Idd vreselijk bericht, ik benijdde ze nog hoe snel ze zwanger was van hem, maar dit gun je echt niemand
Met 'stil geboren' bedoelen ze 'doodgeboren' (nogal letterlijk vertaald van het Engelse 'stillborn')? Wat erg zeg. Lijkt me toch wel dat er dan een lichamelijke oorzaak is aangezien het nu al de 2e keer is voor deze mevrouw...
Bah, dit wens je echt niemand toe. Hoop dat ze het een plekje kunnen geven, een plekje in hun hart heeft de kleine meid sowieso al...
Nu, als een kindje er op deze termijn echt 'uit valt' (ook een typische termijn hiervoor trouwens, de termijn die Sabia had), dan mag je toch echt wel cervix insufficientie overwegen. Sommige artsen hier in NL echter geloven nog niet in alles nieuw bewezen standaarden helaas voor de patienten, waardoor ze dan ook nog steeds aangeven aan patienten dat er geen oorzaak is gevonden. Helaas trekt men hierin niet 1 lijn.
Wat erg. Lees het nu pas. Weet een beetje hoe ze zich voelt. Ik heb dit jaar 2 keer een kindje verloren maar dan rond de 14/15 weken. Maar ze heeft haar eerste kindje met balarousch (weet niet zeker hoe he het schrijft) verloren en daarna toch 2 gezonde kindje met hem gekregen. Of herinner ik me dit nu fout.