Rafaela is bevallen van een dochter.

Discussion in 'De lounge' started by karin29, Aug 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Niks mis met deze naam..........er zijn ergere namen op de wereld.....

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Als je aan Idols meedoet, betekent dat dat je kunt zingen of denkt dat je kunt zingen. Rafaella kan zingen (maar dat is mijn mening) dus heeft ze gewonnen en is ze zangeres. Maar dat betekent niet dat ze bezit is van alle Nederlanders.

Ik denk dat er wel leukere dingen te vermelden zijn over haar en haar zwangerschap dan dat het een ongelukje was.

En nogmaals, als haar dochtertje ouder is, en dat ergens leest ... leuk hoor :(

Ik denk dat ze de naam wel accepteren bij de gemeente ... alleen achternamen en scheldnamen dacht ik niet ...

Groetjes,
    Nikki F

3. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nogmaals dan moet je niet meedoen aan Idols!!! Het betekend niet alleen dat je kunt zingen (of denkt dat je het kunt), je weet ook wat de gevolgen kunnen zijn als je aan zoiets meedoet!!! Ik vind de informatie niet zo heel interessant over waar het nu gaat, maar je kan het verwachten dat zoiets dan toch uitlekt!!!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Zeker kan het uitlekken, en in het begin is dat ook sensatie voor iedereen om dit soort dingen te weten, maar het is nu oud nieuws en op een gegeven moment is het ook wel goed geweest met dit soort berichtgeving, toch ?

Ik ben geen fan van haar hoor, maar kan me voorstellen dat het vervelend is om dit soort dingen te lezen als je pas bevallen bent ...

Groetjes,
    Nikki F

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    beautiful hope

hmmm... ja appart...!!
    ze wilt het toch maken in amerika..
    daar is die naam al helemaal raar...

"hi i'm beautiful"
    -" no you're not" ( hehehe )

ik hoop in iedergeval voopr het meisje dat ze maar heel beautiful wordt.... anders is het idd een verschutting haha !!

6. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    :)

7. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    Zeker kan het uitlekken, en in het begin is dat ook sensatie voor iedereen om dit soort dingen te weten, maar het is nu oud nieuws en op een gegeven moment is het ook wel goed geweest met dit soort berichtgeving, toch ?

Ik ben geen fan van haar hoor, maar kan me voorstellen dat het vervelend is om dit soort dingen te lezen als je pas bevallen bent ...

Groetjes,
    Nikki F

Tuurlijk kan het vervelend zijn om dit te lezen , maar het is de waarheid.
    En in het verslag van haar bevalling schrijft een journalist dit natuurlijk.Wat moet je anders over haar schrijven?

En ik denk niet dat dit nog een keer ter sprake komt in haar verdere "carriere" maar hier had het betrekking op, en daarom schrijven ze dat.

En ik denk dat het haar een zorg zou zijn.

Tenminste , na mijn bevallingen was de buitenwereld zo wie zo niet belangrijk en is je wereldje even heel klein.

Dat veel mensen de naam niet mooi vinden dat zou ze misschien wel vervelender vinden.

Share This Page