grappig

Discussie in 'De lounge' gestart door Jantien, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Gister had ik iets heel leuks.

Twee vriendinnen (een stel) zijn nu 16 weken zwanger.
    Ze zijn allebei zeer benieuwd naar hoe alles gaat en vragen me het hemd van mijn lijf.

Gister zat ik lekker te babbelen met een van de 2 (niet zwangere) toen mijn buik begon te dansen.
    Ineens vliegt ze op mijn buik af om te voelen, krijgt hierop een schrikreaktie dat ze dat zomaar deed.
    Duizend maal excuses.

Ik vond het helemaal niet erg, eerlijk gezegd vond ik het heerlijk dat iemand zo van mijn buik kon genieten.

Hebben jullie dit ook?????? Of andere dingen meegemaakt waar je het niet van verwachtte????

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, wat leuk. Nee, niet zoals jij, maar van de week vroeg een tante wel of ze mijn buik mocht voelen. Nou, dat mocht wel. De baby schopte niet ofzo, maar ze vond mijn buik gewoon erg interessant geloof ik, haha.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb nog niet zo'n dansende buik wel kun je het goed voelen. Me vriend maakt er dan ook echt een hobby van en zou wel een hele avond de tijd nemen om maar genoeg schopjes te voelen haha
    erg leuk

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahahaha
    doet die drol van mij nu al!
    lagt ie ze oor tegen me buik en zegt; ja meid we krijgen een jongen! ik hoor het!

als ik dan vraag; hoezo dan?
    krjig ik als antwoord: hij piest in een straaltje! :)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Af en toe is het leuk als iemand je buik zo mooi vindt, maar er zo ongevraagd aanzitten vind ik eigenlijk niks. Ik was afgelopen zaterdag op een verjaardag waar om de tien minuten de dames aan mijn buik wilden zitten...beetje vervelend..

6. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik dacht eerst ook dat ik het niet leuk zou vinden, ik weilde zelfs zo'n buikband kopoen met een verboden aan te raken bord erop getekend.

Maar nu..... eigenlijk kan het me niets schelen. Ik vind het alleen maar leuk.

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Als ik mijn moeder zie duikt ze ook meestal op mijn buik af en begint er tegen aan te praten: "Hallo Stip, dit is Oma! Wen maar al vast aan mijn stem. Goed je best doen, daarbinnen, he?" Dat soort dingen. Doet ze ook gewoon midden op straat, hoor! :)

Deel Deze Pagina