Leuke ideeën voor een kerstpakket.

Discussion in 'De lounge' started by MamaR, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Hoi,

Ik ben op zoek naar leuke ideeën voor de kerstpakketen.

We hebben een bedrijf in elektrotechniek en hak en boor werkzaamheden. Het is voor mannen/jongens tussen de 18 en 30 jaar, die (op 2 na) allemaal nog thuis wonen. Het zijn stuk voor stuk nogal "lompe boeren", die van teveel creativiteit niet blij worden. Dus geen frutsels, onzindingen of zoetsappig spul. Ook dingen als spellen, boeken, kookgerei vallen af.

Het liefst wil ik iets tastbaars, dus geen pluim of bon cadeau of zo. Vorig jaar hebben ze een bierpakket met een staatslot gehad en het jaar daarvoor een "voedsel" pakket.

Ik vind het geen probleem om zelf iets samen te stellen en artikelen bij elkaar te zoeken maar ben nogal inspiratieloos over wat er precies in moet komen.

Dus... Laat je tips en ideeën maar komen :)

2. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Zo das lastig.

Een bbq pakket?

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Inderdaad lastig maar een bbq pakket is een leuk idee!

Ik zou zelf verder niets kunnen bedenken..

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Wij gaan altijd uiteten, en krijgen dan een bedrag in bonnen die te besteden zijn bij alle deelnemende winkels in het dorp.
    Is altijd een groot succes! Volgens mij wordt zoiets in veel plaatsen wel door winkeliers gedaan.
    Volgens mij vinden zelfs lompe boeren het leuk als ze zelf kunnen beslissen wat ze voor dat bedrag halen ;) :p

5. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Film pakket: popcorn, actiefilm, bier, knakworstjes, bon voor bios

6. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Set bierglazen?

Spellen vallen af zeg je, maar misschien kan poker wel. Dat is echt iets wat mannen wél stoer kunnen vinden.

Verder zou je kunnen denken aan praktische cadeaus, zoals zakmessen, aanstekers, thermosflessen, of desnoods de typische "kalender" (met auto's natuurlijk!).

Oh, en ik vind het filmpakket ook een heel leuk idee!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Bioscoop pakket met lekkere vreterijtjes en bioscoopbon.
    Een ik hou van Holland pakket met allerlei Hollandse producten zoals stroopwafels, pindakaas enz.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Alvast super bedankt meiden!

BBQ pakket vind ik leuk, maar niet echt iets voor de winter..
    Restaurant bon wordt helaas denk ik niet echt gewaardeerd door de mannen.
    Ik hou van Holland pakket is ook leuk, maar zoiets hebben we 2 jaar geleden al gedaan. Toen hadden we ook allerlei Nederlandse etenswaren erin gedaan.

Sorry dat ik al jullie ideeën afwijs, komt een beetje ondankbaar over maar zo bedoel ik het echt niet!

Pokerset is inderdaad wel een leuk idee en vind het bioscoop pakket ook een erg leuk idee! Die ga ik vanavond sowieso even aan mijn man voorleggen.

Blijven jullie meedenken? ;)

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een elektrotechnisch bedrijf (geen hak en boorwerkzaamheden maar een groothandel) en wij doen ieder jaar een pakket vol eten. Ze krijgen het de dag voor kerst want ik doe er ook gigantische biefstukken in van de slager :) Ze zijn er altijd blij mee. Verder gewoon lekkere snaai dingetjes.

Share This Page