Hallo allemaal, Ons zoontje is sinds een kleine week over op pepti ivm verdenking van kma. Door elke fles gaat een schepje nutriton, maar dat deed ik bij de HA ook al, dat is dus niet veranderd. Nu heeft hij sinds vandaag na elke voeding een dunne luier en laat veel stinkscheetjes. Komt dit vaker voor? Ons andere zoontje kreeg ook pepti, maar die had geen dunne luiers, wel weer veel darmkrampen. Alvast bedankt!
Hier ook gehad, stinken joh... Poeh. Hier was het echter wel zo dat Pepti niet afdoende bleek, dus vervolgens Nutramigen. Of het daardoor kwam weet ik niet, zal ook wennen zijn. Op Nutramigen trouwens ook altijd wat dunnere luiers (niet meer stinken), hoor er meer over, ook met de Pepti, dus zal ook de voeding zijn.
Thankx dames! Ben ik gerustgesteld. Gaan we gewoon door en ga ik ervan uit dat het erbij hoort. Hij is nl verder gezellig, rustig en relaxed.
Onze oudste heeft continu dunne ontlasting gehad bij nutramigen. De voeding is toch anders en de darmen werken anders dan bij kindjes zonder allergie.
Fijn nog wat bevestigende reacties! Zijn luiers zijn iets minder frequent en dun, hij heeft er geen last van gelukkig en de pepti lijkt zijn werk te doen, dus wij zijn tevreden.
Hier ook vreselijk stinkende windjes En de ontlasting is erg dun. Meestal 1x per dag en soms slaat ze een dag over..