Bij de trekpleister waren de sets al weg om kwart over negen dinsdag (ik vraag me echt af of het personeel het niet zelfs gehouden heeft??) maar bij So Low (tjonge die hebben daar ook echt alles wat je niet nodig hebt..) hadden ze zakjes liggen voor 1 euro, ik heb eigenlijk geen idee hoeveel erin zitten, maar gisteren meegenomen, gistermiddag een bordje in elkaar geknutseld en de eerste knutsel zijn hier een feit! De kinderen doen goed mee, de jongste lukt het behoorlijk goed op haar vingers en dan met een haaknaaldje! Gisteren 2 zakjes meegenomen en die waren vanmorgen al weer op, dus gelijk nog maar weer 5 zakjes meegenomen Nu maar eens van allerlei patroontjes maken!
Nou ik ben ook gezwicht hoor.. Alleen niet zo'n bord want die zijn nog steeds overal uitverkocht.. Maar zo eentje die je gewoon vast moet houden. Tot nu toe is dochterlief groot fan. En morgenochtend krijgt mama er ook eentje! Een paarse. Hoop alleen dat ze me niet om half 5 uit bed rammelt om te passen...
Hier ook 3 enthousiaste kinderen! En ik vindt het zelf eigenlijk ook nog leuk Ik heb wel het boekje er bij gekocht, want dat is gewoon wat makkelijker voor de kinderen. Er komt binnenkort weer een nieuwe boekje uit. Dit is de 1e versie: bol.com | Band-It!, Colleen Dorsey | 9789043917216 | Boeken
Heb het boekje zien staan ja... Nog niet in gekeken. Is dat leuk? En alleen armbandjes of ook andere dingen er in?
Ik vind het echt leuk, dat boekje. Er staan meest armbandjes in, maar het wordt gewoon duidelijke uitgelegd in stappen en met foto's. Anders moeten ze achter youtube gaan zitten en elke keer die filmpjes op pauze zetten. Nu nemen ze het boekje er bij op de bank en gaan lekker aan 't werk. Ik vond het die 7 euro wel waard.
Nouja, voorlopig is nergens zo'n loom te vinden.. Dus boekje is ook niet echt nodig nog. Maar klinkt wel goed. Kan ze ook eens leren een handleiding te volgen
Zijn de loom's echt overal uitverkocht? Vanmiddag nog een heleboel gezien hier in de winkel (omgeving 010 ) Handleiding volgen is hier thuis niet het sterkste punt van een aantal. Maar als je niks volgt met die stiekjes krijg je ook geen armbandje. Dus ze worden als het ware er toe gedwongen. Werkt prima!
Hmm nou ik was vooral op zuidplein. Maar de winkel die zei ze vandaag in de winkel te hebben had exact 1 zakje elastiekjes. Dus ik ga morgenochtend maar even op pad met dochterlief denk ik.
Wesdijk in Barendrecht had vanmiddag nog behoorlijk wat zakjes met stiekjes. Ook van die setjes met een loom er bij voor 6 of 7 euro. Ik weet niet aan welke kant van 010 je woont.
Zuid... Maar heb geen rijbewijs.. Dus even gauw naar Barendrecht... Is niet zo heel gauw. Al heb ik het vorige keer met dochterlief wel gefietst. Gewoon omdat we allebei een nieuwe fiets hebben
ik heb gister bij odd&even een bestelling gedaan helaas vandaag nog niet in huis maar was wel goedkoop 4 zakjes elastiekjes voor 5,- zakje bedeltjes voor 2,50 geloof ik en loom was 7,95 ze hadden ook pakketjes.
Zijn ze ook leuk voor jongens? Thom is bijna jarig (5) en ik vind het wel leuk om een armbandje bij de traktatie te doen. Voor de jongens in rood-wit-blauw/oranje ...
Mijn zoontje is er gek op. Vooral op de legerkleuren.. Ik zie er ook veel andere jongens mee op school lopen, dus het valt bij hen ook in de smaak.
Vandaag starter set gehaald voor dochter en zoon bij sengers voor 4 euro . Dochter heeft al een ring met strik en 2 armbanden . De moelijke willen niet echt lukken . Zoontje laat het mijn doen
Hier de kids er ook helemaal weg van haha... en ik zelf maak ze ook. Action zijn ze bijna overal uitverkocht, maar als je geduld heb ebay en marktplaats doen ook wonderen Hier wel al leuke dingen via ebay besteld zoals bedels en kralen enz
Ik ken iemand die de loom elastiekjes verkoopt. Veel keus voor leuk prijsje. Pb maar voor gegevens als je interesse hebt
Voor de mensen uit de Zaanstreek: mijn tante staat morgen (zaterdag 24 mei) op de braderie van Krommenie met echt ontzettend veel startpakketten (voor 7,50) en heel veel elastiekjes (3 pakjes voor 5 euro, 200 stuks per pakje) en erg veel speciale elastiekjes.