ik weet niet vanaf welke leeftijd de Jumperoo is, hij gaat tot 12 kilo en 81 cm. http://www.babyboardrent.nl/catalog/pro ... ts_id/1433 Een loopstoeltje zou ik persoonlijk niet doen, schijnt nogal ongezond te zijn...
Ik vind die Jumperoo helemaal geweldig! Ik heb heel wat filmpjes op internet zitten bekijken. Het is alleen wel een sta in de weg denk ik. Je kan hem wel inklappen.. Ook vind ik hem best duur.. We gaan van het weekend naar de prenatal. Zouden ze hem daar hebben?
De jumperoo is idd wel een sta in de weg. Ook al kan je hem inklappen hij neemt dan nog veel ruimte in. Maar hij valt hier helemaal in de smaak. Ze zit er sinds een paar dagen in en heeft al door wat ze moet doen.
De jumperoo is HELEMAAL LEUK! Hij is best wel groot ja maar voor het plezier van je kindje mag je wel wat ruimte inleveren vind ik Noa vind hem echt super! Ze springt echt op en neer en soms stopt ze en staat ze gewoon te spelen met al die dingen die erop zitten. Ik weet wel zeker dat je hier geen spijt van krijgt. Ik zal eens een filmpje maken..kan je het zien. Groetjes Annemiek
Ik weet niet of ze hem in een winkel verkopen. Mag ik vragen waarom je liever niet via internet koopt? Gaat echt super hoor! Ik had hem 2 dagen later al binnen.
Annemiek25, het lijkt me inderdaad helemaal geweldig. Ik ben ook heel benieuwd naar je filmpje! We hebben aangeboden gekregen om dit weekend naar Prenatal te gaan, daar hebben ze m dus niet.. Ben bang dat ik dan wat anders moet opperen... Maar wie weet, het lijkt me wel super leuk!
Hoi Annemiek, het is zo veel geld. dus wil ik hem graag in het echt zien of het zoveel geld wel waard is, vandaar.