Stokke tafelblad (table top)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Valerie, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Graag zou ik de Stokke tabletop willen kopen, maar bij de Prenatal (en andere winkels waar ik heb gekeken) vind ik hem zo duur (55 euro). Heeft iemand toevallig een handige tip waar het tafelblad voor een lagere prijs verkrijgbaar is of heeft iemand een 2e hands tabletop te koop? Graag hoor ik jullie reacties. Ook ervaringen met de tabletop zijn welkom, want het lijkt me een reuze handig ding maar ik ken niemand die hem heeft. Alvast bedankt! :D

2. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    In de link hieronder zie je de website van de stokke winkel in oisterwijk. Wij hebben hier laatst een triptrap stoeltje gekocht en ik zag toen ook die placmats liggen. Deze winkel gaat sluiten en ze doen alles met korting weg. Dus een kijkje is altijd meegenomen:)

http://www.stokkestudio.nl/contact.php

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik had inderdaad al gezien dat ze daar nu 10% korting bieden. Dat is op zich mooi meegenomen, maar ik woon helaas niet in de buurt. De verzendkosten die er voor mij bij komen zijn hoger dan die 10% korting. :rolleyes: Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken en reageren! :D

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Is zo'n dienblad handig?

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Geen idee (daarom vraag ik hierboven ook naar ervaringen met het blad ;)), maar onze houten tafel heeft nu een hoop te lijden onder het eetplezier van ons dochtertje. Een tafelkleed trekt ze zo van tafel of ze probeert er verstoppertje onder te spelen (terwijl er spullen op het tafelkleed staan :( ) en een 'gewone' placemat vindt ze maar niets (die gooit ze zo op de grond). Vandaar dat de table top me wel handig lijkt omdat je die kunt vastzetten. Ik hoop dat iemand iets kan vertellen over zijn/haar ervaringen met het tafelblad en natuurlijk hoop ik ook dat iemand er eentje voor me heeft voor een leuk prijsje. :D

Deel Deze Pagina