Heel veel van thomas de stoomlocomotief take a long!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door lianda, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
  2. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai!

Ik heb even gekeken!! Wat gaaf allemaal!! Mijn zoontje (bijn a2.5) is helemaal gek van Thomas!
    Ik heb wel belang bij het station en bij de airport!! Wat wil je ervoor hebben?? ( incl verzendkosten?).

Groetjes Jellie

3. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Oh enne... voor de complete baan erbij?? Wat wil je voor die 3 dingen hebben??

4. #4 EvelineThijssen, 2 aug 2010
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
    Oeh, hier een thomas-fan, dus ik ben potentieel erg geïnteresseerd! Zal thuis eens overleggen, maar Knapford station, de set waarvan je de link gaf, en een stel treintjes lijken me echt leuk voor Jelle.

Ik heb snel even gebeld met m'n vriend (ben nu op mijn werk), en zou wel de treinbaan met Cranky (Jelle is gek van de kraan), Knapford station, en een stel treintjes willen overnemen van je.
    Als cadeautje voor Jelle wanneer over een paar maandjes z'n broertje/zusje geboren wordt :)
    Ik hoop dat het nog beschikbaar is...

5. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hier ik nog even... Ik had dus ook belang bij Knapford station, Airport en die baan (set) waar je de link voor gaf.. ( voor als ik het niet duidelijk opgeschreven had.....

Hoop van je te horen!

6. Haha, toen ik mijn eerste reactie typte dacht ik nog de eerste te zijn die interesse had... er zit maar een paar minuten tussen onze reacties.
    Ik hoor wel hoe jullie 'onderhandelingen' verlopen, en wat er daarna nog beschikbaar is. :)
    Ik zou evt ook wel een keertje langs kunnen komen, dat scheelt verzenden en dan kan ik ook zelf kijken wat je in de aanbieding hebt.

7. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hoi meiden ik zal jullie even allebei pben oke.
    Alles is er nog trouwens.

8. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Je bebt een pb terug!

9. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    De treinbaan nummer 2,het station,vliegveld en rocky zijn inmiddels verkocht.

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    De treinbaan met kranky de kraan is verkocht en diversen treintjes.

Deel Deze Pagina