Rainbow mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door conejita, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Y30, leuk dat ze nu echt loopt! Loopt ze buiten op blote voeten?
    Zit nog te denken hoe we dat hier gaan doen. Onze tegels zijn erg scherp. Misschien maar een leren slofje ofzo kopen.

    Minty, sterkte met de sprong..

    Hier kan hij elke dag verder stappen, hij vindt het zo leuk! Hij kan enkele meters, maar nog erg wankel. Heel schattig :)
     
  2. annaenmarie

    annaenmarie Actief lid

    25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Hey meiden,

    Alles ok met jullie?
    Door de nieuwe lay-out vergeet ik hier te komen kijken.

    Met mij en Sid gaat het super. Nu hij kan lopen is hij echt wel vermoeiend. Je moet echt ogen op je rug hebben. Maar geniet er ontzettend van dat hij zoveel kan.

    Nijntje, loopt je zoontje al helemaal alleen?
     
  3. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Wat is het hier rustig..

    Annaenmarie, ja ze zijn nu nog sneller dan toen ze kropen he :)
    En ja mijn zoontje loopt inmiddels ook goed alleen.

    Wel is T. nog erg huilerig, al weken, of maanden, soms gaat het een paar dagen beter maar daarna begint het weer. Hij is ook steeds zo boos als hij even alleen gelaten wordt bijvoorbeeld. Of als zn eten op is.
     
  4. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

    Excuses dat ik zo bizar lang niet ben komen buurten. Door lichamelijke klachten moet ik veel sporten en omdat dit i.v.m. de kids alleen 's avonds kan. Ik ook nog een opruim avond en een was avond in moet plannen in de week. En ook af en toe eens wat leuks (zeldzaam) kom ik er haast niet meer aan toe:$

    Hoe is het met iedereen?

    Nijntje: ik laat onze meid m.n. op sokjes buiten lopen. De leren slofjes fase is voorbij, ze zat in de grootste maat en bovendien bieden ze geen steun nu ze al een tijdje echt loopt. Verder heeft ze schoenen en teva's. Van de laatste zijn de zolen wat stug waardoor ze daarop platvoet achtig loopt:). Blote voeten en op sokken voor het goed afwikkelen wel het beste.

    Vandaag was ze heel druk met dansen zo cute. En zo cliche, er was een liedje van K3 op t.v.;) Blijkbaar voor meisjes echt een magneet. Ken ik van mijn zoontje niet zo.
     
  5. annaenmarie

    annaenmarie Actief lid

    25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Idd, rustig hier.

    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie?
    Met ons gaat het goed. Ons mannetjes is leergierig, vermoeiend,.... maar echt een schatje. Vooral als hij moe is dan alleen mag ik hem knuffelen:). Hij wordt zo snel groot. Ik vind het soms erg dat ik weet dat ik geen nieuw baby'tje in mijn handen meer gaat hebben dus geniet ik nu dubbel zo hard van Sid.

    Qua werk begint het ook te draaien. Dit weekend een grote catering opdracht op een klein festival.

    Y30, wat lastig van je lichamelijke klachten. Ik hoop dat het beter gaat?
     
  6. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @annaenmarie: wat fijn dat je werk begint te lopen! Is het goed gegaan dit weekend?
    M.b.t. je vraag, het sporten helpt redelijk goed, nog wel restklachten daarvoor a.s. dinsdag MRI, kijken wat het precies is en of er nog iets mee kan.

    We zijn hier zelf druk bezig met de laatste regel zaken van een eigen feestje. We zijn van de zomer 20 jaar samen en vieren dat met vrienden en familie op locatie (lekker geen zooi op ruimen de volgende dag;)) Ook allerlei dingen voor de kinderen geregeld (er komen er 13), leuk hoor.

    onze kids even een gezondheidsdipje, dit weekend van beide kinderen ondergekotste bedjes verschoond, BRRR Blech:eek:, Doe mij maar 100 poep luiers i.p.v. 1 zo'n bed.
    Hopelijk zijn ze snel weer beter.

    Hoe is het met de rest?
     
  7. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Y30, hoe was de MRI? Sterkte! Hopelijk snel van de klachten af!
    Oo bahhh ja ondergekotste bedjes zijn echt verschrikkelijk :eek::eek::eek: Hopelijk zijn ze inmiddels ook weer beter.
    En wat een tijd, 20 jaar samen!
    T. loopt inmiddels met warm weer ook op teva's in de achtertuin. Ze zijn idd erg stug, maar hij loopt er echt super op. Denk nog wel beter dan z'n flexibele shoesme schoenen...

    Annaenmarie, fijn dat je werk weer begint te lopen. Ik dacht dat je ook nog keek voor wat anders (erbij)? Of blijf je voorlopig catering doen?
    Ja ze worden echt snel groot he :( Verdrietige gedachte dat je geen baby'tje meer in je handen zal krijgen. Zou je uberhaupt nog een keer zwanger mogen worden, medisch gezien?

