Tja. Blonde acties vind ik weer zo stigmatiserend dus daarom mutserige acties. Ik heb een moestuin en afgelopen Zaterdag mijn fel begeerde freesmachine opgehaald. Ook een jerrycan gevuld met benzine en een fles motorolie meegenomen. Sta ik vanochtend met aanhangwagen, waar de frees in zit, op de tuin, zet de frees op de grond wil hem aan doen... oeps benzine staat nog thuis...... Zucht, dat vind ik dus echt mutserig van mezelf. Hebben jullie ook wel is van de acties die.je eigenlijk aan iemand wil vertellen?
Ik heb er veel te veel om op te noemen Vandaag ging ik naar het winkelcentrum voor een spinnenragger. Kom ik terug met van alles en nog wat maar zonder dat ding
Hier echt minstens 1 zo’n actie per dag. Gisteren een elektrische heggenschaar gehaald, sta ik vandaag klaar om die heg te gaan knippen, bedenk ik me dat ik niet zo ver kom zonder verlengsnoer.
hihihihi mijn man vandaag, die was vanmorgen aan het klussen maar had iets niet. dus hup naar de winkel en dat gehaald, is nog geen 10 minuten bezig om erachter te komen dat hij ook niet genoeg pluggen had dus hup weer naar de winkel pluggen bij gehaald. Komt er vervolgens achter dat die pluggen dikker waren dan de "oude" en dus moesten alle gaten ook nog eens groter geboord worden. Ivm ontploffingsgevaar (bij man) heb ik er maar niets over gezegd.
Eerst loop ik ik volle tegen het ene meubel met mijn knie vanmorgen. Daarna ging ik vanmiddag een kozijn ontvetten om erachter te komen dat de vorige bewoners dat niet gedaan hebben en ook nog eens latex tussen hebben gesmeerd. Hele stukken kwamen naar benede. Dus kan ik zo ongeveer een hele gevel aan hout gaan krabben. Om vervolgens op volle vaart met mijn enkel tegen een lage hoek aan te lopen. Waardoor ik nu niet meer de ladder op kan om te gaan krabben...
Bij het winkelcentrum erachter komen dat je de vorige keer je fiets daar bent vergeten die daar nog staat Mijzelf een kaakslag geven bij het ophijsen van mijn bh Struikelen over een loopfiets, terwijl ik mijzelf daarvoor net had gewaarschuwd voor de loopfiets Een dag te vroeg bij de tandarts Een dag te laat bij de tandarts
Boodschappen doen, nog even de speelgoedwinkel inlopen voor een cadeautje en de kar voor de winkel parkeren, naar huis rijden en concluderen dat de volle boodschappenkar nog voor de speelgoedwinkel staat
Eigenlijk de topper tot nu toe... Op vakantie in Egypte. Het was daar 36graden.... Jemig wat warm. Ik door de kamer kijken en me nog net niet afvragen waarom de Egyptenaren een thermostaat/CV hebben midden in de woestijn.... Volgende dag kwam ik er dus achter dat dit de airco is en niet de cv.... Die thermostaatkastjes zijn dus hetzelfde.... weet ik veel....
Vanuit Noord-Holland naar Limburg reizen met de trein om een dagje kerstmarkt te bezoeken... om erachter te komen dat die dus de volgende dag pas open gaat
Deo onder mijn oksel spuiten en er na de tweede oksel achterkomen dat het de haarlak is (vond de bus al moeilijk onder mijn trui te krijgen )
De telefoon zoeken terwijl ik aan 't bellen ben. Boodschappen doen en er bij de kassa achter komen dat mijn portemonnee nog thuis ligt.
Combi muts/kluns... Ik wou toch heel graag de trein halen, stapte uit de bus en trok een sprint over het plein bij Schiphol. In de zomer, terrasjes vol. Helaas was er een tegeltje dat een beetje schuin lag. En deed ik dus een prachtige full-on slow-motion valpartij, zo een waarbij je nog 6 stappen doorholt voordat je begint met vallen. Pal voor het volle terras. Hallo mensen ik val even, gewoon omdat het kan Dussssssssss
Mijzelf en baby in kinderwagen buitensluiten; ik duwde de kinderwagen naar buiten, zet hem op de rem, en draai me om om de deur achter me dicht te trekken. Zit de sleutel nog in het slot aan de andere kant van de deur... Het was 25 graden buiten en man was net weg. Kleding voor dochter inslaan en er bij de kassa achterkomen dat je je portemonnee vergeten bent. Naar de supermarkt gaan en thuiskomen met alles behalve de boodschappen waarvoor je eigenlijk naar de supermarkt ging. Twee weken te vroeg op het consultatiebureau staan, in de veronderstelling dat je baby haar eerste prikjes krijgt. Er werd laatst aangebeld door iemand van een energiemaatschappij die ons als klant wilde werven, dus ik doe de deur open, vraagt het meisje: “Zijn je ouders ook thuis?” Ik zie er blijkbaar erg jong uit, maar ben toch echt 25 en woon daar met man en kind. En in plaats van dat ik er wat van zeg, ben ik zo van mijn apropos dat ik zeg: “Nee, ik woon hier.” Edit: Eigenlijk heb ik dagelijks zulke acties.
