Titel: Bizar: Mijn vader is zwanger Zender: SBS 6 Datum: 7 februari 2013 Uitzendtijd: 23:20 - 00:20 uur Genre: Documentaire Wie gaat er kijken? Een man én zwanger - TVGids.nl Scott was een vrouw, maar liet zich ombouwen tot man. Groot was de verbazing toen hij ontdekte dat hij zwanger was. Ontdekken dat je zwanger bent is een bijzondere gebeurtenis. Bij de een is er onmiddellijk een gevoel van enorme blijdschap. De andere schrikt eerst en moet erg aan het idee wennen. Nog anders is het als je ontdekt als je zwanger bent terwijl je een man bent. Dat verhaal wordt donderdag vertelt in de SBS 6-documentaire Bizar: Mijn vader is zwanger. Omgebouwd De Amerikaan Scott is geboren als vrouw, Jessica, en liet zich ombouwen tot man. Hij is getrouwd met Tom, die is geboren als Laura en zich eveneens om heeft laten bouwen tot man. Scott en Tom hebben twee geadopteerde kinderen en net als vele andere getrouwde stellen willen ze heel graag zelf een kind baren. Zeldzaam Een zwangerschap bij een man is zeldzaam, maar wonder boven wonder wordt Scott zwanger. Op 9 maart 2010 wordt Miles geboren, de zoon van Scott en Tom.
Moest even puzzelen maar hoe kan je zwanger raken van je man als die ook als vrouw geboren was. Dan heb je toch geen zaakje om het zo te zeggen. Dan moet er toch een donor geweest zijn? Of ben ik nu gek en lees ik dit bericht verkeerd.???
LOL. In het bericht wat ik heb geplaatst staat al: Scott was een vrouw, maar liet zich ombouwen tot man. Groot was de verbazing toen hij ontdekte dat hij zwanger was.
Ik heb die documentaire een tijdje geleden gezien, het is best een bizar verhaal. Vooral omdat één van hun zoons autistisch is en per ongeluk op school vertelt dat zijn vader zwanger is, terwijl ze het voor de buitenwereld geheim willen houden. Niet heel vreemd, want je wordt ook wel raar aangekeken als je als man vertelt dat je zwanger bent. Vervolgens worden ze door de school van hun school gebeld met de vraag of hij behalve dat hij autistisch is, ook aan waanideeën lijdt
hahaha, daar had ik niet aan gedacht. maar blijft de vagina intact als ze een penis aannaaien? Wordt die niet gemaakt met clitoris/ plasbuis ed? (had ooit wat vaags over gezien). kunnen ze dan nog steeds gemeenschap hebben met de vagina?