Ik heb vanavond ook voor het eerst deze bandjes gemaakt. Echt super leuk om te doen. Alleen kan ik ook ergens een metalen haaknaald kopen? Die plastic haaknaalden beginnen zo door te buigen.
Newdawn, Onze plastic haaknaald is ook gebroken, ik zelf heb nu een metalen rainbow loom haak. Maar ik begrijp dat je ook haaknaalden bij action/wibra etc kan kopen.
Saskia precies, daarom kan je dus ook haaknaalden bij action/wibra halen 😉. En toch vind ik zelf dat er verschil in haakjes zit. Het is maar net wat je lekker vind werken. Ik had een haaknaald bij mijn tante gescoord even tijdelijk maar die vond ik niet prettig vasthouden en daardoor ook niet prettig haken 😉.
Ik heb ook gewoon een metalen haaknaald van de wibra 3mm dik. Gebruik ik ook normaal voor mijn wol-haak-freubels, en werkt hiervoor ook perfect.
Mja ik haak ook graag... Dus keuze genoeg in huis Dochterlief haakt het liefst met die dunne plastic dingen die in die zakjes zitten. Ook prima Straks even de moonloom inpakken voor oma. 600 elastiekjes erbij plus 3 losse zakjes. Kan ze even vooruit
Ja ook via youtube, via een linkje dat hier laatst geplaatst werd , hier de video van deze armband. Ik vind zelf overigens dat zij het niet erg duidelijk uitlegt maar het is toch gelukt. Ik heb nog altijd geen idee of die armband nou met dubbele elastiekjes moet, met enkele elastiekjes of met 1 elastiekje wat je dubbel gedraaid hebt. Ik heb het nu iig met dubbele elastiekjes gedaan. Sea Coral Bracelet On Rainbow Loom - YouTube
Ik gebruik ook een "normale" metalen haaknaald. Maar heb hem wel even een beetje gepimpt. Er ligt ook een armbandje bij op de foto trouwens.
Ik heb vandaag 32 babyvogeltjes gemaakt in allerlei kleuren voor de traktatie van mijn zoon. Maak er sleutelhangers van dropveter er door met een paar snoep sleutels en klaar is de traktatie. Kan alleen geen elastiekje meer zien.
Thanks! Ga meteen aan de slag aangezien hier weeeeeeer voetbal op tv is Die haaknaald ga ik ook eens zoeken om te pimpen, ik vind m ook te dun voor mijn worstvingertjes. Ik heb laatst een spin gemaakt voor mijn zoontje. Eens kijken of ik m kan plaatsen.