Rafael en Sabia krijgen een baby!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vindt het persoonlijk gewoon walgelijk 4 kinderen van 3 verschillende mannen :$ maar dat is mijn mening.

Ik vindt het helemaal niet zielig voor Silvie zij gaat toch ook gewoon door met haar leven.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Waarschijnlijk wel ja..:)
    Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik vind het niet normaal.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee, Sabia heeft ook al een grote dochter die ze amper of nooit ziet.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm ja.. Ik zou persoonlijk zelf nooit van 3 verschillende vaders kinderen willen. Maar dat is hoe ik erover denk. Sabia, ja wat moet je ervan vinden? Van de ene kant denk ik golddigger maar van de andere kant ze geeft Rafael wel echt een thuis. Ik bedoel jullie kunnen het wel zielig vinden voor Sylvie maar dat was a) een echte golddigger en b) ze verkoos (en verkiest) haar carriere boven haar gezin en kind. Hoeveel foto's zijn er van haar met Damian? Bijna geen! Hoeveel foto's zijn er van nanny en Damian? Honderden.... Tja als jij je carriere boven je kind & man stelt moet je niet raar opkijken dat er een scheiding aan komt

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Maar waarom vind je dat zo abnormaal dan?
    Mijn dochter is nu 15. Ik raakte zwanger toen ik 16 was. Het condoom was gescheurd, ik moest bijna ongesteld worden (dacht ik) en durfde geen map te halen. Dus ik heb de gok genomen. Dom? Uiteraard maar ik was een puber en die nemen soms domme beslissingen.
    Ik heb er toen voor gekozen om geen abortus te doen en daar ben ik nog steeds dankbaar voor. Ik ben zo trots op mijn mooie slimme meid! Natuurlijk was het geen ideale start maar het is nou eenmaal zo gelopen.
    Toen ze 8 maanden was leerde ik de vader van mijn andere kinderen kennen. Hij heeft mijn oudste erkend en is de enige vader die ze kent.
    Natuurlijk weet ze wel dat ze een andere biologische vader heeft.
    Met hem heb ik nog 4 kinderen gekregen en over 2 weken zijn we dus 15 jaar samen. Maar stel dat we uit elkaar gaan en ik ontmoet iemand die ook nog graag een kindje van ons samen wil, dan zou dit dus niet kunnen omdat ik al 5 kinderen heb van 2 verschillende vaders?

6. Roxyroxx

Dat ook maar Sabia heeft ook tijdens een EK een doodgeboren baby gekregen.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk dat niemand dat wil maar soms loopt het leven anders dan dat je gedacht hebt.

8. Roxyroxx

Tja dat kan inderdaad. Maar ik heb mijn kind (en brusje dat op komst is) gekregen met de liefde van mijn leven. Ik ben blij dat hij zich straks laat steriliseren omdat ik persoonlijk niet zou kunnen leven met het feit dat hij (mochten we ooit uit elkaar gaan) bij een andere vrouw nog een kind zou krijgen. Ik ben daar erg extreem in, dat besef ik me, maar ik zou daar niet mee om kunnen gaan. Net zoals ik nooit voor een man zou kunnen vallen met al een kind.

9. Waar komt die obsessie voor Rafael en Sabia toch vandaan?? :(

Kan me echt totaal niet interesseren hoeveel kinderen bij hoeveel mannen ze heeft. En Rafael heeft nu ook bij 2 vrouwen kinderen... is dat dan minder 'erg'? en zo ja: waarom? Omdat hij een man is en die mogen wel gewoon lekker 'rond n**ken?'

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou ja ik kan mij jouw gevoelens wel voorstellen hoor.
    Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken dat ik of mijn partner nog een kindje zouden krijgen in een nieuwe relatie. Maar in theorie kan ik het mij wel voorstellen dat dit zou kunnen gebeuren en dan vind ik het ook niet abnormaal ofzo. Ik zal alleen nooit een ander veroordelen over het aantal kinderen of aantal vaders/moeders. Als ze de kinderen maar goed verzorgd worden en gelukkig zijn.

11. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

True!

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Vind je daar inderdaad extreem in. Als het een weduwenaar is? Vind je dat ook niet kunnen? Ik hang aan dat soort situaties echt totaal geen waarde oordeel. Als de kinderen het maar goed hebben en met veel liefde opgroeien.

13. Roxyroxx

Haha, kom op het is wel sensatie. Bff wordt nieuwe vriendin van ex en er komt een baby. Sensatie genoeg binnen 10 maanden :D

Nee ik vind niet dat mannen mogen rondn**ken, zie mijn vorige post haha.

14. da's waar.... maar ik moet er niet aan denken dat mijn ellende zo groot uitgemeten in het nieuws zou komen. :p

15. Roxyroxx

Ik geef toch al aan dat ik er extreem in ben? Gelukkig voelt manlief hetzelfde en dat is de reden dat hij voor een operatie gaat straks. Als ik overlijd heeft mijn man toch twee prachtige kindjes van de liefde van zijn leven? Alles wat na mij komt is niet de liefde van zijn leven dus ik zie niet in waarom hij daar nog kinderen mee moet krijgen. Dat hij een nieuwe vriendin krijgt, prima. Zolang er maar niet getrouwd wordt of er kinderen komen.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh wanneer ik nu mocht neervallen dan wens ik voor mijn man echt nog wel een leuke vrouw met een kind (mocht hij daar behoefte aan hebben). Zolang hij onze kinderen maar goed blijft behandelen.

En Sabia kreeg haar dochter toen ze 17 was las ik, de andere 2 kindjes dus met Khalid in 2010 en 2011. Tja, het lijkt me niet heel slim om zo snel met alle media aandacht al voor een kind te gaan, vooral omdat ze dus al 3 kinderen heeft van 2 verschillende mannen zou ik er 10 keer over na denken.

Maar goed, ik ken dr verder niet. Moeten ze zelf weten.

17. Roxyroxx

Och ja, met dat geld wat hun hebben haha. Gewoon negeren lijkt me voor hun. Maaaaaar daarnaast geven ze ook zelf interviews hé? Dus ja, in the good and bad times...

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien komt hij er dan wel achter dat er nog veel leukere vrouwen zijn :p

19. Roxyroxx

Umm, dat is gewoonweg NIET mogelijk :p

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jeetje heel extreem. Laat jij je ook helpen dan? Wel zo eerlijk dan tegen over je man?
    Al zal die er waarschijnlijk niet zo hilarisch over doen.

Deel Deze Pagina