Mijn zoontje is helemaal uitgekeken op de thomas serie en speelt nu liever met lego. Hij heeft een enorme verzameling van thomas de take a long serie. Ik heb alles op marktplaats gezet. Dit is de link ervan en dan alle advertenties: Marktplaats.nl > complete baan van thomas serie take a long - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig
Hai! Ik heb even gekeken!! Wat gaaf allemaal!! Mijn zoontje (bijn a2.5) is helemaal gek van Thomas! Ik heb wel belang bij het station en bij de airport!! Wat wil je ervoor hebben?? ( incl verzendkosten?). Groetjes Jellie
Oeh, hier een thomas-fan, dus ik ben potentieel erg geïnteresseerd! Zal thuis eens overleggen, maar Knapford station, de set waarvan je de link gaf, en een stel treintjes lijken me echt leuk voor Jelle. Ik heb snel even gebeld met m'n vriend (ben nu op mijn werk), en zou wel de treinbaan met Cranky (Jelle is gek van de kraan), Knapford station, en een stel treintjes willen overnemen van je. Als cadeautje voor Jelle wanneer over een paar maandjes z'n broertje/zusje geboren wordt Ik hoop dat het nog beschikbaar is...
Hier ik nog even... Ik had dus ook belang bij Knapford station, Airport en die baan (set) waar je de link voor gaf.. ( voor als ik het niet duidelijk opgeschreven had..... Hoop van je te horen!
Haha, toen ik mijn eerste reactie typte dacht ik nog de eerste te zijn die interesse had... er zit maar een paar minuten tussen onze reacties. Ik hoor wel hoe jullie 'onderhandelingen' verlopen, en wat er daarna nog beschikbaar is. Ik zou evt ook wel een keertje langs kunnen komen, dat scheelt verzenden en dan kan ik ook zelf kijken wat je in de aanbieding hebt.