Oké. Ik heb een probleem.. Ruim 3 weken geleden ben ik naar bed geweest met een jongen van 23 die ik via via kende. Ik wist dat hij een vriendin had, maar toch ging ik in op zijn verleiding. Tijdens de seks hebben we niet gedacht aan een condoom, (hij zei achteraf dat hij een hekel aan condooms heeft, pas toen besefte ik me dat we het onveilig hadden gedaan). Na die avond hoorde ik een week niks van hem.. allemaal whatsapp berichtjes gestuurd, voicemail ingesproken. Toen na een week stuurde hij een bericht dat ik hem met rust moest laten, hij had spijt van de actie en twijfelde aan alles behalve aan zijn relatie. Ik ga er dan ook van uit dat hij niks tegen zijn vriendin heeft gezegd. Ik begon wat voor hem te voelen, ondanks dat ik het meer uit lust deed dan uit liefde. Kende hem zo goed als niet. Nu 3 weken na de actie volgen er steeds meer verdachte symptomen, en dan heb ik het over witte afscheiding, te vaak moeten plassen, zeurderig pijn in mijn onderbuik, misselijkheid en vooral duizeligheid! Ook lig ik halve dag in bed van moeheid. Ik ben 17, en ben aan het daten momenteel met een HELE lieve jongen. Ik ben van huis uit gelovig dus met mijn moeder kon ik er niet over praten. Gelukkig met mijn zus wel. Ik ben wel bij de dokter geweest en die zei dat de kans dat ik zwanger ben ontzettend klein is omdat ik een regelmatige cyclus heb. Zou ik nu toch zwanger kunnen zijn?..... En wanneer kan ik een test doen? Ik werd voor het laatst 24 december ongesteld. Help..
ik zou je cyclus getal dus erbij 24 december doen en dan weet je wanneer je een test kunt doen. bijvoorbeeld je cyclus is 28 dagen dan zou je vanaf 21 januarie kunnen testen
Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan wordt deze gesloten. Het andere topic staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/413696-help-zwanger.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl