Heb ze besteld bij bol.com en gelijk losse zakjes elastiekjes . Me knul was er snel klaar mee maar de dochter van me beste vriendin van het helemaal leuk. Zelf vind ik het ook wel leuk om te doen ben niet echt crea maar dit kan ik wel haha
Thijmen heeft het nu ook gekregen Hij vindt het super! Vooral nu mama doorheeft hoe een fishtail werkt haha. Hij is naar school met 5 armbandjes waarvan 1 zelf in elkaar geklust!
Vandaag discussie met m'n moeder, die vindt het maar raar dat ik zelf ook loom doe, want het is alleen voor kinderen. Dus ik 'sta voor schut' als ik het zelf ook doe. Ik maakte in t begin alleen armbandjes, maar nu (dankzij Youtube) dus ook de uiltjes, schildpadjes en andere figuurtjes. Ik ben totaal geen creabea, heb nooit een creatieve hobby gehad maar dit vind ik helemaal leuk. Ik ben niet iemand die weken aan een borduurwerkje of mozaiek kan werken (zoals moeder en zus), maar nu heb ik met een (half) uurtje loomen toch weer een leuk dingetje gemaakt. Daarna leg ik t aan mn dochter uit en gaat zij het ook doen. Helemaal goed dus. Maarja, volgens m'n moeder is dat dus raar en stom? En moet ik t wel aan mn dochter uitleggen maar het zelf niet doen..
Hier heb ik ze ook vandaan. zijn wel hele goede stevige en echt goed betaalbaar. heb ze ook van de action maar die breken heel snel.
Dan vind je moeder dat maar raar en stom (wat een basisschoolreactie ook )! Als jij dat toch leuk vind? Hier zijn zowat al mn vriendinnen en kennissen aan het loomen
Het legt makkelijker uit als je zelf ook weet hoe het werkt toch . Ik vind het ook leuk en zit regelmatig te loomen, mijn buurvrouw ook trouwens. Vind er niks raars aan, en wij worden er ook niet raar op aan gekeken. Borduren of loomen, wat is het verschil. Je bent bij beide hobby's creatief bezig..
Nou dat waren niet letterlijk haar woorden hoor, mijn moeder is meer van de non-verbale communicatie, maar dat zegt eigenlijk vaak nog meer Ik ken dus eigenlijk alleen maar volwassenen die het doen om hun kids te helpen, niet omdat ze het zelf leuk vinden. Vandaar..
Dit. Hier zitten We soms met 5 volwassenen te loomen. Terwijl de kindjes al lang en breed op bed liggen. Heerlijk juist zo'n rustmoment
Haha echt? Hoeveel berichtjes en foto's ik wel niet tegenkom op fb met bv: Heerlijk, de kinderen liggen op bed, kan ik even loomen.
Haha, mijn moeder krijgt volgende week een eigen loomsetje. Dat wilde ze zo graag (En dan is ze jarig) Gaan d'r ook meenemen voor een hightea trouwens. Maar ze is gek op allerlei freubelspul. Op het moment knoopt ze vanalles met van die miniatuurkraaltjes.
Ik voel me al een stuk minder vreemd Ach nee, op zich trek ik me weinig aan van wat mn ma van mijn hobby vind, maar wilde gewoon even checken of anderen er ook zo over denken Ik heb net maar even een loom-jurkje gemaakt
Wat kosten die zakjes eigenlijk? Ik kan ze namelijk kopen voor 7 cent per zakje. Misschien dat er handel in zit
Huh? Zo duur? Pffff. Ik importeer ze dan uit Hongkong. Prijs is op basis van 1000 zakjes. Bij 10.000 zakjes worden ze nog goedkoper. Zit dus duidelijk wel handel in
Op marktplaats.. 75ct per pakje. Vast zo op Winkel hier verkoopt ze voor 1 per zakje. Soms gaat het rek sneller leeg dan het personeel kan bijvullen
Op een braderie is de loom elastiekjes kraam, de enige kraam die het druk heeft. Maar er zijn nu wel steeds meer aanbieders.. Wordt op de markt verkocht voor 1 per zakje