ow ik blijf reageren hier... leef nog in het verleden geloof ik haha.. die autootjes had m'n broer ook ja, volgens mij verkleurde die ook in water ? Een rode sportwagen werd wit in het water en als hij weer droogde werd het ding weer rood (via roze ) . Ik vond dat verkleuren dus vooral leuk . M'n broer het botsen...
Ja een skatebike heette het...ging echt superhard. Reageerden die autootjes ook niet op warmte? Ik had vroeger een ring die reageerde op warmte...
Bedoel je met die eerste "Witte zwanen, zwarte zwanen"? En die 2e ken ik niet. Ik ken wel "zakdoekje leggen" , maar niet met een hond
Hoi Ellen! Ja Twisty was dat wormpje aan dat touwtje inderdaad Die eerste Nintendo ken ik ook nog wel, maar die kwam toch later dan de Gameboy? Ik weet nog wel dat het hele schoolplein op een gegeven moment met zo'n Gameboy liep. Onwijs duur in die tijd, want mijn moeder kon echt niet zomaar zo'n ding kopen toen Uiteindelijk kregen we er 1 en waren we echt zooooooooooo trots
volgens mij hebben ze nu nog dat soort ballen die naar fruit ruiken. My little pony's had ik ook ja. Speelde er erg veel mee. Rubics kubus, ik kan hem nog niet. frustrerend spelletje haha!
Ik kwam laats die rubics kubus tegen op zolder....Hmmm hij zit helemaal in de war en krijg hem niet meer goed....Zolderluik maar weer dicht gedaan
Wij noemden dat wirrel warrel.. maar weet niet of dat de echte naam ook was... En dan had je ook nog dubbelzijdige later...