Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Rainbowbabies. Een week of twee, twee en half geleden deed ik een bestelling. Voor sinterklaas, een mutsje en longsleeve voor mijn dochter, leuk! Kreeg vervolgens vorige week maandag dacht ik, een email dat het verzonden was. Gelukkig was het er dan mooi ruim op tijd dus. Echter dinsdag niets, woensdag niets, donderdag niets... Vrijdag een email dat er wat mis was gegaan in hun systeem waardoor een grotere levering als verzonden geboekt stond en het nog niet verzonden was. (of iets in die richting) Het was diezelfde dag verstuurd dus het zou er zaterdag zijn. Ook stond in de mail dat als je vrijdagavond sinterklaas ging vieren en het kadotjes waren, je even contact op moest nemen met de klantenservice. Ik zaterdag gewacht, niets gekomen. Dus zaterdagavond baalde ik flink want zondag zou het in de zak met pakjes moeten. Heb toen dus meteen een email gestuurd. Vandaag geen antwoord op de mail en ook nog steeds geen pakje... Ik baal dus echt flink en vraag me af, is rainbowbabies wel betrouwbaar? Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ik mijn geld kwijt ben ofzo? Ze hebben ook niet gereageert op mijn mail. Heb nu vanavond nogmaals een mail gestuurd en blijf maar hopen dat ik niet mijn geld kwijt ben. Vandaar dus, iemand ervaring met rainbowbabies? En zijn het goede of slechte ervaringen...?
Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Rainbowbabies en ben er alleen maar positief over te spreken. Maar moet wel zeggen dat ik het nooit voor sinterklaas/kerst een bestelling daar heb geplaatst. Was elke keer met zijn verjaardag en voor de zomer wat ik besteld had... Misschien onwijs druk met bestellingen? Hoe dan ook, niet netjes natuurlijk!
Ik vind het vooral raar dat ze zeggen het vrijdag dus op de post gedaan te hebben. Dan had het er toch vandaag echt wel moeten zijn. Een foutje kan gebeuren, maar als ze zeggen dat het vrijdag weg gegaan is (de mail kreeg ik later op de dag en het zou die ochtend al op de post gedaan zijn) dan is er dus gelogen anar mijn idee. Is de post nog steeds aan het staken? Ik krijg namelijk verder wel gewoon post?
Volgens mij gaan ze deze week weer staken, maar staken ze nu niet. Ik heb pas een gratis babymutsje besteld, duurde best lang voordat het binnen was, maar het kwam wel en het is van goede kwaliteit.
Alleen maar goede ervaringen mee! Super zelfs! Kreeg een romper met een klein gaatje in de oksel, dat heb ik gemaild en kreeg gelijk een nieuwe. De andere mocht ik ook houden. (kon dochter ook nog makkelijk aan) Ik denk heel eerlijk gezegt eerder dat de "fout" bij TNT zit.....Er hoeft niet gelogen te zijn dat het vrijdag verstuurd is, bij TNT kan ook de fout zitten.... Jammer natuurlijk dat de kadootjes te laat zijn, maar die kans loop je natuurlijk wel met die drukke dagen. Hoop dat je ze gauw mag ontvangen!
Ok, nou dan wacht ik nog maar ff af. Ben altijd een beetje huiverig via internet dus baal dat het nu net zo fout loopt! Het is voor mij ook de 1e x dat ik bij hun wat bestel, maar als jullie goede ervaringen met ze hebben dan zal het wel goedkomen. Ik baal wel flink dat ik het niet met sinterklaas heb kunnen geven inderdaad... maarja daar is niets meer aan te doen.
Het zal wel een foutje zijn, of bij hun of bij tnt.. Hier ook alleen maar goede ervaringen met rainbowbabies, is een betrouwbare website, ze zullen het hopelijk goed voor je oplossen.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Rainbowbabies. En toen ze de boel in het honderd hadden kreeg ik een mailtje dat de zendingen vertraging hadden. Had het alsnog binnen 4 dagen in huis. Misschien dat er met de post iets niet goed gegaan is. Zou RBB gewoon nog een keer een mailtje sturen of even bellen. Maar kan me indenken dat je ervan baalt als het gisteren in de zak had moeten zitten...
Hier ook alleen prima ervaringen met Rainbowbabies. Maar je kunt op de TNT site toch kijken waar je pakje is? Via de track& trace code (zo heet dat geloof ik). Ik heb eens op een zending speelgoed zitten wachten, bleek ook de fout van TNT, het kwam pas na 10 dagen binnen. Dus, ik zou RBB even bellen, om die code vragen en daarmee op de TNT site gaan kijken, dan weet je zo hoe het ermee staat.
Tink volgens mij is het brievenbuspost (tenminste, het is 1 longsleeveje en een mutsje, is dat dan pakketpost?) dus dan heb je geen track & trace. Ik zal vandaag nog afwachten of ik nog antwoord van ze krijg op mijn mails.
Hier ook alleen maar positieve ervaring met rainbowbabies> Heb altijd de bestelling gewoon ontvangen. Mss ligt het idd aan tnt. Had ook ergens anders een bestelling gedaan (via MP) en dat is vorige week woensdag verstuurd maar is er ook nog steeds niet. Maar kan me voorstellen dat je er van baalt, hoop dat het allemaal goed komt!!! Had je nog wat van RBB gehoord? Suc6 in ieder geval!!
Ik heb dezelfde ervaring als jou, vorige jaar met de kerst! Baalde er super van!!! Gelukkig hebben ze het daarna opgelost door nieuwe te sturen, maar ik vind hun afhandeling nog steeds kut te noemen. Heel vaak geen reactie via mail, en ik had dus geen cadeau met de kerst voor een neefje, dus snel wat anders gekocht en toen had ik uiteindelijk geen flikker meer aan die shirtjes. Ik bestel dus nooit meer bij ze, want als het misgaat, hoor je ze pas na 3 weken!
ik ben niet kapot van rainbowbabies,ik vind dat ze een veel te groot air van zichzelf hebben met al hun eisen en gezeur. en slechte service,.de pasvorm is ook niet zo geweldig. ik vind die andere veel beter en ze zijn heel goed met hun service. iets met kidsers. ik bestel daar nu al mijn zelfbedrukte shirts. ik heb 1 keer gehad dat de kleur trui besteld moest worden end at die niet aan hun geleverd werd. maar dat werd keurig gemeld. toen duurde het ook 3 weken. maar de rest van de keren ging het vanzelf en ze blijven mooi.
denk dat het aan de tnt ligt hoor! ik had op 12 nov wat besteld en kreeg het pas begin dec... heb die winkel opgebeld en hun zeiden dat het allang was afgegeven aan de tnt...
ja en ze staken ook nog eens 3 dagen achter elkaar deze week. ze moeten vooral zo doorgaan. worden ze lekker populair van. en alles loopt heerlijk in het 100.
Ik heb hele goede ervaringen met rainbowbabies, voor mijn pas bevallen vriendin een shirt met naam van de baby besteld, had ik dus de naam verkeerd geschreven gelukkig hadden ze het bij rainbowbabies in de gaten en ondanks dat het al gedrukt was kreeg ik toch een nieuwe, vond het echt super attent van ze!
Heb het dinsdag ontvangen, en ook nog eens 50% van het aankoopbedrag 'terug' gekregen op mijn account, dus echt top!
@Duchess, Nou wat fijn voor je! Helemaal super dat je 50% hebt terug gekregen op je account! Beter kan niet toch? Blijft nog steeds jammer dat je ze niet met de sint hebt kunnen geven natuurlijk........... Verder lijkt me weer een supere afhandeling!