Dames, ik moet het ff kwijt! Maar ons huis is onder voorbehoud verkocht! Nu de spannende tijd van het afwachten of ze de financiering rond kunnen krijgen, en dan.... EINDELIJK! Einde is in zicht, nieuw begin in aantocht!!
Wat fijn! Hoe lang heeft het te koop gestaan? Ons appartement staat al 2 jaar te koop, nooit kijkers gehad en nu is er een collega van mijn man die het voor de vraagprijs wil!!
Wauw gefeliciteerd!!! Ons appartement is ook bijna officieel verkocht na 2 jaar dus weet hoe blij je bent!
huis staat ruim een jaar te koop nu, 3 kijkers gehad, waarvan de laatste dus erg enthousiast. We zitten nu in de periode om de financiering rond te krijgen, duurt geloof ik max. 3 weken. Ben zoooo blij!!
Gefeliciteerd!! En dat in die 'moeilijke tijd' waar de makelaar het telkens zo over heeft Wat moet dat een heerlijk gevoel geven! Ik hoop dat wij hier ook snel een verlossend telefoontje mogen ontvangen.
nou, moeilijke tijd is het zeker. we krijgen er ook lang niet genoeg voor, maarja, weg = weg ! Ik hoop het ook voor jullie! Zal voor je duimen!
Jeej! Gefeliciteerd, join the club! Wij hebben ook ons appartement na bijna 2 jaar verkocht. Echt spannend dat onder voorbehoud, maar laten we er vanuit gaan dat het gewoon goed komt! Genietze!
Tullip: Spannend! Veel succes vandaag. Ik hoop dat het wat word. Deesdees, hopelijk hoor je eindelijk iets! iig nog voor het weekend!