Rafaela is bevallen van een dochter.

Discussion in 'De lounge' started by karin29, Aug 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wat een vreselijke naam zeg!!!

Maar verder gefeliciteerd met de kleine voor hun (ik ken ze niet, heb hier geen Idols)!!!

2. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Raffaëla wil haar dochtertje Beautiful Hope noemen!

Wat heb je er toch een vreemde mensen bij op deze wereld.......arm kind.....

3. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ja idd echt leuk voor ze dat ze een gezonde dochter hebben gekregen maar die naam!???? Ik snap het niet hoor....

4. Niet meer actief

dus nou moet dat meisje zich voorstellen als :

ik ben beautiful... dat is ook wat :p

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    vind het idd zielig voor dat meisje.. zou mezelf mooi omdopen naar bo of beau ofzo...
    xxx

6. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Haha, ja straks als ze 20 is moet ze zich voorstellen als Beautiful! Mischien is ze dan wel helemaal niet zo beautiful, dan sta je ook voor schut..... :) :) :)

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Stel je voor ze is in een Engelstalig land en moet haar naam zeggen ... dan denk iedereen meteen dat ze verwaand is of zo ...

Jammer dat ze niet gekozen hebben voor Bo of Beau ... kan ook voor een meid, toch ? En heeft dezelfde betekenis !

Maar van de andere kant ... het is hun kind en hun keuze ... wellicht vindt ook niet iedereen de naam die wij kiezen Beautiful ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

8. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik geloof dat haar roepnaam ook Beau wordt.

9. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ik wil graag ee aparte naam... maar mischien is het toch wel prettig voor later als je iets verder kijkt dan alleen, letters op papier!
    Hoop maar dat haar roepnaam idd beau word!

10. anita22v

anita22v Actief lid

Aug 22, 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi

nou ik vind het best een mooie naam ik zou dan wel als roepnaam beau pakken maar beatifull hope is een aparte maar wel mooie naam is mijn mening dan

groetjes anita

mama van peter , romy , lorenzo en jordy

11. Niet meer actief

maar ze krijgt dan wel de voor letters BH :p

12. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hahahahaha!!!!! :D

13. de naam doet me nu ook niet echt wauw zeggen maar heb ergens gelezen dat haar roepnaam gewoon Beau zal zijn.

14. sannoukje

sannoukje Lid

Jul 22, 2006
    86
    0
    0
    Ik vind de naam ook niet geweldig en beau trouwens ook niet, maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten.

Dat ze afsluiten met het feit dat ze elkaar pas 4 maanden kenden is toch niet zo raar?
    Het is zo en het was een ongelukje, dus waarom dat er niet bij zeggen?

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    En wat wordt haar achternaam, de Boer?
    Beautiful de Boer
    Beautiful Bakker
    Beautiful de Vries

:p

16. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Die naam vind ik ook niks, maar dat is natuurlijk ieder voorzich!! Het is hopen voor hun dat ze de naam aan nemen, maar ik denk dat ze daar tegenwoordig niet zo moeilijk mee doen hoor!

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    sannoukje schreef:

"Dat ze afsluiten met het feit dat ze elkaar pas 4 maanden kenden is toch niet zo raar ? Het is zo en het was een ongelukje, dus waarom dat er niet bij zeggen?"

Omdat dat niemand iets aangaat, toch ? Dat is prive voor die mensen en ik vind het belachelijk dat het nogmaals erbij staat. Het maakt toch helemaal niet uit hoe lang ze bij elkaar zijn en of het een ongelukje was of niet ? Dat heeft ze zelf wel op tv gezegd, maar dat is al zo'n tijd geleden. Ik denk ook dat ze het zelf, al helemaal na de geboorte, niet meer zo zien ! Ze hebben een kind ! Mensen zouden blij voor hun moeten zijn en dit soort onbelangrijkheden niet vermelden ! Leuk voor die meid, om later terug te lezen ... :(

Groetjes,
    Nikki F

18. sannoukje

sannoukje Lid

Jul 22, 2006
    86
    0
    0
    Als ze het prive wil houden had ze niet aan idols mee moeten doen, want dan zijn dat soort dingen dus niet meer zo prive als voor anderen.Omdat mensen dat soort dingen gewoon willen weten.

19. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Roepnaam van het kindje wordt BEAU-TY

20. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Voor Rafaella en haar partner is het geweldig dat ze een kleintje hebben maar de naam is niet mijn smaak. Al vind ik Beau inderdaad wel aardig.

Share This Page