Vanavond op SBS: Een man én zwanger

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kruidnootje, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Titel: Bizar: Mijn vader is zwanger
    Zender: SBS 6
    Datum: 7 februari 2013
    Uitzendtijd: 23:20 - 00:20 uur
    Genre: Documentaire

Wie gaat er kijken? :)

Een man én zwanger - TVGids.nl

Scott was een vrouw, maar liet zich ombouwen tot man. Groot was de verbazing toen hij ontdekte dat hij zwanger was.
    Ontdekken dat je zwanger bent is een bijzondere gebeurtenis. Bij de een is er onmiddellijk een gevoel van enorme blijdschap. De andere schrikt eerst en moet erg aan het idee wennen. Nog anders is het als je ontdekt als je zwanger bent terwijl je een man bent. Dat verhaal wordt donderdag vertelt in de SBS 6-documentaire Bizar: Mijn vader is zwanger.
    Omgebouwd
    De Amerikaan Scott is geboren als vrouw, Jessica, en liet zich ombouwen tot man. Hij is getrouwd met Tom, die is geboren als Laura en zich eveneens om heeft laten bouwen tot man. Scott en Tom hebben twee geadopteerde kinderen en net als vele andere getrouwde stellen willen ze heel graag zelf een kind baren.
    Zeldzaam
    Een zwangerschap bij een man is zeldzaam, maar wonder boven wonder wordt Scott zwanger. Op 9 maart 2010 wordt Miles geboren, de zoon van Scott en Tom.

2. knap

knap Niet meer actief

Moest even puzzelen maar hoe kan je zwanger raken van je man als die ook als vrouw geboren was. Dan heb je toch geen zaakje om het zo te zeggen. Dan moet er toch een donor geweest zijn? Of ben ik nu gek en lees ik dit bericht verkeerd.???
    :)

3. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    LOL. In het bericht wat ik heb geplaatst staat al:

Scott was een vrouw, maar liet zich ombouwen tot man. Groot was de verbazing toen hij ontdekte dat hij zwanger was.

;)

4. knap

knap Niet meer actief

Ja dat las ik ook.

Maar ik las ook dat de man van Scott een vrouw was??

5. knap

knap Niet meer actief

...

6. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Oooooooooooh hahaha! Ik denk dat we dat moeten afwachten hahaha.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heeft iemand nog gekeken? Ik kan volgens mij SBS6 niet terugzien.

8. adi

adi Niet meer actief

Die hele aankondiging kan toch nooit kloppen? De verbazing in ieder geval niet...

9. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik heb die documentaire een tijdje geleden gezien, het is best een bizar verhaal.

Vooral omdat één van hun zoons autistisch is en per ongeluk op school vertelt dat zijn vader zwanger is, terwijl ze het voor de buitenwereld geheim willen houden. Niet heel vreemd, want je wordt ook wel raar aangekeken als je als man vertelt dat je zwanger bent. Vervolgens worden ze door de school van hun school gebeld met de vraag of hij behalve dat hij autistisch is, ook aan waanideeën lijdt ;)

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja... maar hoe kwam die man dan zwanger?

11. zogelukkig

Euh, hij had nog een vagina en baarmoeder en ging vreemd??;)

12. adi

adi Niet meer actief

hahaha, daar had ik niet aan gedacht.

maar blijft de vagina intact als ze een penis aannaaien? Wordt die niet gemaakt met clitoris/ plasbuis ed? (had ooit wat vaags over gezien).
    kunnen ze dan nog steeds gemeenschap hebben met de vagina?

13. zogelukkig

Hij is vast niet zwanger geworden via de achterkant?;)

14. adi

adi Niet meer actief

daar heb je een punt ;)

hmm ik ga het toch maar terugkijken ;)

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat was ook mijn 1e gedachten vreemdgaan. Zaadjes vliegen nl niet door de lucht ergens heen.

Deel Deze Pagina