Radeloos!!!

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by pluutje84, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

Dec 2, 2011
    2,602
    125
    63
    #41 Kaatje87, Dec 2, 2012
    Last edited: Dec 2, 2012
    Hey meis,
    Ik geef je 1 advies: Stoppen met die man!! Dat is beter voor jezelf en voor je kindje!

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,641
    5,955
    113
    Wil je je kind echt bij zo'n mafkees op laten groeien?? Lekker voorbeeld geef je daarmee. Wat je moet doen naar mijn mening?
    Je zelfrespect terugvinden en als wiedeweerga wegrennen om nooit meer om te kijken.

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Die vent kreeg van mij een enkeltje naar de andere kant van de wereld.

4. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Wat een heftig verhaal Pluutje.
    Ga alsjeblieft hulp zoeken. Niet alleen ben ik bang voor zijn agressieve gedrag, maar ook voor je kindje. Je wil er niet aan denken dat er wat met hem/haar gebeurt en dat je zo'n triest familiedrama verhaal wordt wat je regelmatig in de krant leest.

Zorg goed voor jezelf en je kindje. Ook in je eentje kun je het!! Mama power!!!!

5. Amazing

Amazing Bekend lid

Oct 29, 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Wat een onwijs heftig verhaal, ik weet even niet hoe ik moet reageren.
    Ik had hem zelf allang uit het huis gegooid. Ten eerste slaat en bespuugd hij je, en dat terwijl je zwanger bent en hard voor hém werkt en ten tweede flirt hij met andere meisjes. Hier word je absoluut niet gelukkig van... Kom voor jezelf op. ;) Heel veel sterkte.

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Hem eruit zetten of zelf weggaan!
    Dit is toch geen goede situatie voor jezelf en straks voor je kindje. Wat gaat hij daar straks mee doen om jou dwars te zitten??
    En je verdient veel beter meis!

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meid, waarom ben jij in hemelsnaam nog bij hem.

Paar vraagjes voor je om na te denken:

Jij zegt 'hij kan nergens heen en hij heeft geen familie'.

Right:

- hij slaat jou
    - hij bespuugd jou (vernederender kan ik het niet bedenken)
    - schreeuwt en vernederd je en mishandeld je bovenal psychisch met zijn 'ik ga naar een andere meid en'.

Geef mij nu eens 1 hele goede reden waarom jij die gast niet een ongelooflijke trap onder zijn reet de straat op moet geven?

1 goeie reden maar. Ik weet namelijk heel zeker dat jij die niet kan bedenken als je echt goed bij je zelf te rade gaat.

Helaas is het vaak zo dat bij dit soort situaties mensen verzachtende omstandigheden gaan bedenken. DAt proef ik bij jou ook. Vraag is dus ben JIJ er klaar voor om hem te kicken? Zo nee, dan kan dit hele forum jou niet helpen. Zo ja, dan zijn er deuren die open kunnen. Zal het makkelijk zijn? Nee. Is het het waard? JA!

STerkte

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Dumpen die handel! Vanwege alle redenen die de dames voor me aandragen!
    Je kan echt zo veel beter krijgen! Wil je zo'n soort leven ook voor je kindje?

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    En dit deed hij niet voordat jullie besloten om voor een kindje te gaan?? Ik vind het nogal een gevaarlijke situatie voor jullie beiden (moeder en kind)..als hij dit nu al doet, hoe ga je dan doen als er veel stress in huis is d.m.v. slapeloze nachten!??
    Ik zeg: wegwezen en snel!
    pak je biezen als hij er niet is en zoek onderdak...jij red je wel, maar zet die stap. Als je besluit te blijven vind ik je een onverantwoord bezig!

10. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, ik kan wel janken als ik je topic lees, gatver, dit bestaat he, afschuwelijk voor jou en wat een jeugd zou jouw kindje krijgena ls die opgroeit met zo'n vader :(:(

En hierom kan ik dan ook wel janken, schaam je niet, net zoals jij komen veel vrouwen in zo'n relatie terecht. Een soort zorgzaamheid is dat ofzo. Maar straks heb je een kindje om voor te zorgen en dan kun je zo'n stoorzender er absoluut niet bijhebben.

