leuk spul he de echte werken wel veel beter dan die neppe hier verkopen ze ook... Top 1 Toys Zeist: Nummer èèn in speelgoed - Top 1 Toys Zeist - Producten - Categorie: Rainbow Loom
Ik kom nog niet verder dan de vissegraat en de standaard... Die 3 dubbele is ook enorm gaaf maar kan me er niet toe zetten, haha. Mijn dochter is in ieder geval ook groot fan.
Haha ik heb de moonloom set (nouja dochter) en daar past best veel op. denk dat je er ook nog een moonloom aan kan doen.
Leuk dat t kan voor deze leeftijd! Ik zag op xl-shop.nl een startersset voor 8,75. Zou die goed zijn? Waar hebben jullie een set gekocht?
Ik heb fun loom van de intertoys, startset kost een tientje. Maar wou dat ik eerder Rainbow had ontdekt want had liever die borden gehad, daar heb je meer mogelijkheden mee.
Lukt het haar een beetje? ik twijfel om het te halen voor mijn dochter. Vreemde vind ik dat op de funloom staat vanaf 8 jaar en op de moonloom vanaf 6 jaar. Het principe is toch hetzelfde?
Wat veel verschillen zeg! Is dit de goede? ⥠Rainbow loom bands kit armbanden elastiek armband HOT! - Kralen en Sieraden maken - Marktplaats.nl Snap niks van de verschillende uitvoeringen...