waar gaat dit nou heen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Spanish, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

ooo meiden..

ik ben zoo onzeker...
    de afgelopen 3 dagen verlies ik alleen maar bruin bloed.
    ik heb 1 dag gehad waarbij er een beetje bloed bij zat.
    beetje paarsig. en thats it. het bruin verlies lijkt nu wel weer te verminderen.

maar zwanger voel ik me totaaal niet!
    ik had al ongesteld moeten worden maar het zet niet door.
    ik durf ook geen test te wagen ivm dat ik toch heel erg bang ben dat ie negatief is. en dat vind ik enigzins wel beetje zonde van de centjes.
    Ik heb vorige maand een miskraam gehad met 5 weken. en nu knijp ik m toch wel een beetje.

zijn er dames die dit bekent in de oren klinkt?:(

Liefs xxx

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Je kan er alleen achter komen door er een test tegen aan te gooien meis, of het nog even afwachten..:)

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

Ja dat is het irritante eraan het wachten!
    elke maand weer al 17 maanden lang.

en zo vaak een teleurstelling gehad.
    vandaar dat ik nog even niet wil testen.

maar ben wel benieuwd of er meerdere dames zijn
    die veel bruin verlies hebben gehad tijdens hun zwangerschap

xxx

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Toen ik zwanger was heb ik helemaal geen bloedverlies gehad ik had nergens last van, Alleen moe en zere borsten.
    Maar heb wel veel gehoord dat als je bloed en je geen krampen hebt het niet erg is,,,

En als je heel licht ongesteld bent je ook zwanger zou kunnen zijn!
    Maar kan me voorstellen dat je een teleurstelling uit de weg wil gaan!

Maar goed er zijn maar 2 manier om er achter te komen en dat is tja wachten,,, of testen..
    Surry:(

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Tinkerbell: bloedverlies in het begin van een zwangerschap komt wel vaker voor hoor! Als je (veel) helder rood verlies hebt is dt meestal geen goed teken. Zoals al eerder gemeld: 2 opties. Wachten of toch een testje (en die van het kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig en niet heel duur).
    Oh ja, dat je geen klachten hebt wil niets zeggen. Die had ik ook niet, maar was toch echt zwanger....

6. Spanish

Spanish Niet meer actief

@ Knuffel.

ik ben zoooo onzeker hea vreslijk vind ik dat!
    heb momenteel aan de linkerkant wat krampjes net of ik me eisprong heb maar blijf bruinverlies houden. met heel af en toe een klein slijmpje bloed.

pff... zou zo graag een testje willen doen, maarja we zitten al in de 17e ronde en elke keer was het zo'n teleurstelling dat de hoop wat achterwege is gebleven

xxx

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    @ Tinkerbell; kan me je angst wel indenken. Sterkte meid! Hoop echt voor je dat het dit keer wel zo mag zijn.

8. Spanish

Spanish Niet meer actief

Ja als je zolang bezig bent dan weet je inmiddels wel dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden :(

en die pijn aan me linkerkant heb ik alleen als ik me eisprong heb. maarja me ongestelheid zet niet door het blijft bij bruin bloed en slijmerig

xxx

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kan me dat ook wel voorstellen hoor, zeker als je al zo lang bezig bent! Maar ja, als je zo in vertwijfeling zit kan je misschien toch beter een testje doen. Zo veel "stress" over wel/niet/wel/niet is ook niet goed voor je (en waarschijnlijk oko iet voor je man:D:D:D).
    Hou je ons wel op de hoogte??

10. Spanish

Spanish Niet meer actief

ja het liefst zou ik ook een test willen doen
    maar me vriend heeft ook zoiets wacht eerst maar af welke kant dit nou weer op gaat.

soms is het zooooooo vermoeiend om elke maand maar weer af te wachten wat het doet.

xxx

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat begrijp ik wel ja. Ik weet dat er ook genoeg dames zijn die juist wel testen, zodat een nogi niet zo hard aankomt. Die testen standaard op NOD.
    Meid, ik leef met je mee en hoop dat ke snel duidelijkheid hebt!

12. Spanish

Spanish Niet meer actief

ja dat heb ik ook regelmatig gedaan.
    maar het is nu anders dan anders het wil niet echt doorzetten
    en aan de andere kant heb ik zoiets ik doe geen test omdat ik denk dat ik ongesteld ga worden en als ie dan toch negatief is dan kan ik me weer voor de kop slaan gooi ik weer centjes door de prullenbak.

er zijn bij ons al heel wat testen versleten :(:(

xxx

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja!!!!
    Ik had voor NOD getest en op mijn NOD opeens bruin bloed en licht slijmerig bloed. In de nacht niks en zondagmiddag opeens ook rood bloed met bruin bloed.
    Zo tot dinsdag rond gelopen, wel niet wel niet.......totdat het opeens stopte.......en voila zie mijn banner. Ik kon me niet voorstellen dat vrouwen soms niet door hadden dat ze zwanger waren, maar nu kan ik het me wel voorstellen, dit leek gewoon op een lichte menstruatie alleen zette het niet door.
    Wel moet ik bekennen dat ook met mijn ongi wel bruin bloed eerst kwam en daarna rood, daarom schrok ik ook zo.

Spannend en succes met wachten, je kan beter een test doen weet je waar je aan toe bent.

14. Spanish

Spanish Niet meer actief

@goofychick

NOU! ik heb dus pcies hetzelfde altijd als ik ongesteld MOET gaan worden dan heb ik last van bruinverlies. maar meestal is dat 1 a2 dagen nu al 3 morgen 4. en het lijkt nu weer steeds lichter te worden. het wil totaal niet door zetten.
    heel af ent oe zit er een beetje bloed bij met wat slijm maar thats it :S

xxxx

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ook heb ik bruin bloed gehad maar dat was met 5 weken.

als ik jou was zou ik toch even testen, dit lijkt me ook wel erg vervelend
    succes

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het kliinkt toch wel posief hoor. Ik hoop niet adt ik je valse hoop geef, maar......

17. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sja.. lastig idd.. na een mk kan je lichaam even van slag zijn.. na mijn mk met 5,4 wk (nov 2008 ) had ik direct weer een normale cyclus, maar t kan ook anders heb ik gelezen.. iets korter of juist langer dan normaal.. misschien is dit de manier van jouw lichaam om weer even op orde te komen...

t kan ook met innesteling te maken hebben.. die kun je hebben van respectievelijk 5 dagen na eisprong tot wel in wk 6 van je zwangerschape.. (misschien wel eerder of later zelfs nog.. ik haal de info ook maar bij de vk en google vandaan;) )..

Dus.. je krijgt denk ik alleen duidelijkheid door te testen... of idd af te wachten.. persoonlijk zouj ik gek worden van t wachten en de spanning die hierbij komt kijken kan ook je evt menstratie beinvloeden en zorgen dat t niet doorzet..

SUCCES meid.. hoop dat je duidelijkheid krijgt in een POSITIEVE ZIN!!!!...

Share This Page