ik ben nog op zoek

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Er zijn hier al vele topcis over geopend maar nog steeds niet wat ik zoek dus probeer het nog 1x ;)

Hobbies.. Ik zoek iets leuks een tijdverdrijf en dan geen
    - films kijken
    - breien/borduren
    - fotos inplakke oid
    - kaartjes maken
    - kralen rijgen of siraden maken

maar echt iets leuks! iets waar je wel even mee bezig bent, want ben toch wel crea maar ja.. heb het nog niet gevonden..

Iemand de gouden tip? graag!

Groetjes Danielle

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zoekt dus iets waar je wel even mee bezig bent en wat creatief is....

Is poppen rebornen misschien iets voor jou? Ben je wel even zoet mee en het is creatief.

Mij lijkt het zelf ontzettend leuk, maar ik heb er te weinig geduld en tijd voor.

Zie eventueel: http://link.marktplaats.nl/188195887

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ze lijken net echt he!

maar nee dit is ook niet echt wat ik zoek maar bedankt!

groetjess

4. Niet meer actief

Misschien gewoon lezen :D

Liefs

5. Niet meer actief

Laat maar ik zie net dat het crea moet zijn sorrie.
    Ik had nog niet verder gelezen.

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Taarten bakken en decoren?
    Is echt harstikke leuk, alleen iets minder voor je lijn ;)

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kant klossen!
    Dat is creatief en reken maar dat je een HELE tijd bezig bent :)

Maareuh is n tijdje terug al eens een topic over geweest geloof ik ;)

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ja had ik ook bovenaan neergezet dat er eerder een topic over was maar omdat ik nog steeds niks gevonden heb en die andere al weer gesloten is nog maar een topic geopend

@trotse moeder: lezen doe ik al heel veel maar t word op gegeven moment ook saai als je een boek uithebt om weer een nieuwe te vinden. vind iets crea`s dan ook wel weer leuk tussen door!

@ fiene ja is ook erg leuk en lekker maar krijgen met z`n 2en nooit die taarten op en ik vind het zonde om steeds weg te gooien.. dus daar ben ik alweer mee gestopt! haha ;)

groetjess

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Websites ontwerpen en bouwen, cursussen hierin volgen en het vervolgens op kleine schaal betaald gaan doen (geld verdienen met je hobby rules!)
    Gamen (niet creatief, wel verslavend, tijdrovend en zonder zooi in je huis)
    Oude meubels kopen, opknappen en doorverkopen.
    Houtbewerken (alleen weet ik neit wat je daar dan mee moet, zou iemand blij worden van houten meuk voor z'n verjaardag?)
    Poppenhuis of kijkkastje maken (kijk eens op poppenhuizen.startpagina.nl)
    Fimoklei?
    Schilderen

10. alle (slaap)kamers opnieuw een kleurtje geven?

uitgebreid koken s'avonds

zelf ijs maken (kan je in de vriezer lang bewaren)

een leuke cursus volgen (bijv tapas maken, mooi opmaken etc)

zelf cremes maken voor je eigen huidtype

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha

Wel leuke dingen allemaal. We wonen hier nog niet zo lang dus (slaap)kamers verven is geen optie..

lekker koken savonds doe ik al zeker op vrije dagen lekker uitgebreid! Wij zijn niet van die tapas eters.. dus nee liever niet ;)

Ik werk nog wel 3 dagen normaal, maar word op moment weinig ingepland wegens onderbezetting. De kasten opruimen keuken schoonmaken zolder opruimen was opvouwen wassen en strijken stofzuigen ramen lappen enz enz is op gegeven moment ook klaar..
    heb al wat herfst dingen gemaakt.. Ja lekker vroeg maar je moet wat haha

Zwemmen vind ik niet leuk alleen, vriendinnen werken allemaal veel. bwhalve 1 zwangere maar die werkt net op de dagen dat ik vrij ben.

Ben al begonnen met geboore kaartjes uitzoeken, teksten namen verzinnen e.d. lijst met adressen gemaakt..

babysite ook al mee begonnen, maar niet zo heel mijn ding..

Uhm als de kleine er is dan weet ik genoeg! lekker wandelen knuffelen spelen enz enz..

Zie mezelf nu nog niet lopen met een lege kinderwagen en als ik alleen ga lopen kom ik weeeeer in de stad uit..

zit te denken aan een geboorte bedankje.. leuke taartpuntjes van papier.. maar ja niemand doet dat bij ons.. en wat stop je erin..

Hahaha wat ben ik lastig he! :oops:

groetjes Danielle

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Lekker belangrijk dat niemand het doet bij jullie, gewoon een geboortebedankjes-taartpuntjes-hype beginnen ;)
    Wat doe je er in? Snoepjes!

13. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Koop een WII daar ben je echt uren zoet mee.

Of een playstation/xbox 360 maar die zijn weer wat duurder.

Op de WII heb je WII fit is ook nog goed voor je figuur!

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ik was nooit het sportieve type, maar sinds 2 jaar zweer ik erbij en ben ik echt verslaafd.Ik kan er mijn ei in kwijt,het lijdt af als je je rot voelt je voelt je er fitter door en je leert er nieuwe mensen kennen.
    Ik sport vrij vaak, maar je kan zovaak sporten als jij wilt, ik ben verslaafd aan de groepsles bodyattack,die doe ik 2 keer per week en daar moet je wel een beetje goede conditie voor hebben.Verder doe ik 2 keer per week bodycombat ook erg leuk.En ik sport ook nog 2 keer in de algemene fitnessruimte.Maar er zijn genoeg andere groepslessen in een fitnessschool, en ik heb daardoor al meerdere vrienden gemaakt.En leuke bijkomstigheid ben 17 kilo lichter haha,niemand gelooft het alleen,weeg nu 58 kilo en als vreemde horen dat ik 17 kilo zwaarder heb gewogen geloven ze het gewoon niet,maar goed dat is een ander verhaal.

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mijn moeder geeft workshops in het zelf maken van kinderkunst (dus schilderijtjes voor op de kinderkamer)...
    Dat is ook erg leuk!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In aanvulling op hetgeen Mup al schreef... Een Nintento DS is ook errug leuk tijdverdrijf.

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    niet die geboorte kaartjes bestellen maar zelf maken

ik maak ze nooit met 3d ofzo daar houd ik niet van
    maar echt met lint kralen verschillende papier soorten etc etc

canvas doek kopen en leuke schilderijen maken voor de beeb
    als je niet kan schilderen, gewoon strepen schilderen doormiddel van afplakken en er leuke dingen aan hangen met kralen vlinders etc etc

18. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    meschien is schilderen iets voor je als je creatief bent of lezen

19. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Ik heb wel eens foto's gezien van namaak-gebakjes. Ik weet niet of ze van piepschuim werden gemaakt of van fimo-klei, maar ze waren prachtig! Je kunt er ook taarten, petit-fours etc van maken. Je bent er een tijdje zoet mee, en wellicht kun je er zelfs klanten voor krijgen!

Succes met het vinden van een leuke crea hobby die je aanspreekt!

Liefs xxx,

Debby

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

In m`n album staat al een foto van een schilderij die ik heb gemaakt.. kan er idd nog wel een maken.. maar weet niet of ik ze op ga hangen :oops:

Dat van die gebakjes klinkt ook wel leuk! Staat ook leuk op een schaal ofzo.. ga eens even kijken

bedankt voor de tips dames.. hoop op nog meer ;)

groetjess

Deel Deze Pagina