Geen handen wassen na het plassen

Discussion in 'De lounge' started by Rihana23, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rihana23

Rihana23 Actief lid

Oct 19, 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees echt met verbazing dat er toch zoveel VROUWEN notabene zijn die dit gewoon niet doen?Vind dit echt goor en zal vanaf nu ook geen hand geven gadverrrrrrrr

Dat je plast oke maar degene die ervoor is geweest en de klink van de deur allemaal bacteriën...

En dan raak je de afstandbediening aan, andere deuren, trapleuning maw allemaal bacteriën en de wc is toch wel DE ruimte met bacteriën...

Ik kan er echt niet bij hoor, zoveel moeite is dat toch niet?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dan zou ik als ik jou was niemand meer een hand geven.

Handen zijn de grootste bron van bacteriën.
    Denk je van een winkelwagentje de duwstang?
    Een lift knopje? En trapleuning?

Dan moet je bij elke aanraking je handen wassen :D

3. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vind de wc kranen en deurknoppen veel te vies om aan te raken! Ik heb altijd zo'n flesje handenwassenzonderwater in mijn tas! Als ik evt. onderweg moet, heb ik bob de bouwerdoekjes om de deur open te doen....
    Dus nee, ik was ook mijn handen niet op vreemde toiletten!

4. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, ik denk dat er nog wel meer dingen in het leven zijn die goor zijn, maar dat ook gewoon gedaan wordt. Kan me er niet heel druk om maken!!

5. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Tja het is idd misschien niet heel veel moeite maar ten eerst plas ik niet over mijn handen. As ik ze was en daarna het toilet verlaat raak ik dus alsnog de deurknop weer aan.
    Thuis worden zowel toilet als deurknop dagelijk schoon gemaakt.
    Ik was mijn handen na het plassen alleen als ik ergens anders ben, dit is enkel en alleen omdat ik last heb van exceem op mijn handen heb en als ik continue mijn handen was dit vele malen erger word.
    Maar als je vies bent van bacterien raak dan maar beter niets meer aan, heb je weleens geld onder een microscoop bekeken???

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee zoveel moeite is het niet maar alles is vies en goor.maar een winkelwagen is ook goor en de boodschappen in de winkel die al 45 mensen voor jou hebben vastgepakt en de mevrouw die jou plakjes kaas heeft gesneden heeft misschien ook wel vieze handen gehad en toen je fiets buiten stond bij de supermarkt heeft er misschien wel een hond tegen je wiel aangezeken waar jij even later weer met je broekspijp tegenaan staat. wisselgedl voortaan dan ook maar niet aannemen want ja geld is vies. niet meer gaan tanken want ja iedereen raakt die pompslang aan. je kinderen ook maar niet op straat laten spelen dan want oh bah daar is ook zoveel viezigheid.

ik ben van mening dat we allemaal veel te schoon zijn. van een paar bacterieen krijgen we niets. ik was meestal wel mn handen maar vergeet het ook weleens ( ook weleens express want vind de wasbakken in openbare toiletten net zo ranzig vaak) ik ben nog nooit ziek geworden hiervan. ik was rm mn handen en douche elke dag maar verder zal het me een worst zijn

7. Rihana23

Rihana23 Actief lid

Oct 19, 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja als je zo gaat denken kom je nergens, als ik thuiskom van boodschappen doen was ik altijd eerst mn handen.

En dat karretje zou iets schoner zijn als men vaker de handen zou wassen.

Bleghhhhhh dat van het boodschappen hadden jullie niet moeten zeggen ik ga wel van die doekjes halen :p

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja weet je de een is schoner als de ander en je kan helaas niet verwachten dat een ander net zo leeft als jij ;)

Zo krijg je dus bacteriën. En alles wat je buitenhuis aanraakt is dan vies. Als ik moet gaan na denken aan alles wat ik dan niet meer aan kan raken dan word het een obsessie geloof ik :D

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

je moet daar ook niet teveel over nadenken. wat heb je eraan? je gaat er toch niet dood aan?;) was gewoon rm je handen zeker voor je gaat eten en koken en verder niet teveel bij stilstaan;)

10. Skye

Skye Niet meer actief

Misschien moet je handschoenen aantrekken?? En een mondkapje op?? Kom op, je gaat er echt niet dood aan. Ik was mijn handen ook altijd in openbare toiletten, maat thuis doe ik dat ook niet altijd! Maar ik denk dat mijn handen wel het minst vies worden van een toliet bezoek in vergelijking met andere dingen die ik doe! Ik heb een hond, dus dat is ook "vies". Ik was niet mijn handen 20x per dag nadat ik iets gedaan heb of aangeraakt heb. Gewoon goed voor je weerstand

11. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    krijg je weerstand van:D:D

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

precies;)

13. Rihana23

Rihana23 Actief lid

Oct 19, 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha tja idd ik ga er ook niet aan denk dus breng mij vooral niet op ideeën :p

Maar thuis is toch wel zo hygiënisch vind ik hoor, ik krijg ook weleens bezoek en dan wassen ze hun handen niet na het plassen nou ik kijk hun dan echt zo aan van wtf!

Gewoon plakje cake pakken en alles aanraken gadver ik maak dan meteen alles schoon als ze weg zijn vind dat gewoon zo vies.

Dat buiten alles vies is tot daar aan toe maar in je huis vind ik het wel zo fijn, maar ja ieder voor zich....

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar je plast toch niet over je handen als vrouw zijnde?

( oke een man kan ik nog snappen die raakt dat ding wel aan ) Maar een vrouw toch niet?

En ik neem aan dat je voldoende toiletpapier gebruikt dat je vingers er niet nat van worden ;)

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    2,484
    0
    0
    Ik vind het inderdaad wél een vies idee als een man zijn handen niet wast nadat hij naar het toilet is geweest, maar zoals hierboven gezegd wordt: je plast toch niet over je handen?

Als je er over na gaat denken kun je inderdaad na alles wat je doet wel je handen gaan wassen...

Buitenshuis was ik overigens wel altijd mijn handen na een toiletbezoek, thuis lang niet altijd....

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

en wat denk je van geld?? dat is het smerigste wat in omloop in.

knopjes van een pin automaat in de winkel.

ik was mijn handen niet na het plassen ik raak toch niet aan?? in het openbaar ga ik eigenlijk nooit naar de wc en anders heb ik desinfectie bij me

en daarbij je hoest met je hand voor je mond niesen ook dan was je ook niet altijd je handen. en wat te denken van neuspeuteraars?

dat vind ik ranziger hoor lekkn van die snot spetters op je handen even af vegen en gewoon verder gaan

17. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Krijg je weerstand van :D

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Pff, als ik na elke keer plassen (thuis) me handen moet wassen,
    Dan word het een dagtaak ;)

19. Eefke84