Welnu wanneer ik uitlog bij mijn hotmailaccount, word ik automatisch doorgestuurd naar MSN. Daar tref ik altijd onbenullige info aan over de t.epels van Doutzen, de verbouwing van het liefdesnestje van yo en Wes, het boertje wat het kind van die Kardashian liet etc. Ook al wil ik er niets van weten, toch klik in door naar het """"""nieuws"""""""bericht. Zucht.
Zou het? Telegraaf Dan mogen er wel heel wat journalisten en "familie en bekenden" van het stel hun excuus aanbieden
Ik zou het wel geweldig vinden... alleen al voor al die stomme haters met hun karma en dat soort onzin :,)
Ja erg he! 2 kinderen op de Ipad, 1 ligt te slapen en mama teveel tijd over hier dan ga ik rare berichten lezen
Indien ze zwanger is dan gun ik haar een hele mooie zwangerschap en een gezond kindje. Maar, ergens vind ik het wel sneu voor het kindje. Het kindje zal zeker liefdevol worden opgevoed en niets te kort komen maar het is toch jammer dat de ouders nog voor de geboorte al uit elkaar zijn. Ik was trouwens geen hater die het over karma had he
Niet alleen de Telegraaf hoor. Meer sites hebben het opgepikt via de Duitse media Haha je onderschrift, heel leuk!
Ach...wat die 2 ook doen, ze moeten het zelf maar weten. Ik hoop in ieder geval voor Sabia, mochten de geruchten over de zwangerschap waar zijn, dat zij mag bevallen van een gezond en levend kindje. Verder interesseert het me weinig
Volgens mij snap je het niet helemaal. .... Het gaat erom dat ze waarschijnlijk helemaal niet uit elkaar zijn maar dat Sabia zwanger is...
Er wordt verder niet gesproken dat ze toch nog bij elkaar zijn? Er wordt alleen gezegd dat ze waarschijnlijk zwanger is.
maar waarschijnlijk zijn ze dus helemaal niet uit elkaar geweest... maar blijft zij in hamburg ivm de zorg.