Rafael vd Vaart relatie met hartsvriendin van Silvie; Sabia Boularouz

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    +1....

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nou ja....ik denk dat je dit alleen kunt vinden ( ik tenminste) als je onder enigzins normale omstandigheden een punt achter de relatie hebt gezet.

Als je vriendin de oorzaak is van het stranden van je huwelijk zou ik toch niet staan te springen op dit nieuws.

Maar goed, we weten niet hoe de verhoudingen allemaal liggen ( en dat boeit me ook niet helemaal eigenlijk :D)

3. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ach die hebben gewoon al wat gehad samen en nu hebben ze het gewoon zo gespeeld allemaal zodat het niet zo opvalt.
    Want wat moet haar beste vriendin dan bij rafael niks toch als je zelf van die man af bent.
    Als ik van me man afga wat heeft een vriendin van mij dan bij hem te zoeken....

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    + 1

En ach, Silvie komt geen aandacht te kort hoor ;): Nachtelijk avontuurtje Justin Bieber en Sylvie - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]

of het waar is, weet ik natuurlijk niet... :)

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dit was toch allang publiek geheim? Hoe vaak die Sabia er al niet bij was, mij net iets té vaak hoor. Ik zou woest zijn en het vertrouwen behoorlijk kwijt zijn in de medemens. Vind het ronduit een naaistreek, bah.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tja en al zouden ze een affaire hebben gehad.

Nee leuk is het dan niet maar dan doe je er weinig meer aan....
    Maar dan nog hoop ik dat ze gelukkig worden.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

't Is ook allemaal nét iets te toevallig dat 2 huwelijken van beste vriendenstellen tegelijkertijd stranden.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wie weet hadden ze wel een tijdje een 3 hoeksverhouding.

Maar het is idd toevallig dat beide stellen tegelijkertijd gaan scheiden en rafael met nieuwjaar al innig met Sabia op de foto stond

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Oh jeetje, wat ongemakkelijk allemaal.
    sorry, maar je gaat toch niet met de vent van je beste vriendin?
    Het lijkt mij zóóóó raar..........

Oke, verliefd worden kan gebeuren en als het wederzijds is.... poeh lastig..

don't know... vind het allemaal een beetje vreemd, voor alle 4 de personen.

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    En die twee vrouwen waren echt zo vaak samen!
    Zou zeker een naaistreek zijn als er sprake was van een affaire.
    Als dat zo is dan is die Rafael echt niet goed bij zijn hoofd..je ruilt zo een bom als Sylvie niet in voor die Sabia???
    Damnzzz

11. SeaShell

#31 SeaShell, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2013
    "Sometimes the one you take a bullet for stands behind the gun" zou op silvie's website staan

Ook zielig dat Sabia na hun breuk er zogenaamd dag en nacht was voor Silvie en elke dag bij haar thuis was (zie je ook op elke foto en film na de breuk) zodat ze bij haar kon uithuilen, maar vervolgens met een dubbele agenda haar vent pakt en waarschijnlijk de reden vd breuk is ;)

Zometeen na de reclame bij RTL boulevard dat het voor Silvie als donderslag bij heldere hemel kwam en hebben ze haar volgens mij aan de telefoon

12. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Net stukje rtl boulevard gezien en zag je alvast een stukje van wat stuk sylvie er van vind nou ze ze is er niet blij mee

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Volgens mij was dat niet de sterm van Sylvie, hoor..

Kijk nu ook Rtl boulevard..

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Alleen al de zin van Sabia "ik denk niet dat Silvie boos is" zegt al genoeg. Blijkbaar zijn ze niet meer on speaking terms, de besties.
    Echt ziekelijk hoor, eerst je beste vriendin zooo steunen na de break-up, altijd waren ze samen. En nu is ze er met Raf vandoor. Van je vriendinnen moet je het maar hebben...

15. SeaShell

Inderdaad precies dit

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zo!! Wat een streek van die 2!!

Gelukkig is Silvie een hele sterke vrouw, die zich echt niet op haar kop laat zitten door die 2.
    Afschuwelijk zeg. Vind het net zo goed een laffe daad van Rafael hoor.
    Die zwakkeling heeft het toch al nooit kunnen verkroppen dat Silvie de grootste carriere heeft.
    Ik weet wel zeker dat ze het succesvolste is van alle 4.
    Silvie kennende zal ze het echt niet over haar kant laten gaan zomaar, en ik denk sowieso niet dat die relatie tussen Rafael en Sabia een lang leven beschoren is.

Sjonge jonge, wat een soap.
    Nja ze doen maar allemaal.

17. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mijn vroegere klasgenootje had ook een jaar lang wat met Rafael (woon in beverwijk) en toen ging hij er nadat het uit was ook vandoor met haar beste vriendin, en die heeft hij toen weer ingeruild voor Sylvie!

Heb altijd al t idee gehad dat als hij iets "beters" tegen zou komen, hij haar zo zou laten barsten! En t heeft even geduurd, maar inderdaad... en aard van het beestje zou het zo weer doen denk ik! Hoop voor wesley dat hij yolanthe bij zich kan houden! ;)

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Op rtl Boulevard was Dani Bles aan de telefoon. Een vriendin van Sylvie.

19. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ach sylvie vind vast ook weer een leuke man. Ik vind het wel iets te toevallig dat alle twee de huwelijken stranden.

20. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Toen ze een paar dagen na elkaar aankondigden te gaan scheiden had ik er al zo mijn bedenkingen bij. Ze beweren dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft maar het is wel erg toevallig allemaal. Ben het niet vaak met Kwalbert Verlinden eens maar moet nu toegeven dat zijn theorie waarschijnlijk wel de waarheid is...

Deel Deze Pagina