Zonnescherm / zonnekap voor buggy en kinderwagen. Geen parasol nodig. Had een parasol bij de Hema gekocht, maar wat een onding zeg! Hij blijft niet rechtop staan en ben er helemaal klaar mee. Ook continu dat ding verbuigen omdat de zon anders steeds in haar gezichtje schijnt... Iemand ervaring met de zonnekap van die link?
Geen ervaring mee, maar wel met een dooky. Die dingen zijn ideaal en kan jje voor de kinderwagen, buggy en mc gebruiken. Ook heel makkelijk mee te neem je zo mee in je tas.
Lijkt me ideaal, onze buggy heeft zo'n kap en daar ben ik erg blij mee want die parasol voor op de gewone wagen vond ik ook een onding!
oooh wat goed gevonden! lijkt mij ook een fijn ding! Ik snap de voorliefde voor die doekies niet zo, dan ziet je kindje toch nix..?
Als ze een paar weken zijn hoeven ze ook nog niet gek veel te zien en sliepen ze hier eigenlijk bijna altijd.. Was hij meer tegen de wind, zon die toch net de bak in scheen, voor aan de maxi cosi tegen zonnetje dat net onder de kap doorscheen of om grijpgrage kinderhandjes op het schoolplein te voorkomen haha. Later heb ik hem niet recht naar beneden, maar wat schuin vanaf de bovenkant wagenbak en in de buggyinzet is het precies voldoende om het gezichtje uit de zon te houden: kan ze nog prima kijken hoor is het net een stukje verlenging van de kap (beetje vergelijkbaar idee als de verlenging uit de openingspost.). Lijkt mij dus wat multifunctioneler als het plaatje uit de openingspost, maar heb er geen ervaring mee dus kan daar niet goed over oordelen.
Ook wij hebben een Dooky, ideaal! Dochtertje van 6 weken hoeft ook niks te zien En nu laat iedereen haar gewoon lekker slapen en gaan er niet allerlei hoofden boven de wagen hangen!
Wij hebben ook altijd een dooky gebruikt, ideaal. Vond de dooky ook fijn bij de reiswieg als er veel wind stond.
Nou, ik heb inmiddels dat zonnescherm/kap besteld en binnengekregen , uitgeprobeerd en ben er superblij mee! Hij is echt multifunctioneel. Kan hem gebruiken als zonnescherm, dus voor schaduw . En kan hem ook helemaal naar voren trekken zodat de baby niks meer kan zien, goed om te veel prikkels te voorkomen. Net als zo'n Dooky. Ik raad hem dus echt aan, ben er heel blij mee
Snap niet helemaal hoe je die kap bevestigd aan je bestaande kap. Kun je dat misschien uitleggen? Ben wel geïnteresseerd!
Oeps, veel te late reactie van mij, maar goed..als je dit topic nog leest: Je kunt hem aan beide kanten vaststrikken.bij mijn wagen zit er aan beide kanten van de kap een klein openingetje. En anders zou je hem aan het onderstel vast kunnen strikken... Ben er nog steeds heel blij mee.