Hi Dames! Ik ben begonnen met temperaturen vanaf de dag dat ik begon te bloeden (vanaf 24 feb) er van uitgaande dat dat mijn eerste dag van de nieuwe ronde was. Nu valt het me op dat mijn temperatuur rond de 37 graden is.. Nu lees/hoor ik vaak dat tijdens menstruatie je temperatuur zakt maar ik ben nu al 8 dagen aan het bloeden, niet heel heftig maar zo af en toe een beetje, en dan weer niks, soms donkerrood/bruin/paars van kleur maar blijf op de 37.1 zitten. Ben ik gewoon een warmbloedig mens en is mijn temperatuur wat hoger of wat valt er te zeggen over dit kaartje Ik heb ook vanaf 25 feb ovu testen gedaan omdat ik deze ronde elke dag een testje wil hebben liggen om goed te kunnen kijken wat de testen doen en wanneer hij knalt. De eerste test deed ik op de 25ste en die streep was best aanwezig zie foto.. Daarna liepen ze gewoon terug tot vrijwel geen zichtbare tweede streep.
Een ovulatietest knalt pas als beide strepen even donker zijn en zo'n test zie ik nog niet in je rijtje. Een vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam. Dat schommelt de hele cyclus. Dan weer een duidelijk tweede streepje (zoals die eerste van jou) dan weer minder. Maar hij is echt pas positief als beide strepen minstens even donker zijn. Wel rot dat je al 8 dagen bloed trouwens. Ben je al lang gestopt met de pil? Want het kan anders nog met het stoppen van de pil te maken hebben. Het kan wel tot een jaar na pilstop duren voordat er echt regelmaat in je cyclussen zit. Ik denk dat je wellicht van jezelf een hogere basale lichaamstemperatuur hebt. Maar als je twijfelt over een zwangerschap, doe dan een zwangerschapstest ipv een ovulatietest. Negatief? Dan weet je dat je je kunt gaan richten op je naderende eisprong. Succes en ik hoop dat het bloeden nu gauw stopt!
Wanneer ben je gestopt met bloeden 24-2? ik denk niet dat je na 3 dagen al je ei heb dat zou wel heel snel zijn of ik begrijp het verkeerd
Hi Mnndyyy! Hihi ik ben begonnen met bloeden op 24/02 dus dat was dag 1 van een nieuwe cyclus. Bloed nu nog steeds iets wat voor mij nieuw is. Heb vaak maar een menstruatie van 3 tot max 4 dagen.. Zou dus inderdaad best ontpillen kunnen zijn aangezien dit ronde 4 is/wordt..
Hi! Ik ben sinds november gestopt met de pil. Dus nog redelijk recent inderdaad.. Ik twijfel niet of ik zwanger ben aangezien ik al 8 dagen bloed verlies, verder eigenlijk geen sympthonen heb alleen een hoge temperatuur. Maar goed dit kan ook gewoon mijn "normale" temperatuur zijn aangezien dit de eerste maand is dat ik dit bijhoud..
Ik heb ergens gelezen dat er wel vouwen zijn met een korte cycles en met langer dan een week bloedingen. hun eisprong komt dan tijdens de bloedingen. Je temperatuur kan ook op de laatste dag van je bloedingen naar beneden gaan. Succes met afwachten.