Ben blij dat ik niet te enige ben die dit denkt. Ik ging er al vanuit iedereen over me heen te krijgen hier haha. Toch maar even een 2e berichtje geplaatst voor het geval dit toch de trieste werkelijkheid is.
Dit is eerder door iemand van 15 met alleen een basisschooldiploma geschreven dan iemand van 28 die een hbo studie volgt... geloof er niets van
Het kan toch ook zijn dat het meisje helemaal overstuur is en in de war door de situatie en daarom niet goed schrijft? En ook al zou het een verzonnen verhaal zijn, ik leef altijd met iedereen mee maar zodra ik niet meer op zp zit laat ik alles los.
Pluutje84 Het is misschien hard maar je bent het verplicht aan je zelf maar zeker aan je ongeboren kindje dat je zorgt dat hij weggaat en het enige wat je kunt doen is hem aan geven een straat verbod misschien als dat kan en anders naar een blijf van me lijf huis of familie want dit is echt belachelijk dat jij je dit zelf aan doet ala ! Maar je kind wat als hij straks de kleine slaat of erger !!! Kom op meid dit is hij niet waard jij verdient beter !
pluutje DAMN girllllll ... ik herken je verhaal , en geloof me verandere zal die NEVER doen ... dumpe die hap , wtf zeg heey , lekker zich vergrijpe aan een ander en dan weer bij jou erop duiken ? meisje als hij eenig respect in ze donder had , had die never jou zo behandelt of uberhaut jou aangeraakt ... Dat is geen man maar een loser ... ik had die phone om ze oren gegooit . Ga bij hem weg aub , want ik heb dit ook 15 jaar gehad en als je kindje ouder word en zo word opgevoed is nie gezond ... en als jullie dan uit elkaar gaan , is nog meer hell ... mijn kind was zo gehersenspoelt , en voorgelogen met leugens dat hij nu bij ze vader woont , terwijl ik van alles het slachtoffer was ... jaren lang bedondert , en kies voor me zelf en ik ben nu de slechte vrouw omdat ik een GEWELDIGE relatie nu heb .. DENK NA !!!!! dat di egeen huis heb is zijn probleem die andere meide kunne hem wel onderdak geven toch ???
Me bek valt open... Hoe kan je met zooo verhaal hier om raad vragen en seriuus zelf niet weten wat je moet doen.???? Denk dat je zelf ook wel kan inzien dat het niet gezond is voor jou en je kind... En daaaagggg je zeg wij kunnen zelf makkelijk hier zeggen ga weg bij hem en dan zeg jij dat is niet makkelijk wtfffff.... Meidd je ben hoogzwangerrr denk ff na! Welke meid laat zich zo behandelen en blijf nog bij een vent ook... Pleur hem er uit..nieuw slot erop... Aangifte doen... Na familie toe..laat hem een kopje kleiner maken...zijn genoeg actiess die je kan doen. En als dit idd nep is dan ben je wel heeeell ziek! Maar het verbaast me niet als het eght zo is want jij bent de enige niet waar dit gebeurt dagelijks...
Ik weet niet of deze situatie nep of echt is, maar ik kan me wel voorstellen dat als haar situatie echt zo is en ze steun zoekt op dit forum, ze niet echt veel aan ons heeft door de mensen die denken dat dit fake is
Inderdaad. Op je 28e nog niet weten wat een bezittelijk voornaamwoord is: me vriend en me buik ipv mijn/m'n vriend en buik. Zo kan ik nog wel even doorgaan. En dan al bijna afgestudeerd HBO, zegt hopelijk niet iets van het opleidingsniveau in NL. Veel erger nog zou zijn als dit nep zou zijn en op een respectabel forum geplaatst is voor aandacht. Een kenmerk van iemand waarvan de berichten onecht zijn is dat diegene een nieuw profiel aanmaakt en weinig reageert. Alles bij elkaar opgeteld riekt het naar onzuivere koffie. Als het wel waar zou zijn heb ik maar 1 advies: maak dat je wegkomt en zorg goed voor je kindje!
Ik denk dat ze gewoon haar verhaal heeft getypt en niet over spelling en taal en stijlfouten heeft nagedacht....er is nogal wat gaande in haar leven....ik hoop en ga ervan uit dat het echt is en ik heb je een privemail gestuurd meid omdat ik dingen herken uit mijn vorige relatie (nu de liefste man op aarde)
weet je...ik vind het schokkend om te lezen hoe hard de mensen oordelen .... wat als het nou eens echt is....wat als ze zo in de war is dat ze steun zoekt zonder dat iemand hem informeert? Ik kan 100 redenen bedenken waarom ze het hier plaatst.... Mocht het wel nep zijn dan is dat behoorlijk ziek...Maar ik ga daar niet vanuit!
Gezien de datum van haar laatste reactie en om heel eerlijk te zijn ook de fanatieke reacties in deze topic durft ze misschien niet eens meer te reageren. Ik sluit dan ook deze topic.