    Hoe gaat het met de rest?? Conejita? Minty?

    Hier gaat het goed! T. is alweer enkele weken wat vrolijker, dus ik hoop dat dat nog even zo blijft. Hij is wel heel erg ondeugend en kan zo driftig worden... Het is echt een buitenkind, hij kan ook echt voor de deur staan janken als we nog niet naar buiten gaan :rolleyes: En wil de hele dag eten. Maar verder is ie ook lief hoor haha :D
     
  8. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    halloooo
    sorry, door de nieuwe website kom hier ook niet meer vaak.
    wauw knap van je y30, dat je zo gedisciplineerd sport. het moet dus? of vind je het ook leuk?
    Anneenmarie, fijn dat het werk (bedrijfje toch?) aantrekt!
    Nijn, ja herkenbaar: eigenwijs, driftig, graag naar buiten willen ;)) maar toch heeeeel lief!!
    Slapen is nog steeds een ding hier. vaaaak wakker :( Ben erg moe en ook soms wel verdrietig want het bepaalt zoveel.
    ben ook te moe om echt iets te veranderen. straks in de vakantie maar weer proberen "slaaptrainen" pfff voor de zoveelste keer.
    Mijn man heeft een baan en financieel geeft dat rust. De winkel willen we verkopen en er zijn wat geinteresseerden dus fingers crossed.
    verder hier superwarm!! en even naar Ned geweest, erg leuk.
    Nijn, zijn jullie al aa het proberen voor een brusje?
    wij hier nog echt niet aan toe. eerst bedrijf verkopen, en nachten doorslapen.
     
  9. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nijn: wat fijn dat je mannetje al een hele tijd goed in zijn velletje zit. Heerlijk dat soort weken.
    M.b.t. Je vraag over de MRI, ik krijg donderdag de uitslag, verwacht niets geks. Op de foto dacht men aan slijtage, op een mri kunnen ze beter beoordelen. Al vind ik slijtage met 36 ook best gek:rolleyes:.

    @conejita: ja, spanje is bloedheet de laatste tijd. Houden jullie dat een beetje vol? Hier vindt de kleine hitte echt niet grappig.
    Super fijn dat je man werk heeft en jullie de zaak hopelijk kunnen verkopen. Dat je mannetje nog zo vaak wakker is 'snachts lijkt me inderdaad heel pittig!

    Hier: zoals mijn zoontje zou zeggen, nog twee nachtjes slapen tot het feest. Ons feest voor 20 jaar samen.
    Alles is zo goed als geregeld, maak me al wel de hele week druk over de weersvoorspelling maar dat lijkt nu ook de goede kant op te gaan. En dan blijkt maar weer dat er andere dingen zijn om je druk over te maken want ons meisje is vandaag ziek geworden. Dus vanmiddag ophalen van de creche. En nu hoop ik zoooo dat ze zaterdag beter is! Zou ik echt niet leuk vinden als zij ziek thuis moet zijn met oppas en wij op het feest. Het is een heel festijn met 40 volwassenen en 13 kids, en daar horen onze kids natuurllijk wel bij te zijn. Bovendien zit ik me daar anders toch zorgen te maken...
     
  10. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Conejita, balen dat het slapen nog steeds problemen geeft! Is dat zowel overdag als snachts? Hij ligt wel in een co sleeper bij jullie toch? Hier komt hij ook nog steeds bij ons in bed halverwege de nacht, hij wil dan echt niet meer alleen slapen. Ze hebben nu toch wel een leeftijd om door te gaan slapen vind ik :confused:
    Wat spannend dat de winkel misschien verkocht is. Hebben of hadden jullie er nou 2? Fijn ook dat je man nu een baan heeft.
    En ja wij zijn aan het proberen, maar zit inmiddels alweer in de 5e ronde helaas :( en krijg ook geen medicatie meer vanaf mijn eisprong, dus schiet niet echt op zo. Maar goed we hebben geen haast, we hebben het ook nog druk zat met T. Omdat het bij hem een tig jaren plan was, proberen we het toch maar op tijd.

    Y30, hoe gaat het met jou? Zou wel vroeg zijn idd voor slijtage.. was dat het ook?
    En was het een leuk feest? Hopelijk was je dochter weer beter en hebben jullie niet te veel regen gehad.
     
  11. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nijn: waarom hebben ze het protocol veranderd? Als med. Vanaf de eisprong succesvol was bij T. ...
    Mooi dat jullie geen haast hebben en er zo te horen vrij ontspannen onder zijn.

    Het feest was super! Een hele bijzondere dag, en ALLES is gegaan zoals we gehoopt hadden, voelde echt als een cadeautje.
    Weer was goed, we hadden een mooie buiten locatie, dochter beter. Eten was lekker, band speelde goed, de kinderen hebben zich super vermaakt met het springkussen, sjoelbak, mevr. die kwam schminken en balonfiguren maken.
    En ook de oppas die onze dochter halverwege het feest kwam brengen, zodat ze nog gewoon thuis haar middag slaapje kon doen, en op het feest bleef om mee te helpen met de kinderen, en ons naar huis bracht, waardoor we allebei een glaasje konden drinken.
    Kostte wel wat planning maar als alles dan goed loopt is dat echt top!

