Rafael en Sabia uit elkaar.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wachtend, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hij is al knuffelend gespot met een andere vrouw, dus ik ga er vanuit dat ze wel uit elkaar zijn.

2. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is de vrouw van zijn neef. Ergens gelezen althans..

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    En ze blijkt zwanger te zijn van Rafael las ik net ergens.

4. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Haha wat een soap

5. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zij houdt deze soap ook wel in stand!

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zij? Waarom nou weer zij?!

7. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Als je al twee fatale zwangerschappen hebt gehad, is het toch niet zo gek dat je bij je vaste gyneacolooog onder controle wilt blijven staan de eerste kritische tijd?

Ik snap niet dat die rioolratten van Telegraaf en Privé dat stel niet met rust laten!:x

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Of van een andere man las ik ergens ;):D

Ik heb het met ze te doen. Wat de situatie en waarheid ook mag zijn, het blijven mensen zoals jou en mij met gevoelens/emoties. Iedereen maakt fouten, heeft problemen en geheimen die je liever met niemand deelt. Natuurlijk is een beetje media aandacht soms leuk, maar hoe vreselijk is het als iedereen alles maar over je schrijft, foto's maakt en je leven onder een vergrootglas legt. Al je ellende of geluk weer voluit in de media.
    Ik wens haar, Rafael, Sylvie, alle kinderen en de nieuwe lovers in ieder geval alle geluk van de wereld toe en hoop dat ze af en toe wat rust krijgen en een eigen privé leven mogen hebben.

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Eens!

Men roddelt graag, vooral over beroemde personen. Vaak is het ook nieuwsgierigheid. Willen weten hoe iets afloopt etc.
    Maar sta je zelf in hun schoenen dan zou je op zulke momenten volgens mij wensen dat je niet beroemd was en niemand je zou zien staan.

10. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zij zoekt wederom de media weer op.

11. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Ik keek "show nieuws" gisteren; Ze liep op straat (pleister van bloedprikken op haar arm) met een big smile op haar gezicht. Sorry hoor, maar als je geen aandacht wil, doe je dit niet:( Het stukje duurde 10 sec.

12. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Heeft zij gevraagd of die paparazzi haar volgen?
    Wat moet ze dan, met een zak over haar hoofd de straat op???

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Dit snap ik niet helemaal.
    Wat doet ze dan verkeerd volgens jou??

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Serieus he; wanneer jij over straat loopt met een pleister op je arm (die er om verschillende redenen kan zitten) en je lacht, omdat je een kindje iets grappigs doet...

Dan vraag je ook ineens om aandacht?

Mocht ze zwanger zijn dan hoop ik dat het goed zal gaan. Ik gun niemand wat zij al heeft doorgemaakt. Daarnaast hoop ik op rust voor allemaal.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Las net dat ze bevestigd heeft zwanger te zijn en dat ze dus niet uit elkaar zijn.

16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    En ik wens haar een mooie zwangerschap. Hoewel dat best lastig zal.zijm gezien het verleden.
    Dat ze
    straks een gezond kindje in haar armen mag houden.
    Als je 2 x een kindje hebt verloren....

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dat gun ik haar ook. Lijkt me dat ze niet ontspannen zwanger kan zijn met haar verleden. En ook voor Rafael, want ik vind dat ook een hele toffe gozer.

18. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
  19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Als je geen aandacht wil? Kom op. Moet ze dan als een kluizenaar leven omdat de media besloten hebben dat ze haar ALLE dagen van de week willen volgen en haar interessant vinden?
    Wellicht heeft ze super goed nieuws gehad en is ze dolblij dat ze zwanger is. Waarom mag ze dan geen smile op haar gezicht hebben en een pleister op haar arm. Met in mijn achterhoofd wat ze allemaal heeft meegemaakt kan ik mij voorstellen dat ze uitzinnig gelukkig is met haar zwangerschap.
    En na alle roddels van de laatste weken kan ik me goed voorstellen dat ze er ook even zat van was en de media eens op hun nummer te willen zetten.
    Ik vind het zo knap dat mensen zich zo over haar kunnen uitlaten terwijl niemand haar echt kent. Je kent alleen het beeld dat de media van haar schetsen en dat is op vanalles gebaseerd, maar niet op de werkelijkheid.

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik vind dit echt een mooie wending! Hoop dat ze nu een gezonde zwangerschap mag hebben met een prachtige, levende baby als resultaat. En dat Rafael en Sabia maar heel lang gelukkig mogen zijn samen :)

Deel Deze Pagina