Is al van lang geleden. We gingen naar een pretpark. Uurtje rijden. Kwamen we daar aan, helemaal blij want er stonden weinig auto's op die parking. Pretpark was dicht. Ook eens in een pretpark. Ik denk Walibi. Ergens verkeerd gelopen waardoor we ineens in de burelen aan het wandelen waren. M'n vriend ging laatst wandelen en een terrasje doen. Hij zat daar goed maar moest wel heel lang wachten tot er iemand kwam. Toen hij zich eens omdraaide zag hij dat het gesloten was. Met het motorrijden wou hij ook een koffie drinken onderweg. Hij zette zich neer en kwam erachter dat hij zijn geld was vergeten mee te nemen. Gelukkig had hij nog niks besteld. Ik ben echt een beelddenker en kom vaak niet op woorden. Of ik kom op het Engelse woord en krijg het niet vertaald naar het Nederlands. En nee ik ben niet het type dat half Nederlands half Engels praat maar als ik soms nadenk over hoe iets ook alweer heet kom ik soms alleen op op het Engelse woord. Een paar jaar geleden was ik echt een sul qua koken. Had echt m'n best gedaan op lasagna en er veel werk aan gehad. 1 groente snijden duurde al een eeuwigheid. De lasagna was eindelijk klaar. Supertrots. Valt heel die lasagna met glazen schotel de grond op. Tot op de dag van vandaag heb ik nooit meer lasagna gemaakt. Ben nog steeds teleurgesteld.
Zo vraag ik me altijd af waar ik mijn sleutels heb gelaten als ik aan het autorijden ben . En waar mijn telefoon dan is als ik de navigatie ervan aan heb staan. Zo stom, komt vast doordat ik niet zoveel autorijd, ik fiets meestal.
Vanmorgen sleutels gezocht overal gekeken nergens te vinden in huis. Tassen jassen lades alles onderzocht. Zelfs aan de buitenkant van de deuren gekeken, want dat is ook waar ze vaak aan blijven hangen zonder dat ik het in de gaten heb, maar nee.... Had echt geen flauw benul, was al bijna te laat voor de Yogales. Dus hop, gewoon maar de reserve sleutels mee, want die lagen wel op de vaste plek. Kom ik bij de auto, hangen ze gewoon nog in het kontakt Oeps... En wel de hele nacht, met huissleutels en al.
Ik heb lang geleden, tijdens een stage in de kraamzorg, met mijn domme hoofd....sla gekookt. Gelukkig konden mijn stagebegeleidster en het kraamgezin er wel om lachen. En pas geleden zou ik de deur op slot doen toen we een dagje weg gingen. Eenmaal thuis gekomen bleek de sleutel nog in de deur te zitten, aan de buitenkant.
Mn oudste begint iedere zwemles "met kleren aan". Omdat het altijd race tegen de klok is, in een te arm en te klein kleedhokje, had ik iets geniaals bedacht: Thuis al badpak aan(bovenkant omlaag gerold, als een soort onderbroek zodat ze gewoon naar toilet kan. Ja ja, over rekening mee gehouden). Haar broek en shirt waar ze in moet zwemmen er overheen. En klaar is Clara! Dat gaat echt tijd schelen! En inderdaad, vijf minuten voor de les begon, rende we naar binnen. Jas uit, waterschoenen aan en gaan met die banaan! Goed bezig. Na afloop zwemles zwemkleren goed afgespoeld onder de douches. We gaan het hokje in. Badpak uit. Lekker afdrogen. En ik pak de zwemtas om haar kleren te pakken....tja. dat was ik dus vergeten Bijna helemaal goed... Kind dus naar huis in kletsnatte kleren... gelukkig had ik een heel lang vest aan. Die aangedaan over haar natte kleren. Daar de jas over. Deken op de stoel. En gauw naar huis
Mijn man had pas ook een leuke. Vanwege de verhuizing alle diepvriesspullen tijdelijk bij zijn moeder gebracht. Hij ging het op een avond na de verhuizing ophalen, kom ik de volgende ochtend in de auto en vraag ik me af waar die pittige hamburger en pizzageur toch vandaan komt Hele ontdooide diepvriesvoorraad in de kofferbak.