Ook ik ben ooit op zo'n soort eikel gevallen - dat was ooit aantrekkelijk maar werd alleen maar afschuwelijk. Ik wilde het voorzichtig doen en hem langzaam losweken, maar uiteindelijk ben ik daar 5 jaar van mijn jeugd mee verloren :(

Hoop dat je weet hoe je dit gaat aanpakken en dat je steun hebt! Zet m op en werk hem uit je leven. Je hebt ontzettend veel te winnen!!

11. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angst is een hele goede reden hoor. Wel de verkeerde voor de lange termijn natuurlijk.

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    alle mogelijke adviezen zijn al gegeven..
    Wil je alleen vreselijk veel wijsheid en sterkte toewensen!
    En mensen om je heen die er voor je zijn..

13. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Angst kan een goede reden zijn, maar is niet ALTIJD de reden.
    ( spreek uit eigen ervaring helaas )

14. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Nou meid ben heel benieuwd of je actie heb ondernomen...

15. Angelina2

Angelina2 Actief lid

Jul 14, 2012
    265
    0
    0
    Drenthe

Ja ben ook benieuwd hoe het nu is?

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #56 Bouwjaar1979, Dec 6, 2012
    Last edited: Dec 6, 2012
    Ehh en dit is jouw probleem?
    Als jij niet meer in deze relatie wil zitten (wat ik me prima kan voorstellen), lijkt het mij toedeledoki.
    Als hij zo doet mag ie lekker zelf zijn zaakjes uitzoeken.

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Pluutje lieve meid, je laat echt heel erg over je heen lopen. Je moet je geen zorgen gaan maken om die smsjes of andere meiden, want dat is niet het belangrijkste, maar zou meer zorgen gaan maken om jezelf. Hij is agressief en draait door en naast dat hij jou pijn doet, moet hij toch enig besef hebben dat hij daarnaast ook de baby pijn kan gaan doen?

En het ergste is dat hij de schuld bij jou probeert te leggen, wat hem zo te lezen aan jou reacties nog lukt ook. Fout, jij bent alles behalve schuldig, knoop dit goed in je oren. Hij is blijkbaar niet toe aan een vaste relatie en lokt jou met smoesjes naar zich toe en zo heeft hij je aardig onder plak. Terwijl hij doet waar hij zin in heeft, hele dagen zitten chatten en contact maken met andere meiden terwijl hij toekijkt hoe zijn zwangere vriendin de kost verdient. En haar mishandeld als hem de waarheid wordt verteld.

Vind het echt sneu dat je deze dingen nu aan het doormaken bent met hem, hopelijk kom je gauw zelf ook tot het besef dat dit geen gezonde normale relatie is.

Je verdient beter pluutje, veel beter.

18. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Wat een ontzettende rotsituatie.

Jij bent zwanger en verplicht naar je baby om hem/haar te beschermen. Er is geen excuus om nog een seconde langer bij hem te blijven. Je baby en jij lopen gevaar, zoek hulp.
    Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je hierbij kunnen helpen en anders zoek je iemand van buitenaf.

Laat wat jij van hem denkt of enig medelijden wat je hebt nu hierbuiten, je moet een onschuldige baby beschermen, koste wat het kost.

Heel veel sterkte en kies voor jezelf en die kleine. Alles komt goed.

19. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb maar 1 advies, maken dat je weg komt!! dit wil je toch niet zo? heb ook een tijd in zo'n ongezonde relatie gezeten, met slaan enz.. geloof me, zulke veranderen never nooit!!

kies voor jezelf en je baby!

20. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Alleen al redenen genoeg om met deze idioot te kappen....
    Lees ook niet waarom je WEL bij hem blijft. Ik vind dit echt een kansloze relatie. En als hij jou al slaat dan wil ik niet weten wat hij straks met je kindje doet..... :(:(

Aanvulling :

Aangezien jij de kostwinner bent en hij je alleen maar geld kost, zet hem gewoon de deur uit met z'n spullen. Jij redt het wel in je eentje (en straks met z'n tweetjes als je kindje er is..) Laat hem lekker hulp zoeken voor z'n problemen en een onderdak zoeken.

Share This Page