Hahaha. Als ik ze koop ga ik ze lekker onder de prijs verkopen die ze hier vragen. 50 cent per stuk ofzo. Zitten ook nog eens 600 in een zakje. Het Aldi principe dus: veel verkopen voor weinig.
https://plus.google.com/app/basic/116086330891210761690/posts?cbp=bq0460g1yifq&sview=26&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1 die bloemen armband♡
Smiley24: Dat is niet goed dat je er mee bezig blijft ,want dan zou het huishouden niet gedaan worden. Of is het zo verslavend nog niet ?
Maar voor die prijzen heb je geen officiële rainbow loom elastiekjes neem ik aan? Hier ook een moeder die regelmatig lekker zelf even aan het loomen is.
Nee. De officiele zijn iets duurder. Maar ook die zijn vergeleken met hier spotgoedkoop. Die zitten rond de 20 cent per zakje.
ik vond het in eerste instantie een beetje nutteloos en omdat de meiden al zo veel speelgoed hebben niet gekocht. maar ze kregen een paar zakjes van mijn schoonmoeder. Toch maar een paar bordjes gekocht en ik ben helemaal om! Lekker rustig kleurtjes zoeken, prutsen met yuotube filmpjes als voorbeeld. Gisteren een uiltje en een pandabeer gemaakt. Dochters helemaal blij
Nee eerst alles in huis doen en dan gezellig met de meiden loomen Ze willen veel kleurcombinaties dus mama maakt het wel
Smiley24: Ok haha anders zou ik er niet aan moeten beginnen he. Want dan komt het huishouden niet goed Zal na huishouden dan gaan rainbow loom, moet eerst wel die dingen kopen . Ik wil eigenlijk weer een doel hebben om wat ter doen . Sporten huishouden werken word zo eentonig . Dus marnat man kopen die dingen .
Ja idd..een beetje afwisseling kan geen kwaad Ik had niet gedacht dat het zo leuk is. Maar nu ik op you tube al die filmpjes zie met wat je ermee kunt..wauw.. Kom op marnatman: ff een voorraad voor je vrouw halen
Hier een volwassene die het leuk vind Ik maak alleen maar figuurtjes, armbanden vind ik niet zo leuk. Creaties van vandaag die af zijn: Rainbow Loom Pinkalicious: How To - YouTube Rainbow Loom Strawberry Shortcake "Pictorial" - Original Design - YouTube
Ahaa, dan word het interessant zou je zeggen haha . Hier een muts die alleen de echte elastiekjes wil namelijk. Ben bang dat mn poppetjes uit elkaar spatten bij het van de loom afhalen als ik de neppe gebruik na horror verhalen over neppe gehoord te hebben aan het schoolplein haha. En die patsen dus al met gewoon armbandjes maken, hoe moet dat dan met de 'je haaknaald breekt er haast van' poppetjes en armbanden haha.
Iemand deze wel eens gemaakt?: https://www.youtube.com/watch?v=ribWlNCrTZo&feature=player_embedded En lukte dat bij jou wel. Ik doe waarschijnlijk iets fout, maar weet niet wat. Maar als ik alles eraf haal dan zit de rechterkant niet aan elkaar vast, en het bandje valt dus meteen uit elkaar. Linkerkant zit wel goed, ik doe precies alles zoals in de video maar blijkbaar gaat er iets niet goed
Zelf loom ik niet maar dochter wel en soms kijk en help ik mee. Ik word er alleen gek van dat ik OVERAL in huis elastiekjes vind pfff
Oh daar ben ik niet zo heel moeilijk in... Elk elastiekje dat ik vind kan ze namelijk op komen rapen.willekeurig wat ze aan het doen is. Typisch genoeg vind ik er steeds minder. Kennelijk is het nogal irritant als je elastiekjes moet oprapen elke keer dat je NET wat leuks wilde gaan doen Ik time dat niet overigens (zo gemeen ben ik niet )... Als ik ze zie liggen dan kan ze ze op rapen. Niet 10 minuten later maar gewoon zodra ik het zeg. Works We hebben speciaal een koekblik gekocht bij de zeeman met daarin alles behalve de loom zelf. En zo hou ik het graag. (Kost wat moeite... Maar dan heb je ook wat)
ik denk dat de handel na de zomer dood is. Als je binnen de zomer maanden nog kan verdienen; doen. ligt er ook aan wanneer het dan in nederland arriveert .
Dat probleem heb ik dus ook. Heb hem denk al 10x gemaakt en exact zoals het filmpje. Maar ook met eraf halen 1 kant blijft niet zitten. Heb het nu opgegeven