Ik heb een foto van m'n dochter die ik wil laten afdrukken op een tuindoek, alleen staat er een man in de zee en die zou ik graag weg willen hebben van de foto. Is er iemand die dit kan/wil doen voor mij? Graag PB
*houdt TROS vermist in de gaten* Sinds 7 juli 2015 is de 45-jarige Arie vermist vanaf het strand in waar-de-TS-dan-ook-was. Arie is vermoedelijk verdwenen nadat een forumlid hem aan de vissen heeft gevoerd door middel van Photoshop. Dit alles ter behoeve van een dochter op canvas. Onduidelijk is wat Arie daar die dag aan het doen was, naast poseren met een minderjarige. Voor reacties bel 0900-ARIEWEG of meldt misdaad anoniem.
Mijn dag is weer goed. Bedankt voor het lachen TS als je nog iemand zoekt wil ik je foto wel bewerken.
@joycey, Ik moest echt 3x lezen voor ik hem snapte 😃 hahah Ik heb een foto zonder Arie en ben er blij mee 😃
Moet ik dan nog wat doen of hoeft dat inmiddels niet meer? Ik heb toch maar de gemailde foto bewerkt en retour gezonden.
Ik wil graag een foto van de verwijderde Arie. Ik ga ervan uit dat het een lekker ding is met een sixpack en een enorme lummel. Bedankt alvast...