In Californië is acteur Paul Walker (40) omgekomen bij een auto-ongeluk. Walker is vooral bekend van de speelfilm-serie The fast and the furious. De auto waarin Walker zat botste tijdens een liefdadigheids-evenement op een een boom en vloog in brand. De acteur zat volgens een bericht op zijn Facebook-pagina niet zelf achter het stuur. Een vriend van Walker bestuurde de Porsche. Walker was een liefhebber van sportauto's. Acteur Paul Walker verongelukt - NOS Nieuws
Verschrikkelijk! Ik vond hem een zeer sympathieke man die veel deed voor goede doelen. Daarnaast ben ik gek op de fast and furious films. Verschrikkelijk ool voor zijn dochter. .
Zoveel liefdadigheidswerk. Nooit rare berichten over ontspoorde acties of what so ever, tienerdochter thuis. Echt een good man zoals ze dat zeggen. Zo oneerlijk. Rust zacht.
Jammer. En dan ook nog door het toedoen van een ander die, zoals de berichten laten weten, veel te hard reed!
Ik las het vanochtend op de telefoon, schrok me echt een ongeluk, wat erg Ik keek uit naar de volgende film.. We moeten weer een geweldige acteur missen
Echt erg..zo jong nog en een dochter van 15 die hij achter laat. Wel ironisch na al die fast&furious films dat ie dan door een carcrash om het leven komt.