mijn moeder kwam voor mijn oudste aan met een setje rainbow loom elastiekjes en mal van de action.. eerst had ik zoiets van wat moet ik hier mee, maar mijn dochter is nu dus helemaal gek van de armbandjes die ik er tot nu toe mee in elkaar heb geknutseld en het is ook nog eens best rustgevend dus... zijn er meer mensen hier die vrolijke armbandjes punniken van mini elastiekjes? https://www.youtube.com/watch?v=ukv83Cvq3jk
Waar haal je die elastiekjes? Zijn dat bepaalde elastiekjes? Die mal bij de Action begrijp ik? Ziet er leuk uit.
die ik gekregen heb van de action.. maar online kun je ze ook veel bestellen.. je kunt er ook strijkkralen doorheen rijgen.. ook maar even proberen
Hier de hele zondag druk bezig!!! Ik ben idd ook opzoek naar elastiekjes en bij de action was alles vandaag uitverkocht...
Heb online elastiekjes besteld... Was 6 euro kwijt voor 1000 elastiekjes en 36 haakjes... Komt morgen binnen kan ik weer verder
Ik had eerst die van de action maar vond de mal wat klein, voor mijn verjaardag heb ik de funloom gekregen, die is wat groter, heb er al aardig wat armbandjes meegemaakt, moet nu elastiekjes zien te scoren, en ga dan een aantal met bedeltjes maken.
Tijdens onze vakantie in Amerika kwam ik ze al tegen. Heb ze toen voor mijn nichtje meegenomen en die was helemaal enthousiast. Een nichtje in Amerika heeft toen voor mij een mooie armband als cadeautje gemaakt .
Even omhoog... Ik wilde misschien een startersset voor mijn dochters' verjaardag kopen. Ze wordt binnenkort 6. Ik zie hier dat jullie zelf de armbandjes maken. Is t nog te moeilijk voor deze leeftijd?
Met een beetje hulp zou ze de basis armbanden zelf wel kunnen maken. De action heeft als het goed is weer de elastiekjes in de aanbieding!
Ja erg leuk!vandaag samen met dl 2 armbanden gemaakt vissegraat en triple single ze heeft de moon loom, wilde al opzoek naar elastiekjes ervoor waar liggen ze bij de action?
Uhh strijk kralen erdoor? Dochter zag ook op filmpje bij Bart smit dat iemand het in dr haar had? Is er een site met alle filmpjes/knopen/technieken?
Mijn 6-jarige had het dankzij uitleg in de winkel vrijwel meteen door. Het is een soort van punniken met elastiekjes. Alleen met veel sneller resultaat