Oef dat vind ik dan wel weer hard hoor. Het is niet dat het haar niet lukt om een kind te maken, ze is al eerder een baby later in de zwangershap verloren. Dat is echt niet iets om rotopmerkingen over te maken. Dat gun ik echt niemand, ook niet als ze echt zo'n vervelend mens zou zijn zoals ze vaak wordt neergezet.
Haha dacht ik ook even. De enige bekende Rafael die ik 'ken' is rabbijn Evers maar daar zullen de roddelbladen vast niet zo'n interesse in hebben.
Jeetje, mensen toch Ok, hoe het allemaal is gegaan verdient absoluut geen schoonheidsprijs, maar moet er nou écht zo hard over iemand geoordeeld worden?! Ze is wel 2 keer een kindje verloren ook. Zouden jullie ook zo hard oordelen als het iemand hier op het forum was?
Nou inderdaad! Ik sta gewoon met mn oren te klapperen (of ogen het is maar hoe je het ziet)... Dat je een totaal onbekende met zoveel haat bespreekt zonder die persoon te kennen... op basis van wat je hoort uit de roddelpers.... Walgelijk! !
Dan hoop ik dat jouw 'Karma' ook mooi op je bord komt voor zover vuiligheid over iemand die je niet kent... ga je mond spoelen man! Ze heeft 2 kinderen verloren en daar praat jij zo over? ! SCHAAM JE!!
Tja, ik vind het niet vervelender voor hun dan voor een onbekend stel wat uit elkaar gaat. Het zijn net gewone mensen hè. Vind dit geen echte nieuwswaarde hebben. Gun die mensen toch eerst wat privacy.
1. Ik (getrouwd) steel echtgenoot beste vriendin Als iemand hier zo'n topic opende nou dan zou ze de wind van voren krijgen. Dus heb ik respect voor haar? Uh nee. Ze weet denk ik niet wat 'girlcode' is namelijk; steel nooit de man af van je zus/vriendin/nicht etc. helemaal niet als je al getrouwd bent
Nee dat je daar geen respect voor op kunt brengen ala dat is je eigen keuze maar dat geeft niemand het recht om iemand zoveel verdriet toe te wensen
Mensen doen net alsof ze daarmee persoonlijk gedupeerd zijn! Natuurlijk zouden mensen daar schande van spreken, maar niemand zou zo'n persoon twee jaar later zoiets nog nadragen. En dat gebeurt nu wel met Sabia. En word haar door sommige mensen zelfs gezegd dat het karma is dat ze kindjes is verloren. Hebben mensen wel enig idee wat ze hiermee insinueren? Kunnen jullie dan ook gelijk uitleggen wat bepaalde mensen hier op het forum hebben misdaan dat ze een doodgeboren kindje hebben verloren?!
En je wens mensen die bij elkaar zijn gekomen op een niet zo nette manier dus dat als ze een kindje verwachten het kindje dood gaat ... best heel erg bizar dat je zo kunt denken...
Verrassend vind ik het niet, maar verder heb ik er totaal geen mening over. Wat een reacties komen er voorbij zeg..
Mn reactie wordt wel een beetje uit zn verband getrokken zeg. Ik bedoel dat zo iemand maar denkt overal kinderen te moeten maken en nee daarmee wens ik haar geen miskramen/dood geboren kindjes toe. Moge dat duidelijk zijn!!! Ze heeft een kind bij een vent waar ze niet naar omkijkt, daarna twee kindjes bij een andere vent gekregen. Ik meen dat ze daarna een kindje verloren. Die jongste kon nog geeneens praten of ze gingen alweer scheiden. Vervolgens gaat ze met de vent van haar beste vriendin, raakt daar ook weer binnen no-time zwanger (wat ook nog een enorme sneer naar Sylvie is). En verliest opnieuw een kindje. Nu weer scheiden.. Dan vraag ik me wel oprecht af waar zo'n vrouw allemaal mee bezig is. Er zijn namelijk dan ook meerdere kindjes die de dupe zijn van die acties en scheidingen.
Dus omdat haar kinderen 3 verschillende vaders hebben mag jij haar zo hard veroordelen?! op basis van info alleen uit roddelbladen? Nee deze laatste reactie is echt al veeeel beter....
Uhm. Hij hoeft niet beter te zijn voor jou ofzo Maar ja ik ben wel van mening dat kinderen een wat stabielere basis mogen hebben en je niet bij elke man die je hebt opnieuw aan kinderen hoeft te beginnen. We hoeven niet allemaal hetzelfde te vinden. Jij vindt iets, ik vind wat anders.9
Mensen vallen over je 'bij elke vent een kind proberen te krijgen, wat dan weer niet lukt'. Dat is ZO gemeen om te zeggen, zo ontzettend vals om mee te schermen. Wat je ook van iemand vind, dit wens je niemand toe. Zeker een onschuldig kindje niet. De rest moet je helemaal zelf weten en ik ben het met je eens dat kinderen een stabiele basis nodig hebben. Maar het leven is geen sprookje En jij baseert wat je nu roept op roddels, je weet niet hoe het ging met Rafael en Sylvie, je kent Sabia niet. Wie weet wat voor een ellende er achter alles schuil gaat. Mensen die moeite hebben met een relatie instand houden, hebben vaak zelf ook niet de leukste jeugd gehad. Jij ziet haar als een verwende golddiger en het is de media goed gelukt haar zo neer te zetten. Ik heb geen idee of ze echt zo is, maar als medemoeder gaat mijn hart wel naar haar uit wbt de kindjes die ze heeft moeten verliezen. Ik zou zeggen: mens, kijk eens wat verder dan je neus lang is en hou je kwek over karma icm miskramen en doodgeboren kindjes. Dat je relatie, die je gebouwt hebt op de puinhopen van een ander, stukloopt: ala. Maar begin niet over het niet kunnen krijgen van kinderen of ze moeten afgeven. Dan ben je wat mij betreft triester dan Sabia, Rafael en Sylvie bij elkaar!
Je snapt t niet maar ik ga t niet opnieuw uitleggen. Laten we t hierbij houden, t is verder ook totaal niet belangrijk.