Misschien een stomme rare vraag maar ik denk er toch vaak overna.. Hoevaak doen jullie aan sex? En dan vooral : Hoevaak voor de zwangerschap? Hoevaak tijdens? Hoevaak erna?? Ik vraag me af of wij normaal zijn
1.Hoevaak voor de zwangerschap? 2.Hoevaak tijdens? 3.Hoevaak erna?? 1. gemiddeld genomen 2x in de week, soms maar 1x ligt eraan hoe moe we zijn. 2. begin zwangerschap nihil. 1x in de 3 weken ofzo daarna weer veel...nu is het weer begonnen bij mij. De lust is weer terug. 3x per week. 3. zodra we mochten vrijen na de bevalling was ik enorm in de mood, we hebben het denk wel 3 of meer keer per week gedaan heeft een jaar aangehouden en toen werd de kleine wat drukker en dan ben je uitgeteld als je gaat slapen , dus daarna zo'n 1x in de week soms sloegen we zelfs over. Waarom zouden jullie niet of wel normaal zijn?
Ik vraag het me af omdat ik veel vaker wil dan hem. We doen het nu gemiddeld om de 3 dagen, soms om de 2 dagen. En ik ben nog aan de pil.. Ik zou het elke dag wel willen, alleen hij niet. Ik vraag me af of het raar is of dat het ligt aan dat hij 10 jaar ouder is?
ja dat schijnt raar te zijn, als een vrouw elke dag wil. Maar je bent niet de enige hoor, hier nog zo één, gelukkig wil mijn lief ook wel elke dag, of we nou moe zijn of niet... of we moeten per ongeluk in slaap vallen, met het licht nog aan tja, dan slaan we maar evne over. Tijdens de zwangerschap hebben we het niet minder gedaan en na de bevalling al vrij snel weer...
Ik denk dat dat nog steeds n misverstand is tussen mannen en vrouwen van vroeger toen vrouwen verondersteld werden geen behoeften te hebben in die richting..of t niet netjes was het te hebben iig En dat ouder zijn kan er best mee te maken hebben. Tenminste dat claimt mijn vriend (die is ook 10 jaar ouder als ik) telkens als ik weer eens n tijdje lang elke dag wil Bij mij (en ons) is het heel verschillend. Soms doen we t weken niet en knuffelen we alleen en soms is het elke dag gedurende n langere tijd raak. Maar sinds ik zwanger ben wil ik ff niet. We hebben het nog 1 keer gedaan sinds en dat was gewoon pijnlijk dus halverwege zijn we dan ook maar gestopt Weet van vorige zwangerschappen dat hoe verder ik kwam hoe meer zin ik kreeg. Dus maak ik t over n tijdje wel goed
In het begin van mijn zwangerschap wilde ik eigenlijk ook geen sex, had er ook geen behoefte aan en als het dan eenmaal zover was dan stopten we op de helft omdat het gewoon niet lekker was. Nu begin ik steeds meer zin te krijgen, mijn vriend vind dit overgens helemaal niet erg Liefs, misspuma
Ik merk wel dat in het begin van onze relatie en 1,5 jaar lang ik echt elke dag wou alleen dat ik nu steeds minder vaak wil...misschien omdat ik heel erg met een baby bezig ben en met het kopen van een huis en met me rijbewijs en met me werk haha dat de zin even weg is... het lijkt ook wel des te minder ik wil des te meer hij wil ook zo raar
we vrijen iedere dag of om de dag ( toen we elkaar net kende wel 3 x op een dag) van vorige zw schappen weet ik nog dat ik altijd zin had en toenmalige echtgenoot wilde niet (achteraf bleek dat hij me niet aantrekkelijk vond in zw de sukkel ) daarna na nog geen 2 weken na de bevalling..en 2 x pw
oja ...en wat voor ons normaal is , en wat voor de buurvrouw normaal is hoeft voor een ander weer helemaal niet normaal te zijn ....doe het op jullie eigen manier meid dat is de beste manier ....
jeetje, jullie kan (wil) ik niet bijhouden hoor! Hier 1x in de week en ik ben niet degene die er om vraagt.
bij ons is het de ene week meer dan de andere keer... ligt ook aan wat voor een dienste we draaien.. als ik late heb en daarna vroege waarbij ik om 05.30uur weer op moet dan g aik optijd slapen! Maar ik denk zo'n 2 keer per week soms ook wel eens meer en soms ook wel eens minder.... is dat trouwens weinig???
1. echt vaak 2. bijna niet (tot mijn verdriet) 3. 1 week voluit per maand (vraag me niet waarom en nee, dan ben ik idd niet ongesteld, wel mn ei-sprong. Maar we doen veilig.)
wow iedere dag daar krijg ik hem niet gek genoeg voor haha en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nu niet zo'n behoefte meer aan heb...simpelweg omdat we er geen tijd voor hebben.... Om de 2 a 3 dagen blijkt dus niet zo heel weinig te zijn...
Nou als ik het iedere dag moet doen vind ik er geen lol meer aan. Je moet het wel even missen. En zoiezo met een druk kind lig je bekaf in bed en wij hebben het iedere dag gedaan toen we jong waren en nog in love in plaats van echt samen een gezin.
hoe kom je aan de tijd?? Ik ben meestal kapot na een lange werkdag dat ik er soms totaal niet aan denk of als hij zegt oee ga maar alvast naar boven dat voordat hij er is ik al in slaap gevallen ben