Ik zoek voor mijn zoon een knuffeldoekje van happy hors. Hij heeft er eentje. Daar is hij erg aan gehecht. Door zijn allergie moet de beer eigenlijk wel eens in de vriezer. Dat gaat niet omdat hij dan absoluut niet gaat slapen. Zie foto hieronder Wie kan mij helpen? Alvast heel erg bedankt.
Nee ik kan hem online nergens vinden. Is overal uitverkocht. Is echt jammer dat je hem weg gegeven hebt.
Die vind mijn zoontje dus niet goed. Hebben we hier al in huis. Hij wil alleen maar dit doekje. Hij is van happy horse. Daar al gevraagd, maar hij zit niet meer in de collectie
Marktplaats? Dochter heeft ook een knuffeldoekje van happy horse. Heb er op marktplaats nog 1 kunnen vinden.
Ook al geprobeerd. Er staat wel een andere soort op, maar mijn zoontje is kies keurig. Kan je op marktplaats gezocht neer zetten?
Afknippen, zodat het een driehoek wordt Mijn dochter vorig jaar gekregen, maar is volgens mij ook een vierkante lap. Wel dezelfde kleur, kop en stof zo te zien. En inderdaad van happy horse. Geen idee waar dat ding is gebleven, zal even zoeken.