!!! Misschien heeft Adi wel gelijk is het een koemelkallergie. Mijn man en zijn kinderen hebben alledrie de ziekte van Crohn (troost je, dat kan je kindje nog niet hebben hoor) maar dat gaat gepaard met vernauwingen en dat doet inderdaad heel zeer. Misschien dat het zoiets ook kan zijn, maar dat kunnen ze zo zien met een colonscopie! Belachelijk dat ze niet direct alles goed onderzoeken! Morgen op je strepen staan meid! Niks niet dat je overdrijft, kom nou. Duidelijk heeft je kleintje er last van, reden genoeg om er door KA goed naar te laten kijken. Heel veel succes meid!
Hier hetzelfde gehad, vanaf de geboorte niet goed kunnen poepen. Het werd met de week erger en kon het niet aanzien. Volgens de artsen geen koemelkallergie maar ik ben eigenwijs overgestap naar Pepti. Binnen 2 dagen waren de krampen en harde ontlasting over en poepte ze normaal! Ze is nu 1,5, eet alles en heeft nergens meer last van. Ik zeg niet dat jouw kindje dit ook heeft, maar het lijkt erg sterk op wat mijn dochtertje had... Heel veel succes!
Ik wilde idd ook vragen of ze misschien niet allergisch kan zijn! Finn heeft ook echt verstopt gezeten namelijk! En niet eens zo erg als jij omschrijft! Als ze zeggen dat ze dan meer symptomen moeten hebben...niet geloven! Met 1 symptoom kan het ook al KMA zijn! Zo zou den kindjes met KMA niet vrolijk zijn en niet goed slapen...Finn was vrolijk (behalve als hij had gegeten) en sliep al snel heel goed door!. Succes meid! Enne...laat je niet uit het veld slaan hoor!
Jeetje meid wat ontzettend vervelend!!! Klinkt mij alsof er ergens ontlasting vast zit en helemaal uitgedroogd is omdat het er zo lang al zit. Als ze ook dun poept gaat dat er misschien langs... Wat schandalig dat je zolang moet wachten. Ik zou elke dag bellen en maar zeuren en huilen tot er iemand is die naar je luisterd en je kindje gaat helpen!!!! Dit is toch niet normaal en heel erg sneu voor je kindje. Snap ook niet dat de KA zegt dat die niks kan doen... Heel erg vreemd. Maar laat je niet wegsturen!! Dit hebben wij laatst ook gedaan en gelukkig maar want onze dochter bleek nierstenen te hebben. Na 12 doktoren was daar dan eindelijk iemand die wel iets voor ons wilde doen. Mijn dochter poepte de 1e 6 maanden van haar leventje niet. Ze kreeg klysma"s en schoorsteentjes/thermometer. Die deden we dan met vasaline in der kontje en heen en weer halen. De lactulose had ze ook maar kreeg daar ook enorm buikpijn van. Je krijgt daar heel veel gasvorming van. Daar zijn we toen mee gestopt. Nadat ze vaste voeding kreeg ging ze zelf poepen. Heel veel succes ermee!!!! En kom voor jezelf en je kleintje op!! Liefs
Kinderziekenhuis bellen, uitleggen dat er haast bij is en dat je NU een afspraak wilt. Wij konden op die manier de volgende dag nog terecht (onder andere voor hetzelfde probleem) en werden heel goed geholpen.