Ik was niet overtijd, maar deze menstruatie was anders dan normaal. Heftiger en langer, normaal 5 dgn nu zeker 8 dgn. Zou dat een heel klein miskraampje kunnen zijn geweest? Of zou het komen dat ik al 36 ben en de menstruatie al iets veranderd. Of omdat ik er veel mee bezig ben. Kent iemand dat? Ik heb dit een paar jaar geleden ook een paar keer ertussen gehad, toen we gingen "proberen".
Hoi Dot, Vorige maand heb ik ook een hele heftige menstruatie gehad die 3 dagen te vroeg kwam en waarschijnlijk als gevolg doordat ik me had gestoten/gevallen. Die menstruatie duurde toen ook ineens heel lang en was ook heel heftig. De dokter zei toen dat je niet met zekerheid kan zeggen of het een miskraam was, omdat je geen positieve test hebt gehad, maar schijnbaar is het wel 'normaal' dat het eitje niet innestelt en dat je dan wat meer last hebt met je menstruatie. Ik weet natuurlijk niet of dat in alle gevallen zo is maar dat had ze tegen mij verteld.
Bij een vroege miskraam kan je wat meer last hebben. Had je ook meer pijn? Ik heb geen idee hoe een menstruatie vlak voor de overgang verloopt, maar weet wel dat mijn moeder rond die leeftijd een vleesboom kreeg waardoor de menstruaties ook zwaarder werden. Dus hou het wel ff in de gaten zou ik zeggen.