Rafaela is bevallen van een dochter.

Discussie in 'De lounge' gestart door karin29, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo dames.
    Volgens mij waren er dames die benieuwd waren of Rafealla inmiddels bevallen is.

Dochter voor Raffaëla

Uitgegeven: 24 augustus 2006 17:06
    Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 17:24

AMSTERDAM - Raffaëla is donderdagmorgen bevallen van een gezonde dochter. Dat bevestigt het management van de Idols-winnares donderdagmiddag tegenover NU.nl. Moeder en dochter maken het goed.

Geruchten dat de dochter van Raffaëla en haar vriend Paul 'Beautiful' heet, kon het management niet bevestigen. Raffaëla zal over een week met meer details naar buiten treden.

Op 11 maart won de 24-jarige Raffaëla de derde editie van talentenjacht Idols. Raffaëla maakte tijdens de serie uitzendingen bekend dat ze zwanger was, wat haar af en toe forse kritiek van de jury opleverde. "Uiteindelijk was het een goede motivatie om nog beter te presteren", zo zei Raffaëla toen.

Rust

Vlak na de overwinning werd bij Raffaëla bekkeninstabiliteit geconstateerd. Op last van de dokter moest de zangeres drie maanden rust houden. Alle geplande optredens en promotieactiviteiten werden met onmiddellijke ingang afgezegd.

Raffaëla kende haar vriend Paul pas vier maanden toen ze zwanger bleek te zijn.

Groetjes Karin

2. patrien

patrien Niet meer actief

o wat leuk alleen de naam 'Beautiful' moet ik even aan wennen.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Leuk dat ze bevallen is en dat het met hen beide goed gaat. Maar die naam....dat is niet mijn smaak. Maar smaken verschillen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    leuk ! gefeliciteerd Raf,maar vind beautiful ook wel een beetje raar voor een beeb :(

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    er staat toch dat het een gerucht is!

geloof niet dat dat meisje echt zo heet!
    ben dus erg benieuwd naar de echte naam!

maar iig VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

6. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    gefeliciteerd, en ik benieuwd of de naam echt waar is!

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    ja uh als het gerucht waar is he, niet boos zijn :rolleyes:

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het zal me niets verbazen. al die bn ers hebben van die aparte namen.. hier in het dorp woont een meisje dat heet desteny...ook erg apart ( je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je dezelfde naam in je klas krijgt :p)

9. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Leuk voor ze hoor! Had vanavond ook haar vriend voor het eerst op tv gezien. Best een leuk stel zo!

Maar mocht het gerucht waar zijn over de naam, is dat ook zeker niet mijn smaak.....

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Zat me toch al een tijdje af te vragen waarom we niks meer van haar hoorde. Niet dat ik er echt op zit te wachten hoor, maar babynieuws blijft toch altijd leuk, vooral als jezelf ook zwanger bent. Heb dus ook niet meegekregen dat ze bekkeninstabiliteit had.
    En ja, die naam, ik hoop voor de beeb dat het een koosnaampje is...... :(

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Straks even naar Show-nieuws kijken, misschien zeggen ze er nog iets over ...

Groetjes,
    Nikki F

12. Wat leuk voor haar, ik hoop dat de bevalling een beetje vlot is gegaan. Maar de naam is wel even wennen, zal en zo ja, hoe zal dat afgekort worden?!?

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Leuk hoor... En stel dat het wel die naam is; vind ik het wel appart! :D

Gefeliciteerd Rafaëla!!

xxx Marijke

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    misschien wordt t wel afgekort naar beau ( bo )
    xxx

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat leuk voor ze.
    Naam is ook niet mijn favoriet, hopelijk komen ze nog met een beter super naam.

gr Jodi

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    heb het even opgezocht via de teletekst van sbs 6 shownieuws en door goede bronnen is gezegt dat ze idd beautifull heet. nou maar hopen dat het een mooi meisje is haha
    xxx

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee leuk, nog n sjowbizzbeeb! Gefeliciteerd.

dit vind ik dan weer zo jammer, he. Die vrouw is net bevallen en als het goed is zijn paps en mams in de wolken en dan krijg je aan t einde van t bericht zo'n irritante opmerking. Als ze 4 jaar samen waren zou er geen bekend making over de duur van de relatie worden gedaan. Flauw hoor.

18. sim

sim Niet meer actief

ik vind het hartstikke leuk voor ze! en dat bericht op het einde is nou juist weer dat smeuige van de showbizwereld, ach ja, hoort een beetje bij haar beroep was het dit niet dan hadden ze wel iets anders om mee af te sluiten..

19. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Via iemand die in het ziekenhuis in Emmen werkt: de kleine heet inderdaad Beautiful. Ik zou mijn kind ook niet zo noemen, maar met als roepnaam Beau, vind ik het wel leuk.

20. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Gevonden op zijonline:
    BURGELIJKE STAND SPUTTERT TEGEN!
    Raffaëla wil haar dochtertje Beautiful Hope noemen!
    De baby van Idols winnares Raffaëla moet Beautiful Hope gaan heten, maar of dat ook gaat gebeuren.... Zowel Raffaëla als de vader het meisje, Paul, vrezen dat de burgelijke stand minder enthousiast zal zijn over de naam Beautiful Hope dan zijzelf. Raffaëla en Paul hebben echter besloten te vechten voor de naam Beautiful Hope en desnoods de rechter in te schakelen als hun eerste kind niet onder die naam in de burgelijke stand kan worden ingeschreven.

De 23-jarige winnares van Idols beviel 24 augsutus van een gezonde dochter. De bevalling heeft zonder complicaties plaatsgevonden.

Op de dag van de geborte zei Raffaëla de naam van de baby pas over een week bekend tte maken. Als reden gaf de zangeres dat zij en Paul eerst in intieme kring van haar nieuwe geluk wilde genieten, maar dewaarheid is dat zij de naam van de baby pas bekend willen maken als de burgelijke stand de naam Beautiful Hope accepteert.

De vader van het meisje is haar vriend Paul. Raffaëla kende hem vier maanden toen ze zwanger bleek te zijn. Ze maakte haar zwangerschap bekend tijdens de opnamen van de tv-talentenjacht.

Deel Deze Pagina