wie heeft er verstand van pdf?

Discussion in 'De lounge' started by Jalea, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik heb een pdf met afbeeldingen waar aan alle randen een 'kniplijn' is met een afbeelding van een schaartje, die over mijn afbeeldingen heen loopt.
    is dit een instelling die uit te zetten is zodat ik het kan printen zonder kniplijn?

2. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Nee ik zou het ook niet weten! Maar ben wel benieuwd naar het antwoord want heb het ook al geprobeerd met een geboortekaartje maar lukte mij iig niet helaas! Denk dat het gewoon is om kopieren tegen te gaan maar misschien lukt het op 1 of andere manier wel! Hope so! :)

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Mijn vriend werkt met veel PDFjes, Ik zal vragen als hij thuis is of hij je kan helpen!

Alleen hij is wel pas rond 9 uur thuis !

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    bij mij ist niet een kaartje van een ander hoor hihi tis eigen ontwerp, maar wel ontworpen op de website van geboortepost, en zij sturen je een pdffile van 11mb toe met die kniplijnen erin. en aangezien zij het onmogelijk vinden om mijn kaart kleurecht te drukken.... ben ik op zoek naar een alternatief

5. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ja klopt heb ik ook via die website!
    Heb ook van alles al geprobeerd! Las net je andere bericht! Vreselijk ja dat je nu nog geen kaartjes hebt ! :cry:
    Maar wat je nog wel kan doen is op je eigen site bij geboorte post klikken zodat je je kaartje kan bewerken en dan print screen en hem plakken en uitsnijden in paint of ander programma! Of heb je dat al gedaan?

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    het voorbeeld dat je daar op kan vragen is niet in zo hoge kwaliteit als de pdf die ze je toesturen, en dat is wel nodig om het mooi gedrukt te krijgen

7. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    staat die kniplijn er ook op als je hem daadwerkelijk print?

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik kan de kniplijn er misschien wel voor je uit photoshoppen hoor!

9. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    haha, hier hetzelfde probleem 8) Geboortepost idd. Denk dan kan ik hem mooi zelf aanpassen en uitprinten. Mooi niet dus he....je kunt hem namelijk niet overzetten naar word oid.

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

kan je hem ook niet copy naar clipboard,..
    Maar dan onder een andere naam en bestand zetten? Zodat je hem kan vinden?

Mijn vriend heeft dit nog niet mee gemaakt sorry...

11. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Nee deze pdf is beveiligd. Converteren wil ook niet.

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Nogmaals bied ik het aan om het eruit te halen in photoshop, ik kan pdf daarin omzetten als plaatjes bestand! ;) stier maar een pb!

Share This Page