    Uitslag MRI vocht in het bot (schaambeen) en in omliggende spieren. Osteitis pubis.
    Behandeling lang niet altijd succesvol, 29/8 fysieke tests en dan wordt behandeling bepaald.
     
  12. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Y30, auw, dat klinkt pijnlijk. Nooit van gehoord trouwens. Komt het door de zwangerschappen of bevallingen? Of een andere oorzaak?
    Niet fijn om te horen dat een behandeling niet altijd succesvol is :( Heb je veel pijn?

    Het feest klinkt echt goed geslaagd, leuk!

    Ik weet niet of het protocol veranderd is. Ik heb het per mail overlegd en misschien als we eerst een afspraak maken mag het wel. Of het komt doordat ik IUI heb gehad en ze dus niet willen dat ik weer een tijd prednison ga gebruiken zonder hulp om zwanger te worden.
    Heb geen zin om nu alweer naar Gent te gaan, misschien over een half jaar ofzo.
     
  13. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Snap ik, is toch een hele drempel om dat hele traject weer in te gaan. Wie weet blijkt het niet nodig, zou mooi zijn.

    M.b.t. Je vraag, ik verga niet van de pijn hoor. Alleen bij lopen (niet in en om huis, maar wel al na een kort stukje, denk aan straat uit) is het gevoelig, en soms als ik te veel heb gedaan pijnlijk en dan kan ik niet normaal lopen (oogt een beetje manko_O)
    We zijn nu net terug van weekje bungalowpark. Daar ook uurtje op de waterfiets geweest, oud ding wat nogal zwaar trapte en met knieen zo'n beetje tegen mijn neus, dat was dus blijkbaar verkeerd want daarna 2 uur mank gelopen.

    Vakantie was verder leuk. Wel intensief pfff beide best moe:rolleyes:
     
  14. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

    Het is hier erg rustig, hoe is het?
     
  15. OZ2014

    OZ2014 Fanatiek lid

    25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Lieve meiden zwaai zwaai! @conejita hoop dat je kleine man snel door gaat slapen, we hebben daar vaak over gehad hier. Hier had d kleine meid het ineens door (half jaartje geleden). Liefs x

    Hi Y30 hoe is het met jou? X

    Hi nijn jou spreek ik zo en zo of FB
     
  16. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey OZ,

    Mooie banner, gefeliciteerd!! Gaat het goed?

    Hier gaat het goed. Ik kom zo heel af en toe nog even kijken hier. Maar laat verder de babyfase steeds meer achter ons. Kleine meid is al ruim 20 maanden, vandaag weer wat dingen weg gegooid die al even niet meer gebruikt worden, zoals flesjes en tuitbekers voor beginners:)

    Blijft heerlijk die kleintjes maar ons gezinnetje is compleet.

    Kom jij ook nog op het andere topic, herhaalde miskramen, en zo ja, hoe is het de meiden daar?
     
  17. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Y30, ik hoop dat het snel beter gaat met je pijnklachten!

    Hoe gaat het met de rest? Inderdaad erg rustig hier, kom hier zelf ook niet zo vaak meer eigenlijk.

    Heb net toch maar een afspraak in Gent gemaakt, wil het risico niet lopen dat ik ook geen recepten meer krijg als zwanger zou zijn. Kan wel pas in december terecht.

    Verder gaat alles goed, T. heeft nog wel zijn buien ;) maar zo leuk hoe ze ontwikkelen.
     
  18. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Weet niet of iemand hier nog leest, maar ik heb afgelopen weekend een positieve test gehad! Was een grote verrassing, had op 10 dpo negatief getest en er daarna niet meer mee bezig geweest, totdat ik vorige week niet ongi werd.
    Erg spannend weer, ben dus ook vrij laat met de medicijnen begonnen.
     
  19. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ach nijn, ik wilde je net feliciteren gezien je laatste bericht, maar toen zag ik je banner:(
    Wat vreselijk naar voor je. Kwam het doordat je niet meteen met med. Kon starten?
     
  20. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het idd komt omdat ik te laat gestart ben, op 15 dpo, ipv vanaf eisprong (was advies van gent om later te starten). Het begon natuurlijk met de test die eerst negatief was, daarna een echo met 5 dagen groei achterstand maar wel kloppend hartje. Ons vermoeden dat het niet goed was werd met 8 weken bevestigd, het hartje was gestopt.
    Daarna cytotec gekregen, maar helaas is het nog niet klaar deze miskraam.

    Over een maand naar gent en dan hopen dat ik prednison weer vanaf eisprong mag gebruiken. Moet dan alleen wel sneller zwanger zien te worden, kreeg dat eerst ook maar voor max een half jaar en nu duurde zwanger worden ook weer langer :(
     

Deel Deze Pagina