Kortingscode voor 1 of 2 gratis opdrukken is TGB6502. Babykleding en Kinderkleding - Rainbowbabies Veel shop plezier
Sorry vergeten te melden dat het voor de t-shirts geldt. Heb zelf 18 Euro korting gehad bij bestelling van 2 shirtjes.
Roodkapje, je kent Joey wel qua bouw? Bij hem valt het altijd net ietsjes ruimer. 1 maatje groter dan normaal zegmaar
Ah Truus dank je! Dan kan ik nu eindelijk op het knopje bestellen drukken Ik doe 86/92 dat past dan zeker wel! (ze gaat nu net naar 86)
zojuist bestelling binnen gehad en ik schrik er van.... Denk niet dat het past! Ze heeft maat 80 en heb 86/92 besteld en ziet er heel erg klein uit! Het is met opdruk dus denk niet dat ik het terug kan sturen he?
Heb t al nagevraagd en helaas met opdruk kan niet terug (logisch) dus nu hebben we een shirt wat ze niet aan kan en anderen hebben er ook niks aan (naam staat er op) Ga nog wel proberen of het past met een romper met lange mouwen maar die moet ik dan wel kopen want die heeft ze niet. Jammer jammer jammer......
Wat vreemd,ik vind juist dat die kleertjes ruim uitvallen.Misschien kun je ze eens bellen en vragen of je de naam op de een of andere manier kan verwijderen,dan kun je er misschien iemand anders blij mee maken. Mijn zoontje heeft nu maat 80 en draagt nog een shirt van rbb van maat 74 en hij best groot voor zijn leeftijd.
Hier ook regelmatig wat van Rbb. Mijn ervaring is ook juist dat met name de shirts erg ruim vallen. Kwebbel
Ja ik vind het ook erg raar want kreeg dus ook hier te horen dat ze ruim vallen! Ik heb een polo besteld met korte mouwen. De tekst achterop is "Faye since 2008" dus daar kan ik niemand anders blij mee maken..... Zal ze eens een mail sturen!
ben benieuwd naar je ervaring. Wilde er ook graag een x bestellen. Hoe is de kwaliteit? Ik heb bij joepie de poepie besteld maar dat is But, bij simpley colors erggg mooi! Kidsers is ook goed van kwaliteit.
Ik bestel ook regelmatig bij RBB, prima kwaliteit, zeer tevreden. Mijn ervaring is ook dat de shirts erg ruim vallen hoor! Ik hoop dat je er nog uitkomt met hen, vast wel!
Toevallig heeft Joey vandaag een shirtje aan van Drukkies, zelfde mooie kwaliteit als RBB! Roodkapje, dat is mooi balen zeg! En dat terwijl Sprookje smaller is dan Joey!
ja en dat smalle is m t juist! De lengte kan nog wel maar het shirtje is veel te smal! En meestal is het bij haar juist andersom.... Maar goed natuurlijk nog geen reactie gehad, zal wel maandag worden.