Maar waarom moet iedereen dat dan perse weten... Wat maakt het ons uit of zij nu wel of niet samen zijn en of ze een kind krijgen. Ik zou werkelijk niet weten waarom ik dat zou willen weten..
Mij gaat het ook niks aan. Maar blijkbaar interesseren het heel veel mensen wel omdat er best veel over ze word geschreven. Als Sabia zwanger is kan dat best voor veel stress zorgen, ligt eraan of ze er tegen kan of niet. Dan kan je beter toch alle roddels de wereld uithelpen?
Misschien is het een of andere publiciteitsstunt ofzo. Ik vind het een beetje dubbel. Enerzijds vind ik dat het hun prive leven is en dat we er niets mee te maken hebben hoe en wat. Ze zijn ons geen verklaring schuldig. Anderzijds weet je met dit leven dat je in de spotlights staat en als er dan zoveel over je geroddeld wordt (wat dus echt geen leuke dingen zijn die er worden gezegd!) dan is het een kleine moeite om in 2 zinnen te zeggen: We zijn wel/niet samen en ze is wel/niet zwanger. Daar hoeft verder geen tekst en uitleg bij natuurlijk.
Gisteren keek ik een stukje Shownieuws en ik was echt verbaasd over de moeite die ze deden om Sabia zo zwart mogelijk af te schilderen. Ik kreeg er plaatsvervangende schaamte van.
Shownieuws maakt er een hele zomerserie van bij gebrek aan echt nieuws. Verschrikkelijk. Ik ben het met bosi333 eens. Men is ons geen verantwoording schuldig en het wordt tijd dat die persmuskieten zich eens bezig gingen houden met wat echt belangrijk is in de wereld. Het lijkt mij ook echt een luizenberoep, beetje achter die zogenaamde sterretjes aan zitten.
Sabia heeft via Twitter aangegeven met rust gelaten te willen worden. Ze voelt zich opgejaagd, vindt de situaties met haar kinderen gevaarlijk worden door de paparazzi. Ik moet zeggen dat ik het ook wel echt te ver vind gaan, maar ze heeft natuurlijk zelf hier ook een aandeel in. Waarom komen ze niet gewoon met een verklaring. Of zullen ze zelf nog niet goed weten hoe het zit?! Woeste Sabia haalt uit naar media | RTL Nieuws
Cookies op AD.nl Ze weet de roddelpers wel aan het werk te houden In mijn ogen "bewijst" dit nog niets (niet dat ze dat moet hoor!) Ze zegt dat ze gelukkig is, dat hij gelukkig is en dat de kinderen gelukkig zijn. Maar ze zegt niet dat ze samen gelukkig zijn en ze zegt ook niet kort en bondig: ja we zijn nog samen. I.p.v. een kort en simpel antwoord maakt ze er een verhaal omheen.
Pffff, wat een gedoe. En lees ik nou dat Sylvie ook weer vrijgezel is? Man, wat heeft die veel mannen versleten de afgelopen paar jaar!
Haar ex lover geeft vanavond(!) een exclusief interview aan shownieuws, wat een trieste mensen, arme Damian !!
Jup! En al die mannen worden meteen voorgesteld aan het kind en kind moet overal mee heen en lief lachen op camera. Flikker toch op joh, geef dat kind een normale jeugd.
Ze heeft al een leuke vent...nml haar zoontje. Met andere woorden: je kunt er ook voor kiezen om een tijdje geen relatie aan te gaan en eerst eens rust met je zoontje samen te vinden!
Haha ik zag t al. Weer een kind van een andere vent, alleen nu is de relatie al uit voordat hij of zij uberhaupt geboren is. Lekker bezig die meid en dan die familie van hem die zich er openlijk mee bemoeit ..
Haha ja ik wilde net de link plakken van nu.nl Relatie Sabia Engizek en Rafael van der Vaart toch uit | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Dus het is toch uit. Nouja hebben ze in ieder geval beide weer de nodige media aandacht gehad. Wat ik me misschien nog een beetje kan voorstellen is dat de relatie erg slecht ging maar dat ze het toch nog wilden proberen ofzo maar het nu echt over is. Maar dan nog slaat het nergens op dat ze vorige week de uitspraak maakt dat ze allemaal heel gelukkig zijn....al zei ze niet specifiek dat ze met elkaar gelukkig zijn.
Ik vind het voornamelijk zielig voor alle kindjes die ermee belast zijn. Dat je niet meer van elkaar houdt kan gebeuren maar al die nieuwe partners de 1 roept nog harder dat ze gaan trouwen dan de ander. De 1 raakt zwanger (wat iemand ook van harte gegund is hoor!) maar waarom dan al die poespas eromheen! En waarom de kinderen er meteen mee in aanraking laten komen?
Idd. En je bent toch meestal ook OF bezig met samen een kindje te krijgen OF je zit aan t einde van je relatie die stukloopt. Krijg toch een beetje t idee dat ze per se toch nog een kind van hem wilde, ongeacht of er een stabiele relatie was
Ja ik gun haar van harte haar kindje hoor maar ik krijg nu toch een beetje het idee dat ze Raf er geprobeerd heeft in te luisen. Zeker als je al niet zeker bent van een relatie zou je dit toch niet doen? En stel dat het wel goed zat dan ga je toch niet zo uit elkaar? Of denk ik nu teveel na?