Diethild-Methode

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maaikiexxx, Nov 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi meiden,

Ik heb op deze site nog weinig gelezen over de Diethild-Methode. Deze dr helpt stellen die niet zwanger raken en vaak uitbehandeld zijn. Ik geloof dat zij een slagingspercentage heeft van 65%. Zij geeft voornamelijk advies over hoe je je leefgewoontje kunt veranderen.

Ik mag het boekje lenen van een kennisje die ondanks verschillende mislukte ICSI pogingen alsnog zwanger is geraakt. Zij heeft ook gewerkt met deze methode, en bij haar heeft het gelukkig geholpen.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer meiden zijn die van deze methode gehoord hebben en die het uitgeprobeerd hebben.

Ik ben overigens ook uitbehandeld voor een brusje, maar kan het nog niet helemaal los laten ooit nog spontaan zwanger te raken.

Liefs Maaike

2. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Hey Maaike,

Je een tijd niet gezien/ 'tegengekomen' op het topic. Toen ik v/d week eens aan het teruglezen was in het oude icsi topic kwam ik je naam tegen en zag toen idd staan dat jullie gestopt zijn met de mmm. Kl8te zeg dat het niet mocht lukken. Had anders voor je gehoopt. Met je zoontje alles goed? Ook alweer 5 inmiddels...
    Heb trouwens nog nooooit eerder gehoord van de Diethild methode.... Is dit iets voor de vrouw alleen of ook juist voor de man? En maakt het dan nog uit waar 'de oorzaak' v/h niet zwanger raken vandaan komt? (bijv. eicellen / zaadcellen). Of is het alleen bij onbegrepen verminderdvruchtbaar? Kan me zó goed voorstellen dat je het allemaal nog niet los kunt laten...moet er zelf namelijk ook echt niet aan denken. Hoop dat dit voor jullie dan misschien toch dat strohalmpje mag zijn!!!

Groetjes Majo

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hi meid,

Wat leuk dat ik jou ook weer eens tegenkom. Ik kom af en toe nog wel eens kijken hier op het forum. Tjee dat is alweer een tijd geleden zeg....ons topic!
    Het is voornamelijk voor stellen die onbegrepen onvruchtbaar zijn, maar ook slecht zaad, innestelingsproblemen, miskramen etc.
    Ik had er dus ook nog nooit van gehoord tot ik dat boekje kreeg/leende van kennisje. Zie dat je inmiddels ook mama bent geworden......wat gaaf zeg, en ook bezig voor een brusje. Ik wens je heel veel succes meis.

Ik wil me eigenlijk ook weer niet teveel gaan richten op het zwanger worden. Mijn man en ik zijn er eigelijk niet zoveel jaar MMM een beetje klaar mee, maar toch blijft het kriebelen. Helemaal afsluiten kan ik niet. Luca is inmiddels alweer 6 jaar, en wil nog heel graag een broertje of zusje......dat is wel moeilijk af en toe.

Nou meis, heel veel succes met de behandelingen en tot snel.

xx

4. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Haaidiehaai,

6 alweer! Kan me voorstellen dat het toch blijft kriebelen. Helemaal als Luca om een broertje/zusje vraagt. Had op I-net al even gekeken naar de Diethild methode...
    Hier idd ook bezig voor een brusje...alleen niet zoveel hoop. Alles is eigenlijk steeds slecht, maar goed...nog 2 pogingen te gaan dus die gaan we zekers doen. Succes met alles meid!! En wie weet...heel stiekempjes zonder mmm toch ooit nog een klein wondertje voor jullie!!

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Probeer positief te blijven meid, wie weet lukt het wel. Je hebt in ieder geval nog 2 pogingen!! Ik ga zeker voor je duimen hoor.

Liefs Maaike

Share This Page