Eiwitrepen en poeders?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Een vriendin van mij heeft wat moeite met haar gewicht. Ze heeft heel lang ondergewicht gehad en kan moeilijk gewicht er aan houden. Nu is ze pas ziek geweest (buikgriep) en veel afgevallen. Ze wil daarom van die eiwitpoedere (whey) door de shake doen en s ochtends een eiwitreep of zo.

Nu heb ik echt totaal geen verstand van dit soort dingen. Maar hier zitten volgens mij wel dames die er verstand van hebben. Is een eiwitreep hetzelfde als van die maaltijdvervangede dieetrepen? Waar koop je die en waar moet je op letten? En poeders?

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.789
    491
    83
    Als ze graag weer wat wilt aankomen, bij de apotheek kan je van die nutridrink kopen speciaal om aan te komen. Misschien is dat een beter idee?

Want van eiwitrepen en poeders kom je niet per se aan, eerder het tegendeel. Je lichaam heeft meer energie nodig om eiwitten te verbranden, waardoor je dus af kan vallen.

Je hebt wel weightgainers, in plaats van de eiwitshakes, die zou ze beter kunnen proberen als ze door middel van shakes wilt aankomen.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou dan ook eerder voor nutridrink gaan, dat is er echt specifiek voor bedoeld.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Colossus 2500 is het enige wat bij mij werkt.
    heel toevallig begin ik er vandaag weer mee. Ik was 3kg aangekomen in enkele weken tijd en kreeg toen de buikgriep. Byebye 3kg en het geld wat ik aan die 3kg had uitgegeven. Ik was dus zo boos dat ik het niet meer heb gebruikt tot nu. Nu moet ik wel want de zomer is bezig en ik wil ook eens een bikini aandoen :)

1 drankje zijn zo een 1200 calorieën. Choco is lekker en drinkt gemakkelijk weg. Ik dronk s'ochtends een kleintje (600 calorieën ) en na het avondeten een grote (500ml vollemelk met 5 scheppen, 1200 calorieën )

Is wel niet zo goedkoop maar echt het enige wat werkt. Ik heb al veel geprobeerd.
    https://www.bodystore.nl/colossus-2500.html

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zou zelf voor nutridrink gaan. Zit meer in dan alleen eiwitten.

Deel Deze Pagina