Ik vind Sylvie echt een leuke vrouw. Liever zij dan die Yolanthe, nee daar zal ik echt nooit de charme van inzien..
Nou...als je met iemand in gesprek bent tijdens een etentje, en diegene ziet een bekende "roddelpers"- fotograaf, loopt midden in het gesprek weg, sleept (ex-)man mee, gaat om hem heen hangen en zet haar wel bekende smile op...tja....veel nepper kan het niet toch?! Maar goed maakt niet uit...mijn oordeel is inderdaad wel over haar geveld. Eerder niet, maar ze is steeds media geiler geworden in de loop van de tijd.
Mijn theorie is dat Sylvie altijd weg was voor haar carrière en dat Sabia er dan voor het gezin was en dat Rafael toch liever een vrouw heeft die niet altijd weg is en is hij gevallen voor Sabia. Een vrouw die niet zo nodig een carrière hoeft.
Hier wil ik wel even op inhaken . Mijn inziens heeft Silvie daar weinig voor hoeven doen. De media zat zelf telkens boven op haar. Zo gauw ze naar Duitsland vertrokken, was Sylvie een superster daar, werd overal voor gevraagd, en ik moet zeggen dat ze dat goed heeft gedaan. Die Rafael heeft het gewoon nooit kunnen verkroppen, dat Sylvie een grotere ster werd, dan hij zelf had moeten worden! Dat hij daar flink gefrustreerd van is, is nooit een geheim geweest. Toen Sylvie ziek was, toen was het allemaal koek en ei, toen was hij de sterke man . Nee, mijn vriendin zal ze nooit worden, omdat ik een heel ander type ben, maar heb toch enigzins wel bewondering voor die carriere/zakenvrouw. En ik geloof meteen dat ze een geweldige moeder is voor haar zoon!
Precies goed gezegd, hoe slank ze ook is, ik zou nooit willen ruilen met haar. Ze is nep en zeeeer onsympatiek. Niks jaloezie dus. Ik weet niet wat ik met die reklame heb. Elke keer als het voorbij komt krijg ik onbewust een zuur gezicht volgens man haha. Gewoon hoe zij danst in haar string. Ik vind string sowieso heel vies staan. Ik heb er een fobie voor en daar zal het wel mee te maken hebben. Maar Sabia heeft echt een leuke en warme uitstraling. Ik wens ze veel geluk!!
Ik las trouwens laatst ergens **weet niet meer waar, zit al te broeden** dat ze een stand-in heeft laten komen voor bepaalde stukjes in de reclame... Ga even zoeken waar ik dat gelezen heb....
Dit gaat geen stand houden... allebei on the rebound....beide huwelijken liggen in scheiding, eerst die van Silvie en een maand of wat later die van Sabia. En dan nu al een andere relatie? Houdt geen stand, let maar eens op. Ik denk trouwens dat de betrokken kinderen worden opgevoed door nannies. Wat ik trouwens wel bizar vind... waarom moet ik dit horen in het RTL Nieuws?! TRL Boulevard ja, helemaal mee eens. Maar het nieuws?! Kom op hee....
Volgens de ex-man van Sabia waren ze sinds 2010 al uit elkaar en was de scheidingsprocedure in 2012 afgerond. Dus die zijn al veel langer uit elkaar.
Nu las ik weer dat Sylvie het erg gezellig zou hebben gehad met die andere voetballer,Zlatan Ibrahimovic. Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović? - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Silvie heeft een prachtfiguur daar niet van, maar kleinere borsten dan de bodydouble. Die is trouwens ook veel gespierder. Vind het wel enorm nep! Zou Yolanthe ook nep zijn?
Haha, idd! Hoor net van mijn man dat van der Vaart en Ibrahimovic een gigantische hekel aan elkaar hebben. Toen ze samen voetbalden konden ze elkaar niet luchten. Gevalletje van wraak?
Maar daar is ze ook eerlijk over. Verder denk ik niet dat we ons al teveel zorgen hoeven maken om haar. Denk dat ze niet lang alleen zal zijn of waarschijnlijk allang niet meer is en ik denk dat voor haar het hoofdstuk Raf. allang afgesloten is. Want de scheiding na de klap werd wel heel snel bekendgemaakt. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat zij niet op de hoogte was van Sabia, want die foto van oud & nieuw riep toch ook wel wat vragen op. Verder vond ik die eerste Hunkemoller-reclame best ok, maar deze laatste roept bij mij ook iets op, een soort plaatsvervangende schaamte ofzo, terwijl dat niet nodig is door het lichaam, maar om hoe ze doet
Vind Sylvies lichaam veel mooier dan die van de bodydouble! Dat iemand hier al een zuur gezicht krijgt van die reclame.. Serieus?? Haha, ik zie zoiets als onbewuste afgunst.. Haha! Waarom zuur kijken bij een half naakte Sylvie, of je haar nu sympathiek vindt of niet? Kan ook wel zuur gaan krijgen, ik krijg het niet voor elkaar zo'n lichaam te krijgen, helaas! Ja, vind haar echt mooi, ook al komt ze nep over. Dat is nou eenmaal wat ze in de media naar buiten straalt en wij weten gewoon niet hoe zij privé is. Ontopic trouwens: Ik vind het ook echt naar voor Sylvie (en Khalid). Liefde houdt je inderdaad niet tegen, maar dit neemt niet weg dat dit vreselijk moet zijn voor betrokken personen.
Oh, mij zal je niet horen zeggen dat ze niet mooi of aardig of nep overkomt hoor! Zoals ik al zei vind ik dat ze een prachtfiguur heeft. Ik heb die bewegende reclame niet eens gezien, zag alleen de foto (via de link) naar die bodydouble. Dat is nep ja.