Ons abonnement bij planet loopt bijna af en we zijn aan het rond kijken of we eventueel willen overstappen. Moet zeggen dat het prima bevalt, maar we willen graag alles in één. Nu hebben we internetplusbellen. Planet heeft nu "mine", heeft iemand hier al ervaring mee? Hebben jullie telefoon, internet en tv in één? Ben benieuwd welke provider jullie hebben en of het bevalt.
We hebben sinds een paar maanden alles bij Casema via de kabel, dus tv, internet en telefoon. Bevalt prima, draadloos internet zelfs via 2 betonnen vloeren heen. (tuin nog niet geprobeerd, brrrrrr te koud) Volgens mij is de prijs van alle aanbieders ongeveer gelijk, waar je naar kan kijken is prijs van evt draadloos modem. Zou niet naar Tele 2 gaan, daar is het een grote ellende...
Er zijn op het moment veel klachten over internet plus bellen.... Mijn vriend werk bij een Expert en wordt overspoelt met klachten! Hebben de buren geen internet dat je samen kunt delen? (scheelt ook weer geld)! Wij hebben xs4all en delen met de buren met draadloos internet.... Anders betalen wel 26,95 in de maand en de buren betalen nu gewoon 10,- mee met ons....
Wij hebben ADSL en Telefonie van Tiscali. 6MB internet en super snel, gratis telefoon naar alle vaste nummers en we betalen 40 euro in de maand. Scheelt aanzienlijk sinds we alles in 1 hebben. Goede en snelle helpdesk ook.
Wij hebben Scarlet internet en telefonie, 8mb en de snelheid halen we ook. Gratis naar vaste nummers binnen nederland. we betalen 39,95. Nog geen klachten.
Wij hádden internet en telefonie in 1, nou nooit meer! Nu hebben we aleen internet en geen vaste tel meer.
Wij hebben internetplusbellen van KPN en Planet, NIET DOEN! Alleen maar ellende, we zijn soms onbereikbaar. Goed dat je informeert, want ik zou idd nooit meer zomaar voor een provider kiezen. Groetjes, Anakin.
wij hebben alles van casema.. bevalt goed.... niet duur... snel geregeld en het hoofdkantoor zit om de hoek bij ons....dus mocht er ooit wat zijn, zit ik op de stoep... Aoife
Wij hebben internet via Concepts. Zij hebben nu nog geen telefonie, maar we hopen binnenkort over te kunnen stappen. Overigens hebben vrienden van ons Tiscali en dat is niets dan ellende. Zijn soms ook gewoon niet bereikbaar.
Ik heb speedlinq..perfect nooit geen problemen en erg snel, mannetje houd erg van films en spellen downloaden hihi we hebben elke keer een jaar ab. en sluiten dan weer een nieuwe af in de aanbieding. ik zie sommige zoveeel betalen dan denk ik poe poeh.. waarom meer als het minder kan. alleen tv zit erbij ons niet bij. nu hebben we deze afgesloten voor 24,95 in de maand. snelheid 20000/1024 K/bits eerste 12 mnd slechts 24,95 p/mnd*daarna 29.95 incl. Speedlinq Bellen GEEN aansluitkosten GRATIS VoIP modem Fair use policy (geen datalimiet!)
Hier UPC. Internet, telefoon en tv. Sporadisch een probleem maar dat wordt keurig en vooral snel opgelost. We zijn er heel tevreden over. Tegenover mij heeft iemand sind kort ook internetplus. Of het aan de regio ligt of niet maar het is een groot drama. Maar goed dat ik hier twee pc's heb staan....het telefoongedeelte is bij hun ook nada!