Rafael en Sabia krijgen een baby!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat dacht ik 3 jaar geleden ook... toch gebeurde het bijna...
    En aks het wel gebeurt zou zijn hoopte ik dat mijn man gelukkig zou worden met een andere vrouw getrouwd of niet kinderen of niet. Dat is zijn keuze.

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Zo zeg! Wat een discussie ontstaat hier gelijk. Kunnen we niet iedereen in z'n waarde laten? Je kent niet van iedereen het verhaal, er zijn altijd omstandigheden waardoor dit soort dingen gebeuren. Ik denk dat niemand er voor kiest om kinderen van verschillende partners te krijgen maar soms lopen de dingen nou eenmaal anders dan je had gehoopt!
    Ook van Rafael en Sabia kennen we zeker weten lang niet het hele verhaal. Het lijkt alsof het allemaal heel snel gaat maar wie weet wat hun verhaal is? Hoe oud zijn ze? Misschien dachten ze: we stoppen nu met anticonceptie en we zien wel en was het gelijk raak. Sabia heeft inderdaad een dood geboren kindje gehad, ik denk dat je dan alleen maar heel gelukkig bent als het je nog een keer gegund is.

3. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik ben ook van mening dat het niet slim is om zo snel een kindje te krijgen. Ga lekker eerst genieten van elkaar, elkaar wat beter leren kennen nu ze een relatie hebben en zorg eerst dat je scheiding goed verloopt en alles voor je eerste kind goed geregeld is. Als je dan naar een X periode alles goed hebt geregeld en je bent een tijd samen en gelukkig dan kun je toch altijd voor een kleine gaan? Ik vindt het niet heel erg verstandig van haar. Het zal me niks verbazen als dat kind straks 1 is en de ouders uit elkaar zijn zodat Sabia een zak geld kan vangen van de volgende voetballer die ze aan de haak heeft geslagen.

Wat betreft de discussie over meerdere kinderen bij meerdere mannen: ik denk dat het heel makkelijk oordelen is voordat je zelf in zo'n situatie zit. Ik heb 1 kind van 1 man en hoop dat we samen heel erg oud gaan worden. Maar mocht het ooit niet meer gaan tussen ons of hem zou wat overkomen dan sluit ik niks uit. Ik ben 25. stel dat mijn vent nu wat overkomt en ik kom over 3 jaar een man tegen en over 5 jaar willen we onze liefde bekronen met een kindje dan vindt ik dat helemaal niet gek.
    Wel zou ik me niet kunnen voorstellen om meerdere kids van 3/4/5 mannen te hebben. Ik denk dat ik zelf dit niet zou willen voor mijn kids (en zelf ook niet).

twee mannen kan, maar 3 of meer zou ook mijn keus niet zijn.

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Met de nieuw methodes is het voor jou zelfs nog makkelijker en minder pijnlijk.

6. knap

knap Niet meer actief

Ik vind je gedachten niet bekrompen maar wel egowisties( weet niet hoe je dat schrijft en spellings controlle geeft geen optie:D.

Stel je overlijd dan moet je man maar ( alleen blijven met zijn vriendin en vooral geen kinderen meer samen nemen) misschien treft hij dan wel een vriendin die nog geen kinderen heeft en ook dol graag moeder zou willen worden.

Ach ja wat ik geleerd heb in het leven is dat niks zo veranderlijk kan zijn dan een mening die je kunt hebben. 20 jaar geleden dacht ik toch echt 100 procent anders dan nu.

Deze soap verder. Het hing in de lucht, dat ze snel voor een kindje zouden gaan. Wat ik er verder van vind. Doet er niet toe.
    Dan dat ze allemaal nog lang en gelukkig zouden leven.

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Moet eerlijk toegeven dat ik 3 vaders ook veel vind hoor. 2x snap ik nog wel maar bij de 3e zou ik geen kindje meer willen hoor. Een ezel stoot zich...

8. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een onzin zeg!! Heb je je wel eens verdiept in hoe dat tegenwoordig gaat bij een vrouw?

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft er trouwens wel een knoopje in laten leggen, omdat HIJ geen kinderen meer wil. Ook niet als ik er niet meer ben. Dus ik vond het goed dat hij dat deed. En mocht hij het toch nog willen ooit, (met iemand anders want ik wil ECHT niet meer :) ) kan hij het weer ongedaan maken. Net als mijn buurman :)

10. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja Sabia krijgt van alle kanten allimentatie, hoeft niet te werken zo. Slimme meid. Vind het zo zielig voor Silvie. Rafael wilde graag al een tweede maar door haar ziekte was dit waarschijnlijk niet mogelijk.
    Sabia heeft waarschijnlijk een doos van goud dat ze er graag bovenop gaan.

11. of het nou midden in een vechtscheiding is, of dat het al de derde man is, en het zoveelste half broer of zusje

Ik ben blij voor ze!
    Als dit is wat ze graag willen.

En financieel gezien zal geen kind wat te kort komen.
    Dat is bij doorsnee gezinnen wel eens anders.

hiernaast komt ook het 6e kind van een 3e vader
    zitten in de schuldsanering, dat vind ik veel dommer.

12. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Zal vast een steek onder water zijn voor Silvie zal me niks verbazen

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja laten we eerlijk zijn..., een beetje gek is het wel allemaal... Of het nu Sabia is of mijn buurvrouw. Bij beide denk ik... Jeetje al die ellende van ze nu alweer zwanger.
    Waarom die haast? De rest van de kindjes dan.... Zal voor hun ook wel allemaal snel gaan?

Maar buiten dat ben ik blij voor ze. Blij dat hun zo gezegend zijn om zoveel kindjes te mogen krijgen, dat is helaas niet voor iedereen weggelegd

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ach, met een geboorte van een kind verdwijnen toch alle zorgen als sneeuw voor de zon, hun relatie zal er vast ook enorm van opknappen en iedereen leeft nog lang en gelukkig.;):D

15. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Ben ik het eigenlijk wel mee eens.....

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik kan nou niet bepaald blij voor ze zijn. Het lijkt er niet op dat ze handelt naar wat het beste is voor de kinderen met zoveel verschillende vaders. En het zou me niet verbazen als Rafael niet eens de laatste man is waar ze een kind mee krijgt. Nee, ik vind het gestoord, sorry. Verandert er voor mij weinig aan dat dat soort dingen blijkbaar zo gaan in Showbizzland.

17. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Dat dat minder slim is ben ik volledig met je eens.. Maar ik kan je wél vertellen, uit eigen ervaring, dat een vechtscheiding met daarin een pappa die een nieuw kindje krijgt, traumatiserender is voor een kind dan het financieel minder breed hebben...

18. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    nieuw kindjes, nieuwe alimentatie-bron.
    Zoiets;)

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik snap alleen die haast niet hoor.
    Ze mogen wel eens aan de kinderen denken die er al zijn!
    Vorig jaar om deze tijd waren papa en mama nog bij elkaar, en nog geen jaar later zijn papa en mama gescheiden, papa en mama hebben een nieuwe vriend(in), en nu komt er een broertje/zusje.

En dan vinden ze het gek dat de kinderen evt in de knoop komen te zitten emotioneel.
    Ik vind het leuk voor ze hoor, maar wel ondoordacht, in hun situatie...
    En dan toch vooral van Sabia, die staat er toch al om bekend dat ze amper naar haar kinderen omkijkt. Waarom dan toch zo snel een vierde??

20. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Het is maar te hopen dat het kindje een leuke nanny krijgt, want van mams hoeft hij/zij weinig te verwachten, als klopt wat ik zo her en der opgevangen heb...

Deel Deze Pagina